![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom worden zalige Japanse horrors steeds geremaked? omdat het merendeel liever een Amerikaans filmpke ziet? jeetje, die typsche sfeer kan je toch gewoon niet nadoen?? Iemand Memento Mori al gezien? Is ook wel lekker zot ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Zeg Aaarco vanilla sky is een klote hollywood aftreksel van het origineel: Abre los ojos, Kijk die dan maar es... ![]() |
|
Hai EVILinetje, memento mori is inderdaad oke, irreversible al gezien? ![]() |
|
Irreversible is echt een slecthe film. Hoe je dat als een van de beste films ooit kan beschouwen ontgaat mij volledig. Ik heb ooit de fout gemaakt om hem blind op DVD te kopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Hmmmh, ik vond hem niet slecht, wel belachelijk pretentieus en daardoor een draak. Technisch stak het IMO wel goed in elkaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wat vond je er slecht aan dan? Verhaal camerawerk, acteerprestaties, montage? Want vond je er pretentieus aan? ![]() |
|
Predator ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Oke Chelman, zijn we het toch eens over La Haine. Heb je dan van kassovitz Assasin gezien? Gothika was inderdaad klote. Hij is er qua werk niet op vooruit gegaan, zijn oude werk blijft het beste. Zijn komedie al eens gezien die hij voor la Haine heeft gemaakt? ![]() |
|
quote: [Irreversible]Het was een nietszeggend verhaaltje, in een 'intelligente' (nl. omgekeerde) structuur gestoken, met een vrij triviale conclusie ('de tijd maakt alles kapot en is niet meer terug te draaien') wat gepresenteerd werd als een extreem interessante wijsheid en essentieel stuk Verlichting. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Toen ik em zag was ik na afloop ook teleurgesteld zo van 'was dat het nou'? Aardige schokkend bedoelde momenten maar meer vond ik het niet aan...verhaaltje stelde idd te weinig voor. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2004 0:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: nope, maar da komt wel ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: Baise-moi al gezien? Die is lekker grof! [Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 04-11-2004 0:12] Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: Grof is cool maar heeft de film ook andere kwaliteiten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: *denkt hard na* sterk feministisch trekje met vooral heel veel wraak op mannen met enkele verkrachtingsscenes. nee dus ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
quote: heb ik zeker wel gezien, alleen hierbij vonnik m wel gelukt de remake op t moment zijn ze ook een remake aan t doen van nueve reinas ( nine queens) t zal me weer benieuwen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Zo AAarco nueve reinas gezien? Vond je ervan? Lekker camerawerk, nice plot. Je stijgt in mijn achting ![]() ![]() |
|
ik werk bij universal.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Resident Evil Apocolypse! ![]() vond m leuker dan het eerste deel en ze hebben beter naar de spellen gekeken. heerlijk... humor, horror en tieten... mja, of het de beste film ooit is... ![]() |
|
Nou....NEE! ![]() |
|
beste film? erg lastig. Goodfellas is zeer goed, Godfather 1 tevens een classic. Evenals the Shawshank Redemption. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik zag The Punisher vandaag, tering man wat een brute film ![]() ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Poltergeist blijft voor mij de beste film. ![]() Van links naar rechts ![]() |
|
quote: Verkeerde topic denk ik Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |