|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Kalooee laat je paspoort zien Kalooee laat je paspoort zien! |
|
quote: Hmm, aan de ene kant was het Hansson die niet zo goed speelde, maar ook Koné met een paar geniale acties. Die 2e en 3e goal, zulke dingen heb ik in tijden niet meer bij PSV zien gebeuren. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Inderdaad, sinds de verkoop van Robben hebben ze toch creatief gezien wat minder gepresteerd. Maar Koné zou weleens een hele grote kunnen worden! Farfan trouwens ook, als hij ietsje slimmer gaat spelen. no text supplied |
|
quote: Nou van mij hoeft het niet en al helemaal niet voor Di Tomasso! |
|
quote: Laat die jongen met rust. Ga jezelf op de komst van Heitinga voorbereiden. Ik stuur alvast wat rode kaarten aan jullie clubbestuur toe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Denk ik ook, vooral zijn balaanname laat te wensen over. Voor de rest voorzie ik dat de aanval van PSV in de vorm van Beasley - Koné - Farfan een hele sterke kan worden. Nu maar hopen dat de rest zich ook zo ontwikkelt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ja, wij dachten, "we hebben altijd zo'n moeite om van Utrecht te winnen, dus sturen we er gewoon een infiltrant naar toe"... of zo... Ik zal blij zijn als die kneus opgerot is zeg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ajax volgt Wilhelmsson! Goeie speler is dat! Ik hoop dat ie naar Amsterdam komt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het gaat vanavond weer beginnen.Zullen we ooit op vrijdag een fatsoenlijke pot te zien krijgen. Bedoel heb Ado nu al 3 keer gezien geloof ik begin er bijna fan van te worden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Heb ik gezien ja met Zweden, maar is het een spits zo ja dan zal die griek wel verkassen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Nou ze kunnen beter meneer Rozenbottel eruit gooien Ik heb gelukkig niets meer gehoord over Heitinga, houden zo |
|
aggghhh, we gaan gehakt maken van dat Willem II hehe SPARTA !! Fuck the world and fuck you |
|
Idd Willem II moet wel te pakken zijn voor sparta.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ghegh,ze zullen niet weten wat ze overkomt daar.we zullen ze laten zien dat Rotterdammers echt wel kunnen voetballen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou voetballen was een groot woord wat de 2 clubs lieten zien. En dan nog 2 rode kaarten 1 terrecht en die andere, na camerabeelden was die onterecht. Verder was het echt beroerd voetbal. En dan die hongaarse spits van WII wat een slome slak, dat ze daar geld voor hebben betaald zeg,ik zie amateurs die nog beter zijn dan hem. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ben dan wel weer zo eerlijk om te zeggen dat de heer Moens heeft laten zien dat ie een van de beste Nederlandse keepers is. Godverdomme, ik werd helemaal gefrustreerd door die lul. Wat een fantastische reddingen zeg, niet normaal meer.Mja, het voetbal was niet zo briljant nee. Maar ach, toch weer een punt. Hoewel er meer ingezeten had. Die verdediging van Willem II was om te huilen. We sneden er zo doorheen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Viel tegen zeker Tweede helft was wel amusant trouwens. |
|
quote: Wat denk je zelf ?!? Tuurlijk viel het tegen,maar zoals ik al eerder zei, toch nog een punt Willem II had alle geluk van de wereld, plus een goeie doelman, helaas voor ons. Sparta was sukken beter en had het gewoon moeten afmaken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, sorry Je had er zulke hoge verwachtingen van |
|
ach, hoge verwachtingen heb ik altijd als Sparta spelen moet. En afgezien van deze wedstrijd hebben ze me nog niet echt teleurgesteld.Bij de volgende thuiswedstrijd zit ik weer op het kasteel,hopelijk verwarren ze me nu niet weet met Deelder, zoals laatst Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah, je gaat ook naar wedstrijden. Goede zaak Ik ga misschien naar Heerenveen uit volgende week, maar waarschijnlijk geen auto tot de beschikking. Maarja week erop RBC thuis |
|
quote: Zeker, naar wedstrijden gaan is tof, alleen kunnen wij in verband met cash problemen alleen de thuis wedstrijden bezoeken, anders wordt het helaas te duur. Heb geen seizoenskaart ( doe ik volgend seizoen wel ) maar maten van mij wel. Als er kaarten voor zijn zitten we altijd op het Neville tribune. Is gave sfeer altijd.Lekker meebrullen en kankeren met die oudjes daar. Fuck the world and fuck you |
|
Zeker. Maar kun je dit jaar geen seizoenskaart meer nemen dan? Ben je toch een stuk goedkoper uit lijkt me. Ik heb een seizoen-uitkaart, maar ik ga ook vanwege het vervoer niet altijd naar de uitwedstrijden. Zit op de Bunnikside trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-10-2005 16:42] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |