|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zondag Groningen thuis. Ben benieuwd. Scheermessen erop en schoppen die boeren |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 07-12-2005 0:53] |
|
Zo, net terug uit Tilburg. Stillem II. Jaja, kutwedstrijd maar wel 3 punten |
|
Stilburg. Mooi dat jullie 3 punten mee naar huis nemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heb die wedstrijd niet gevolgd! Wat was de uitslag van Utreg - Groningen?? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Wederom 0-2, die play-offs gaan we toch maar halen. Geen woorden maar daden headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Hahaha, 020 gaat nog wel flink onderuit komende weken (zoals in de Amstelcup bijvoorbeeld). Ook Feyenoord heeft vandaag weer bewezen dat ze er geen fuck mee kunnen (en Luinge heeft prima gefloten, zoals 'ie altijd doet tenzij het PSV betreft). Alleen kut dat RKC niet van AZ kon winnen. Ach, aan het eind van het seizoen staat PSV toch weer dik bovenaan, pakt het de amstelcup en schopt het vast nog wel een eindje in de CL. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Matig vandaag. Kansen genoeg en dan er maar een maken |
|
Waardig afscheid van het Oosterparkstadion: 3-0 tegen NEC. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Dus je schrijft AZ en Feyenoord nu al af? Beetje voorbarig vind je niet? Moet niet gekker worden, Eindhovense arrogantie, dat was toch typisch Amsterdams... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Het scheelde ook niet veel of RKC had wel gewonnen. Alleen jammer dat ze echt alle hoeken van het veld hebben gezien. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: HEERSCH Ik ben opgegroeid met dat ding. Ik woonde in dezelfde straat namelijk. Het had altijd wat, al die mensen die naar de wedstrijden gingen, soms de rellen van de Z-side, tegen... En altijd die felle lichten, als er weer iets te doen was. Dag Oosterparkstadion On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Bah Nou, in elk geval blij dat we jullie een leuk stadion-afscheid hebben kunnen bezorgen. Maar goed, het lijkt nu dan toch eindelijk uit met de pret. De rest heeft de aansluiting gemaakt, dus nu zullen we wel weer gaan kelderen op de ranglijst. Maar toch leuk zolang het duurde, N.E.C. 4e She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
(verkeerd topic) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-12-2005 18:15] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
|
|
Kut. Nou moeten we 'm ook missen voor de UEFA cup, terwijl hij bij Ajax niet eens Europees mag spelen. Had van mij na het seizoen dus wel gemogen. [edit] Het is trouwens nog helemaal niet zo ver. De clubs zijn er namelijk nog niet uit. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-12-2005 19:56] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Toch jammer. Maarja wel leuke club voor hem denk ik. |
|
Ik vond Tanghe anders altijd een van de betere spelers bij Utrecht. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Was hij ook ja. Maar de laatste tijd zijn de jongere spelers gewoon wat beter. Het zou ook niet eerlijk zijn om hem nu maar op de bank te laten zitten. Vandaar dat hij weg mag. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-12-2005 20:10] |
|
quote: Volgens mij zijn Huntelaar en Ajax het persoonlijk eens geworden maar moet Ajax het met Heerenveen nog over de afkoopsom (die niet mals zal zijn) hebben. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Is het niet zo dat spelers die voor de winterstop gekocht worden wel mee mogen doen? Ik ben niet echt op de hoogte van deze regeltjes. Verder denk ik dat Huntelaar een bijzonder goede spits is, maar wat Ajax echt nodig heeft is een linker vleugel spits. Lijkt mij ook dat er een beetje een spitsen overschot komt op deze manier. Najah, het zal wel allemaal. NU hopen dat er weer snel van dat countervoetbal wordt afgestapt, ik schaam me dood. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Wat heb je liever, lelijk spel en met 2-0 winnen of de wedstrijd domineren en door Inter de Champions League uitgeschopt worden met 0-0 thuis, uit 1-0 voor Inter in de 88e minuut? "Ja, maar we waren wel beter". Kom op man, het gaat om de knikkers. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-12-2005 23:03] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Haha, ik denk toch dat het tussen PSV, AZ en Feyenoord zal gaan dit jaar. PSV is vrij constant maar heeft als enige probleem het scorend vermogen, zeker als het op achterstand komt te staan (gelukkig lukte het tegen Willem II afgelopen weekend wel goed). AZ is aanvallend erg sterk maar speelt soms ook minder, laten soms onnodig punten liggen. Hetzelfde geldt voor Feyenoord, Feyenoord is gewoon te afhankelijk van K2, als dat niet functioneert kan Feyenoord niets uithalen. Ik heb toch vertrouwen in PSV omdat het gewoon het beste 'team' heeft in de competitie op dit moment denk ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |