|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Laatste thuiswedstrijd tegen Feyenoord was voor jullie ook wel leuk Met de hele Bunnikside: SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAM. Haha, was gaaf |
|
Ja, Snap sowieso niet dat iemand fan kan zijn van feyenoord zeg.lelijk stadion, matige voetballers En dit seizoen gaat het ze weer niet lukken om kampioen te worden [Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-10-2005 16:51] Fuck the world and fuck you |
|
Kalou laat je paspoort zien! Kalou laat je paspoort zien! Was ook een leuke |
|
zeker wel. voor degene die 'm verzonnen heeft !! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Echt wel en mooier dan dat blok beton dat de gayrena heet |
|
Ja, dat is moeilijk zeg |
|
quote: Let maar op mannetje. |
|
Hoppa! NAC-Huntelaar 0-3 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Haha, nog zo een die denkt dat feyenoord kampioen gaat worden, waarop baseer je dat ?!? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oei ik moet nu Feyenoord verdedigen. PSV heeft een kutstart en ajax stelt even geen ruk voor. AZ is wel een zeer aardig clubje maar mist het grote geld. Feyenoord had een razende start heeft genoeg geld en heeft een betere selectie dan ajax en psv. Maar als psv straks rechtmatig wint (dus met geweldig voetbal) ga ik niet zeuren. Dan vind ik het alleen maar mooi. Eigenlijk ben ik tegenwoordig alleen nog maar fan van mooi voetbal. Ik vind het leuk als feyenoord meer wint van ajax. Maar eigenlijk boeit het me niet zoveel meer. Als er maar wat gebeurt op het veld. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben. En afgelopen week en komende 2 weken houd ik toch het voetbal niet in de gate . Ik kan er niet tegen om thuis geblesseerd te zitten en dan kijken naar voetbal op de tv. [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 16-10-2005 1:25] |
|
quote: Gelul. Feyenoord heeft voorin een paar goede spelers, maar op de rest van het veld overtreft het de middelmatigheid niet. PSV heeft op het middenveld nog altijd vaste waarde Cocu, achterin goede spelers als Ooijer en Alex. Feijenoord heeft niet spelers met gelijke kwaliteiten, hoewel die Greene het tot nu toe niet slecht doet achterin bij feyenoord. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Jezus Waar haal je deze onzin vandaan? PSV en de neuzen hebben kwalitatief gezien toch echt wel betere spelers dan Feyenoord. |
|
quote: Je kan niet ontkennen dat feyenoord een betere start heeft gehad dan ajax en psv. |
|
quote: Jij vindt toch ook dat Utrecht de beste selectie van Nederland heeft |
|
quote: Nee, natuurlijk niet. Qua selectie zit Utrecht in de middenmoot, daar moet je natuurlijk wel reeel in blijven Edit: trouwens, dat Feyenoord genoeg geld zou hebben klopt ook niet. Vandaag nog gehoord dat er geen geld is voor den broodnodige versterkingen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-10-2005 1:37] |
|
quote: Ok. Dan ben ik ook reel. Feyenoord heeft zeker geen betere selectie dan PSV. Alleen is Feyenoord nu beter omdat ze beter op elkaar zijn ingespeeld. Edithoertje: feyenoord heeft een belachelijk slecht aankoop beleid. Ze zwemmen in de matige spitsen. Terwijl een paar harde verdedigers echt nodig zijn en die komen niet. [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 16-10-2005 1:39] |
|
quote: Daarom blijft Feyenoord de derde ploeg van Nederland... no text supplied |
|
Feyenoord en Ajax halen het niet. Dit seizoen is het PSV of AZ. Ik denk PSV, maar hoop AZ. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben zeer blij met de 3-0 overwinning op AZ. Dit kan nog best eens een mooi seizoen gaan worden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Lag het nou trouwens aan mij of hebben ze de rode kaart van AZ én een PSV-goal niet uitgezonden gisteravond? no text supplied |
|
quote: Nee, inderdaad. Ik heb twee doelpunten gezien, terwijl het 3:0 geworden is. En ik heb ook geen rode kaart gezien. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Klopt, ik snapte er gisteravond ook al niks van. Eerst dacht ik dat het aan teletekst lag maar dit bleek niet zo te zijn. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Die hebben ze later, voor de wedstrijd NAC-Heerenveen, nog uitgezonden. Ze hadden namelijk wat technische problemen. De rode kaart was overigens erg terecht. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 16-10-2005 13:03] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |