|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heracles heerscht |
|
quote: GRRRR *woede uitbarsting* Lekker beroerd begin van de competitie Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja, erg kut inderdaad. Hopelijk gaat het net als vorig jaar, ala 'Een slecht begin is het hele werk'. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Die goal van Sluijter was geniaal! Of ie het met opzet deed weet ik niet maar die lob zag Gomes niet aankomen quote:Nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Idd die lob was geweldig en aan de kop van Gomes te zien was hij er niet zo blij mee.Verder was PSV gewoon slecht. Natuurlijk gaat de FC Grunn winnen vandaag... En ik voorspel dat PSV geen kampioen wordt dit seizoen...ze hebben nog steeds geen afmaker in de ploeg. Iets wat AZ nu wel heeft. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Kut, Feyenoord heeft toch met 2 - 0 van NAC gewonnen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Duh. Wat verwacht je anders. quote: Maar AZ wordt geen kampioen..... 3 keer raden welke club dat wel wordt. quote: Ik zal eens gaan kijken. Ik begrijp nog steeds niet waar ik de samenvattingen kan kijken |
|
Wat ik anders verwacht? Nou, ik weet niet of jij Feyenoord afgelopen maanden gevolgd hebt, maar dat is natuurlijk een grote aanfluiting. Ik had stiekem gehoopt dat NAC iets geks zou doen, maar niet dus. De samenvattingen van de eredivisie komen dus op TALPA. Op vrijdagavond kan je op RTL 5 de livewedstrijd van die avond zien, da's aankomende vrijdag NAC - Willem II ofzo? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
GODVERDOMME. Wat een kut wedstrijd! Nouja, in ieder geval nog een punt |
|
quote: Yup, oprollen die stilburgers. Wel weer verdomd kut om tegen de nerds op zo'n manier te verliezen. We hebben een goed elftal, alleen gaat Schollen ons meer punten kosten dan verdienen. Erg lullig dat zo iemand dan de keeper is. Vanaf de eerste wedstrijd vorig jaar heeft deze reincarnatie van Bruce Grobbelaar ondergetekende al menig maal grijze haren bezorgd. Hij heeft reflexen, moet ik toegeven...maar als de bal hoger is dan op kniehoogte dan begint hij te schutteren en stelt ie zich kandidaat voor het WK "Lucht-slaan-voor-gevorderden". Aankoopbeleid van ons is zeer goed en inventief geweest afgelopen zomer...maar de positie van keeper (toch niet een onbelangrijke positie naar wij dachten) is volledig verkeerd ingevuld. Hadden we nog beter Wilko de Vogt terug kunnen halen, stond er tenminste een Bredanaar in de goal. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Zwaar onverdiend We kunnen dus nog steeds niet scoren, zelfde manco als vorig seizoen. Pokke Trouwens, wat vindt men hier van de Talpa-samenvattingen? Ik word echt totaal gestoord van al die ellenlange reclameblokken na zowat iedere wedstrijd. Klote-Talpa She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Voetbal kijken is geen basisrecht. Bevalt Talpa je niet dan neem je Versatel, wil je dat niet dan moet je met de teksten op eredivisie.nl volstaan. Overigens vond ik de presentatie gisteren eigenlijk best geslaagd en had geen bijzondere aanmerkingen op de inhoud. De reclame's kwamen vrij vaak maar ze overschreden waarschijnlijk toch niet de norm van de Commisariaat voor de Media die ze met overheidsmacht aan particuliere (!) uitzendorganisaties oplegt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Aan de presentatie ligt het niet en het concept bevalt me prima. Maar ik heb altijd de gewoonte tijdens een reklameblok te zappen en dan schakel ik standaard te laat weer in En om kwart voor acht waren er nog maar 2 samenvattingen geweest. Vind ik iets te weinig...Het is allemaal weer tactisch ingedeeld om zoveel mogelijk mensen aan de buis te houden. Bijvoorbeeld: de topclubs als laatste uitzenden, uitgebreide interviews, reportages en analyses tussen de wedstrijden door etc. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Juistem, ik dank u She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vond te reclames wel erg lang tussendoor, of dat komt omdat ik t niet gewend ben ofzo weet ik niet. Maar ik ben er ook zoeen die dan eerst twee keer terug schakelt en dan de derde keer heb je weer een stuk gemist. Maar die commentator van de wedstrijden was niet eens zo slecht, sterker nog ik heb me er helemaal niet aan geirriteerd. Kan me niet herrineren dat ik m eerder heb gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 15-08-2005 14:30] |
|
Commentaar zelf vond ik ook niks mis mee, evenmin als de analyses en interviews naderhand, maar ik stoor me echt aan de grootte en frequentie van de reclameblokken. In de VS gooien ze er ook om de twee minuten zo'n reclameblok doorheen, maar dat duurt dan ook maar een minuutje of zo. 5-7 minuten reclame om de 10-15 minuten voetbal wordt wel een erg irritante zaak, vooral zoals al eerder is opgemerkt omdat je steeds te laat terugzapt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het bevalt mij wel zo, samenvattingen zijn veel uitgebreider, plus je kunt op zondag nou meteen na het nederlands, het engels voetbal gaan kijken. Enige minpunt is idd reclame, maar goed, nu zit er geen reclame meer tussen de wedstrijden uit de engelse competite, dus als je allebei kijkt maakt het uiteindelijk weinig verschil. |
|
Mij viel het ook niet tegen. Wel moet ik zeggen dat ik dat Cafe de Sport minder vond. Inhoudelijk maar mager. En dat Studio Voetbal, tjah, dat is ook wel aardig, maar niet een programma dat ik helemaal uit ga zitten. Verder ben ik er van overtuigd dat AZ het heel ver kan gaan schoppen dit seizoen. Ze hebben nu eindelijk een erg goede spits (in tegenstelling tot 'net niet' spitsen zoals Nelisse, Elkhatabi en Huysegems (die wel z'n momenten heeft). PSV moet ik nog zien. Ik adviseer PSV Orlando Engelaar van RC Genk. Vind ik persoonlijk een prima aanvallend ingestelde middenvelder, en zo duur zal hij niet zijn (geen idee). "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Hij was geloof ik te duur voor Feyenoord, maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel... no text supplied |
|
Hey stelletje hoeren hier: Meldt je ook ff aan in de subleague van De Muur ok? Hebben we wat meer tegenstand Subleague: DeMuur Wachtwoord: friet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:hoe heet je daar? |
|
laat maar...zie dat ik er al uitgeflikkerd ben... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 17-08-2005 9:59] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
Die Landzaat had allang bij een topclub moeten zitten. Dat riep ik al toen ie nog bij Willem II speelde. Elk jaar laat ie weer zien een van de beste middenvelders van Nederland te zijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |