|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Volgens mij ligt die naast die van Seedorf. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
lucius is een aardige voetballer maar hij hoort niet thuis in de kuip. |
|
quote: Ik ga komend jaar 1e klasse spelen in de B. Dat is iets anders............ Genoeg mezelf weer verheerlijkt |
|
quote: Het zou voor Feyenoord anders wel een van de beter aankopen zijn van de 666 die al gekocht zijn... |
|
likt mij helemaal niet verstandig voor Feyenoord, de voorhoede was zo een beetje het enige wat erg goed in elkaar zat afgelopen jaar. Het lijkt mij verstandig voor Feyenoord dat ze alles veranderen behalve de voorhoede. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Op nu.nl staat ook dat Feyenoord helemaal niet van plan is om Kalou te verkopen, ze willen zijn contract juist openbreken. Ik verwacht ook niet dat de transfer van Kalou naar PSV gaat plaatsvinden. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Het zou idd mooi dom van Feyenoord zijn om Kalou te verkopen. En al helemaal aan concurrent PSV natuurlijk. Maar dit gaat dus niet gebeuren, meldt ook vi.nl Iemand enig idee of Kuyt dit jaar nog in Rotterdam speelt trouwens? Daar hoor je niks meer van. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
25 juni: REDS CLOSE IN ON DUTCH STRIKER KUYT Liverpool Echo LIVERPOOL’S hopes of landing top striking target Dirk Kuyt have increased significantly. Sources in Holland claimed the Feyenord striker had travelled to Liverpool to progress negotiations over his dream move to Anfield. The Reds have been chasing the 29-goal striker for weeks, but the Dutch press reported today that chief executive Rick Parry had begun negotiations with Feyenoord and had actually enjoyed a meal with the player last night. Nobody from Liverpool was available to comment, but Feyenoord are believed to have already lined up Middlesbrough's Jimmy Floyd Hasselbaink as a replacement for Kuyt, who has publicly declared he wants to move to the European Champions. Feyenoord rate Kuyt in the 10m bracket, but the Reds are hoping to persuade the Dutch to accept a player-plus-cash deal. Reds' boss Rafa Benitez does have an extra £2m at his disposal, after the greatest player Liverpool never had quit Anfield for good last night. Alou Diarra is the young French international midfielder whom Gerard Houllier brought to Anfield from Bayern Munich in 2002 on a free transfer. But he failed to play a single game for the Reds, being immediately loaned out Le Havre, then Bastia and finally Lens - whom he has now joined permanently in a four-year deal worth 1.98m to the Reds. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Het lijkt er dus wel op. En misschien dus Hasselbaink naar Feyenoord...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Er bestaan natuurlijk betere spitsen IK heb nog ergens een interview van 4 jaar oud waar hij zegt dat hij nooit meer in nederland wil spelen. |
|
http://files.datawire.nl/uploads/xY1zgQ79Y-tb-DhsUE1WqQ/EFukFBi5XazH2ld1kxIZMA/programma_eredivisie.doc speelschema van het nieuwe seizoen |
|
Mols heeft getekend bij de vijand http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70537/sc=25e610 [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-07-2005 23:54] |
|
quote: Kan hij daar mensen gaan neerhoeken, goals maakt ie toch niet meer no text supplied |
|
quote: Idee! |
|
quote: Heeft feyenoord is een keer de kans om 2 keer te winnen in 1 seizoen van fc utrecht. Laatste jaren was het altijd treurig met die club |
|
Ik heb een vraag over voetbal(al interesseert het mij geen bal): Wat betekent FC voor een club? Vast Football Club maar dat klinkt zo dom; het moet dan toch soccer wezen? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:is bedacht door de hooligan! foedbal clup! |
|
quote: Gij Amerikaan! |
|
quote:Ah, hier heb ik wat aan! Dank's Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Idd. Football is gewoon het (Brits-) Engelse woord voor voetbal. En dat die stomme Amerikanen het dan soccer noemen, omdat ze een andere sport al American Football hebben gedoopt, tsja... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Overicht toppers Eredivisie in conceptprogramma: Eerste seizoenshelft: 28 augustus: Ajax - Feyenoord 18 september: AZ - Ajax 15 oktober: PSV - AZ 23 oktober: PSV - Ajax 11 december: Feyenoord - PSV 26 december: Feyenoord - AZ Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ze verwachten dit seizoen dus veel van AZ. Dat het weer een topjaar wordt. Nou ik denk dat het weer gewoon een middenmoter wordt. |
|
Zometeen even een kaartje halen voor de eerste wedstrijd van Utrecht. Nec - Utrecht. Laat het seizoen maar weer beginnen |
|
quote: Wrong: quote: Het gebruik van het woordje soccer in Amerika komt door de Ieren. De meeste Ieren hebben het ook nog steevast over soccer. iig bestond soccer lang voordat American Football ontstaan is. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-07-2005 13:54] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |