![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Aardige films maar Private Ryan is niet zoooooooo goed. Shaving Ryan's Privates is gaaf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Requiem For A Dream, Pi, Schindler's List ![]() |
|
Pulp Fiction, Dumb en Dumber, Beide Ace Ventura's, Fear and loathing in Las Vegas, Leaving Las Vegas, en de Star Wars reeks. ![]() |
|
quote: Die scene waar een 'fly by' van de flats gedaan wordt ![]() Jammer dat de heer Kassovitz nu een buttfilm als Gothika gemaakt heeft...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik verzamel Dracula-films en oude Hammer-films. Verder vooral andere Cult-films (Dario Argento enzo), Requiem For a Dream, Stanley Kubrick, Hamlet (door Kenneth Brannagh), en natuurlijk roelerende fantasy-films als The Dark Chrystal. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 23-03-2004 18:38] "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
forrest gump vond ik wel een mooie film en pirates of the caribean [Dit bericht is gewijzigd door REDmagicwoman op 23-03-2004 20:39] ![]() ![]() ![]() |
|
Een keer een engelse film gezien over voetbal hooligans waarbij 1 van die jongens uiteindelijk helemaal doorslaat en de rest van zijn vrienden zien hem dan niet meer zitten. De film eindigt dan dat hij zich heeft aangesloten bij een groepje neonazis. IQ heette de film geloof ik. Erg goed. Helaas daarna nooit meer gezien. ![]() |
|
Trainspotting is meesterlijk! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Inderdaad! ![]() ![]() |
|
Keurig films zijn toch, evil death,texas chainsaw massacre, ![]() Van die horror Die eigenlijk geen goed verhaal hebben. Moet altijd nog een keer cannibal holocaust zien ![]() Or you children of today are Children of the Grave. ![]() |
|
quote: Nu je het zegt, inderdaad hele goeie film ![]() ![]() ![]() |
|
die is hier ooit al eens door iemand (mislyd dacht ik) aangeraden ik wou die film toen huren, maar dan uiteindelijk vergeten ... toch maar eens doen misschien In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: lijken me interessante films ![]() ![]() |
|
quote: Wat is er mis met Gothika (buiten de totaal ongepaste titel ?) ![]() |
|
Donnie Darko ![]() |
|
ja goede film ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
point break mvg wk10 ![]() |
|
Fear and loathing in las vegas \m/ ![]() ![]() |
|
quote: Die film heb ik ook gezien. Was een mooie film, met een goed verhaal, maar om hem nou meteen "beste film" te noemen, gaat een beetje ver. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Underworld is meesterlijk vet ![]() I'm trapped in this...life full of misery, I've spend all my time alone, Questioning what's left to feel, Last breath before I fall ![]() |
|
quote: Ik vond Underworld maar tegenvallen. Ik zal er wel teveel van verwacht hebben . ![]() .. ![]() |
|
quote: ik vrees van niet Requiem For A Dream misschien wel ![]() |
|
quote:Pi! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |