![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verschil tussen links en rechts is moeilijk voor me ![]() ![]() ![]() |
|
Maar ga je een keer mee naar Utrecht, Chelman? ![]() ![]() |
|
Nee, want dan lopen al die bunniksiders weg voor me. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Chellie liet mij ooit in Leeuwarden z'n seizoenskaart voor Feyenoord zien. Toen werd ie helemaal emotioneel en stil. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Behalve Vak L uiteraard, daar zitten de echte heerschers. ![]() |
|
quote: Dat is dan ook een kaart die enorm veel verering vereist! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: L staat voor? L....sers! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Rillingen van genot doorkliefden mijn lichaam toen ik het meest waardevolle bezit van Chelman mocht bekijken en aanraken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Huh? Liet ik je mijn leuter zien? ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ja man ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Leeuwenhart! ![]() ![]() |
|
quote: Dat vraagt om een scan! Zie onder! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2005 16:44] ![]() |
|
Mijn voorspelling voor dit seizoen: 1. Helmond Sport 2. De Graafschap 3. FC Den Bosch 4. FC Volendam 5. FC Zwolle 6. VVV-Venlo 7. FC Eindhoven 8. BV Veendam 9. TOP Oss 10. Emmen 11. Haarlem 12. Telstar 13. FC Dordrecht 14. Fortuna Sittard 15. AGOVV 16. Excelsior 17. Camboer 18. MVV 19. FC Omniworld 20. Geel Rood moet Dood ![]() ![]() |
|
quote: Psssst. quote: Je bedoelt Luiaardhart? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: FC Zwolle moet dood. Hoe vaak ga jij van username veranderen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: oh...ik dacht dat jij filosofem was. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Even aangepast: ![]() |
|
quote:Sorry maar ik denk dat Feyenoord dit jaar de top 3 niet haalt. En al helemaal niet als DIT doorgaat: 'Tottenham wil Kuijt als vervanger Kanouté' 18/8/2005 9 :12 'Als de transfer van Frederic Kanouté helemaal is afgerond, dan zal Tottenham Hotspur met een zak geld naar Feyenoord afreizen om Dirk Kuijt aan te trekken, meldt The Independent. The Spurs en Sevilla kwamen woensdag tot een akkoord over de transfer van Kanouté, die zelf instemde met een vierjarig verblijf bij de club uit Andalusië. Het enige struikelblok is de medische keuring van de 27-jarige Malinese international. Met de 6,5 miljoen euro voor Kanouté op zak, is Tottenham van plan om een bod van ongeveer dertien miljoen euro uit te brengen op Dirk Kuijt. Volgens de Engelse kwaliteitskrant The Independent ziet coach Martin Jol in de Nederlandse international de ideale aanvalspartner voor Jermaine Defoe. Vorige week reageerde Jol nog in Voetbal International op het gerucht dat hij belangstelling zou hebben voor Kuijt. 'Ja, als Nederlandse trainer denk je natuurlijk meteen aan de beste spits op de Nederlandse velden. Ik zou hem er graag bij willen hebben', aldus Jol die daar toen nog aan toevoegde al vier goede spitsen te hebben. Met het vertrek van Kanouté heeft Jol nu wel de ruimte in zijn selectie om Kuijt te halen.' Jol had al eens in een interview gezegd dat hij Kuyt wel zou willen hebben, maar dat hij naast zijn 4 spitsen niet nog iemand nodig had. Nu heeft ie Kanouté weg kunnen krijgen (ja zo zie ik het) naar Sevilla, zodat de deur voor Kuyt komt open te staan. Dag Dirk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Godverdomme ![]() |
|
Naja hier mijn lijstje dan maar ![]() 1. Ajax (YEUY!!) 2. PSV 3. Feyenoord 4. AZ 5. Heerenveen 6. Roda JC 7. Vitesse 8. FC Groningen 9. FC Twente 10. NAC 11. FC Utrecht 12. RKC 13. Willem II 14. Sparta 15. NEC 16. Ado Den Haag 17. Heracles 18. RBC "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: 1. Psv 2. Feyenoord 3. Ajax 4. Roda 5. AZ 6. Heerenveen 7. Fc twente 8. Fc Utrecht 9. RKC 10.Nec 11.Fc Grunn 12.Willem II 13. Nac 14. Heracles 15. Rbc 16. Sparta 17 Vitesse 18. Ado SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
heeft nog iemand anders die boeken van van gageldonk gelezen? vermakelijk "literatuur", ik zou alleen niet graag die gasten tegenkomen ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |