|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm ook al heb je me verslaafd gemaakt aan de Supersuckers ik blijf er bij dat Feyenoord 2 wordt ok dan laat ik ajax wel derde worden. Maar dat doe ik voor de supersuckers. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
whahaha, feyenoord tweede...alsjeblieft man, kom terug in de realiteit,kuyt wordt verkocht in de winterstop en dan is feyenoord helemaal nergens meer. met een beetje mazzel wordt je idd 4de of 5de. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 27-08-2005 19:16] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmm ik neem niks aan van iemand die mental heet en geen signature gebruikt hou ontr00 is dat. Dat jij voor ajax bent zal me een worst zijn ik ben zelf niet voor feyenoord ik geef gewoon mijn mening iets wat steeds vaker niet gewaardeerd wordt hier. PSV 1 Feyenoord 2 en AZ 3 dan Ajax...verdorie en dat is einde discussie. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ajakkes is aan het verliezen |
|
Feyenoord ole! |
|
|
|
quote: PWND |
|
quote: Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik voor Ajax ben In europees verband ben ik voor PSV,competitie ben ik toch voor SPARTA. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Slecht hoor, verliezen van een middenmoter. Een middenmoter die notabene drie jaar geleden, de voorlopig laatste, Nederlands succes in Europa beleefd heeft. Hehe [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-08-2005 16:07] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En over wisselvalligheid gesproken....volgens mij is ajax de laatste tien jaar vaker buiten de top 3 geeindigd dan Feyenoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dikke vette fuckin' punt Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dat klopt, eind 90er jaren is Ajax 3 keer erbuiten geeindigd, maar deze eeuw nog niet, Feyenoord wel [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 28-08-2005 16:16] |
|
GVD verliezen van Almelo, dat is triest!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Sparta heeft trouwens wel een knappe zege gehaald. En AZ wil ik vanavond ook wel zien (ik heb altijd de pest gehad aan vitesse) |
|
quote: Kanker, kanker kanker! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ben je ziek? Een chemokuurtje helpt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En hoe vaak is Feyenoord de afgelopen 20 jaar kampioen geworden? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Niet zo vaak als PSV in ieder geval. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou ziek ben ik er wel van. Heb je de wedstrijd gezien eigenlijk? Ik begrijp dat je blij bent dat jullie gewonnen hebben, maar het spel was echt zwaar kut. Behalve de K2 dan. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-08-2005 16:42] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb de wedstrijd gezien, ja. Zwaar kut...valt wel mee. Weinig steekjes achterin laten vallen en doeltreffend de kansen benut. Prrrima toch? ajax kon dan weer echt geen potten breken....hoeveel kansen hadden ze in de eerste 80 minuten? 3 halve? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Schoppen, tijdrekken en counteren, dat is het enige wat Feyenoord goed deed. Maar goed, Ajax kon idd geen potten breken, mag nog veel gebeuren anders wordt Sparta Praag ook nog een probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-08-2005 16:34] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wesley Sneijder: We hebben onterecht verloren. Enne Utrecht heeft een niet alt beste seizoenstart...en ze moeten nu tegen PSV...wordt lastig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vitesse heeft ook nog weinig gepresteerd, zeker gisteren tegen AZ. Die Shota kan nog wel eens de topscoorder worden dit seizoen, want hij jast ze er met gemak in. Perez ook trouwens... Heracles is ook niet slecht bezig als degradatiekandidaat. Ik denk dat dit jaar het toch echt RBC zal zijn die naar de Gouden Gids divisie gaat. Heracles heeft wel een strijdlustig team, dat straalt er van af. Ze spelen een stuk avontuurlijker dan dat laffe spelletje vorig jaar in de GGD. PSV is ook weer enigzins op gang, kut dat Lee nou ook nog we gaat. Wie o wie moet hem vervangen? Farfan moet trouwens echt nog werken aan zijn precisie, want hij mist teveel (grote) kansen. Verder denk ik dat hij dit jaar best eens door kan gaan breken. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Godverdomme! Kanker, kanker ende teringtyfus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |