|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
AZ ? bedoel je dat zielige kleuterklasje ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:En BurZum? Blij mee? Heel wat beter dan Mols dacht ik zo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi heerenveen zondag even winnen(of gelijk) van groningen, en hopen dat vitesse verliest van ajax en we gaan europa in! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bij winst is Heerenveen zo goed als zeker van UEFA cup, whatever Vitesse ook doet. het doelsaldo is nl ook een stuk beter Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aan Nelisse gaat Utrecht veel plezier aan beleven... Dat is zeker. (6 goals in 24 wedstrijden) Jammer voor ons, ik had Nelisse wel samen met Nevland (15 goals in 18 wedstrijden) willen zien. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 12-05-2005 10:32] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Couldn't agree more. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja! We hebben eindelijk een spits |
|
quote: Hehe tsja het is wel ongelofelijk lullig voor ze afgelopen; de kwaliteit is er, maar de mentaliteit is idd niet van een absolute killer topclub, da's duidelijk; en trouwens, Nederland kan nu winnen op penalty's, maar dan weet je dat dat resultaat geen vervolg qua nieuw resultaat meer krijgt; het last minute syndroom is weer een nieuw trauma... ach ja... Wat pleit vor AZ vind ik wel is wat men bereikt heeft met minimaal budget; begin van het seizoen hebben ze zeer efficient het team versterkt en in principe alles eruit gehaald wat erin zat (afgezien van die laatste UEFA cup wedstrijd natuurlijk) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hahaha, absoluut AZ's meest overgewaarde speler van het jaar. Beetje sullig rondlopen met hangende schouders en appelige uitdrukking op het gelaat en het dan nog voor elkaar krijgen dat 2 ploegen je willen hebben. Nee, scouts zijn tegenwoordig niet zo slim meer |
|
Wil er iemand Niedzelan hebben misschien? Of Denneboom? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wees nou maar blij met wat je hebt daar in Nijmegen, anders kun je hooguit een gratis Martin Drent krijgen |
|
Ik zou hier grijnzend mijn middelvinger over opsteken als het niet zo pijnlijk waar was Zul je zien dat we Gentenaar straks ook nog voor een appel en een ei kwijt zijn. Of erger nog, Sinou ervoor terug... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
olee olee olee -->6-2 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Sinou was dat niet die keeper die niet goed genoeg was voor hfc Haarlem en vervolgens wel in de eredivisie terecht kwam ? Rock moet Rollen |
|
quote: Mja, bij RKC. Kon ie daar zijn rare capriolen uithalen. Maar helaas heeft mijn cluppie er kennelijk interesse in. Dat ze maar snel Gentenaar of Postma halen. En (op Penders na) een compleet nieuwe verdediging. Aan alle feyenerds, veel plezier met Ali! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hehe, lekker naief, ik kom al meer dan 15 jaar bij Utreg en een ding wat ik weet is dit: eerst zien dan geloven. En mijn vooroordeel is, Nelissen gaat floppen. "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
Ik vind dat we nu eens moeten stoppen met het gezeik over het nivo van de voetbalcompetitie. We hebben een leuk en spannend jaar gehad met strijd op alle fronten, met positieve uitschieters qua voetbal (AZ/Vitesse/Heereveen), positieve uitschieters qua resultaten (PSV/Twente), spraakmakende coaches en voetballers en best wel veel leuke en verrassende wedstrijden. Accepteer dat Nederland nou eenmaal een klein voetballand is en geniet van de competitie en de internationale uitschieters. En laat alle clubs in Nederland meer investeren in jeugdvoetballers en behoud van sub-top voetballers in plaats van investeren in tweede rangs buitenlanders uit vaak exotische oorden of het oostblok. Dat is het enige waar ik maar niet aan kan wennen clubs die nauwelijks mensen van eigen nationaliteit in de ploeg hebben. Dat vind ik helemaal nix. Rock moet Rollen |
|
Ik vind 't niveau dit jaar bijzonder matig Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Nederlands zijn gewoon geen winnaars (afgezien van 88), laten we juist gebuik maken van alle talenten.. ook die van buitenaf. je ogen sluiten voor buitenlands talent is je eigen graf graven als voetballand... natuurlijk moet nationaal talent een kans krijgen maar dat zit wel goed hier in Nerderland. De top 3 maar ook de andere sub-toppers investeren echt wel.. ik ben het dus totaal niet met je eens. "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
Heuj we gaan europa in ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: boerhughhh, en ook verdiend Ik feest maar mee "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
quote: Zeker niet je ogen sluiten voor buitenlands talent, maar zeker ook niet middelmatige voetballers halen, van een kwaliteit die we hier ook wel hebben. (een keeper uit de franse 2e divisie voor utrecht ???) Oh ja en voor een klein landje hebben we internationaal, met het nederlands team en de clubs in europa toch al heel wat bereikt, geen winnaars is kant en klare flauwekul vind ik. Rock moet Rollen |
|
quote: Een keeper uit de 2de Franse tweede divisie van middagmatig niveau schijnt te vinden.. hebben we ook in Nederland? Dus wat is middelmatig volgens jou.. ik een in de 10 jaar een EC winnen? Internatinaal zijn we een ster in tweede worden.. gelukkig zijn er uitzonderingen, daar mogen we van geieten en zo blijft het speciaal. "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
quote: er zijn zat jonge keepers uit eigen opleiding die her en der doorbreken, maar er zijn er ook een stel die blijven steken achter duur aangekochte buitenlandse keepers die eigenlijk nauwelijks meerwaarde hebben. Dan praat ik niet over gomes en babos, die gewoon bovengemiddelde kwaliteiten hebben. Ik vind gewoon dat we best wel op een aardig nivo meedraaien in europa, gezien de grootte van Nederland en het aantal inwoners en dat we niet te veel moeten verwachten en inderdaad genieten van de uitschieters. Twee teams in de laatste minuut weggeveegd blijft overigens wel stevig balen Rock moet Rollen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |