|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar gaat het in dit verhaal ook niet helemaal om. Hij baalt gewoon van het feit dat hij niet op de hoogte wordt gesteld als er belangstelling voor hem is. Wanneer zie je nog voetballers hun volledige contract uitzitten? Als ze klaar zijn voor het grote werk, dan moet je ze gewoon loslaten vind ik. En natuurlijk mag de club proberen te prijs zo hoog mogelijk te houden, maar ik vind dat de speler hoort te weten wat voor prijskaartje er aan hem hangt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat ben ik dan wel met hem eens. Laat AZ gewoon duidelijk zijn en zeggen dat Landzaat niet te koop is, dan koester je ook geen valse hoop... no text supplied |
|
quote:Lokhoff denkt met je mee: NAC-trainer Lokhoff doet Schollen in de ban 18/8/2005 10:18 Davy Schollen is zijn plaats onder de lat bij NAC Breda kwijt. De Belgische keeper moet plaatsmaken wegens een gebrek aan vorm. Schollen maakte in de voorbereiding niet alle wedstrijden een betrouwbare indruk. In het eerste competitieduel was hij evenmin op dreef. Hem werd de eerste goal van Feyenoord verweten, omdat hij bij de vrije trap van Sebastián Pardo te veel ruimte had gelaten bij de eerste paal. Trainer Lokhoff voelde zich gedwongen zijn eerste keeper te laten vallen. 'Schollen zit niet in zijn beste periode, dat is wel duidelijk. Dan ontkom je niet aan zo'n beslissing', aldus de coach in De Stem. Vrijdag tegen Willem II staat Arno van Zwam (35) op het doel bij NAC. Aan Schollen de taak de degradatie te overwinnen. 'Als je prof bent, moet je ook met teleurstellingen om kunnen gaan. Hij moet het straks weer oppakken en de strijd aangaan. Ik verwacht ook wel dat hij dat doet. Het is nu even klote voor hem, we weten dat Schollen goed kan keepen en we gaan hem helpen dit te overwinnen', aldus Lokhoff. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mijn voorspelling 2005/2006: 1. Ajax 2. PSV 3. AZ 4. Heerenveen 5. Feyenoord 6. Vitesse 7. Roda JC 8. FC Twente 9. NAC 10.FC Groningen 11.FC Utrecht 12.RKC Waalwijk 13.Willem II 14.NEC 15.ADO Den Haag 16.Heracles Almelo 17.Sparta 18.RBC Roosendaal [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-08-2005 16:01] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Utrecht 13e, jezus zeg. Dat is wel erg laag. Ik denk dat een plek in de top 10 zeker mogelijk is. |
|
Sorry, meer zit er voor jullie dit jaar niet in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nee. Zeker niet nu er twee spitsen zijn die wel in staat zijn om een goede kans af te maken. Dat was vorig jaar het grootste probleem. |
|
Ok, het is ook nog maar een gok natuurlijk. Die Fortuné heb ik bijvoorbeeld nog niet zien spelen. Wie weet...wie weet wordt het nog wat met Utrecht dit seizoen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind het ook gewoon een belediging dat je Stillem II boven Utrecht plaatst! |
|
Nou vooruit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bedankt Mijn lijst: 1. Ajax (helaas) 2. PSV 3. AZ 4. Feyenoord 5. Roda JC 6. Heerenveen 7. Vitesse 8. FC Utrecht 9. FC Twente 10. FC Groningen 11. NAC 12. RKC 13. Willem II 14. Ado Den Haag 15. NEC 16. Sparte 17. Heracles 18. RBC |
|
Heerenveen onder Roda? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
FC Utrecht schat je nog behoorlijk hoog in, ik denk dat ze niet echt verder dan een 10e plaats gaan komen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik twijfel sowieso heel erg over plaats 4 tm 7 is toch altijd erg lastig. Maar ik denk dat Roda JC het erg goed gaat doen dit seizoen. |
|
quote:pssst Burzum is de Utrecht hooligan van ZM Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Is ook wel een beetje sentiment he Jouw lijst graag! |
|
quote: Pas maar op. Ik kom waarschijnlijk ook wel naar Heerenveen dit seizoen |
|
quote:Ach voor mijn part sloop je de hele binnenstad. Is toch een saai dorp... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De Neuzen worden geen kampioen en die kanker Friezen gaan zeker niet boven Feyenoord eindigen. Fietstas gaat in het tweede rijtje eindigen en Utrecht in de linkerrijtje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heerenveen komt dit seizoen bij de eerste 3 geloof me maar want ik heb echt geen verstand van voetbal. spelfout weggehaald... |
|
Edit: Chelman [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2005 16:27] |
|
1. Lampjes 2. Feyenoord 3. Joden 4. AZ 5. Roda JC 6. FC Utreg 7. Hoerenveen 8. FC Tukker 9. Fietstas 10. RKC 11. FC Groningen 12. NAC 13. Stillem II 14. NEC 15. Adood Den Haag 16. Spartel 17. RBC 18. Heracles KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Linkerrijtje zijn plekken 1 t/m 9.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ehh Sorry, ik vergis me. Bedankt! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |