|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Huh jij woont toch in Hoorn? Maargoed, het wordt tijd dat AJAX weer gaat verliezen. Het liefst door een onterecht toegekende penalty, bij voorkeur door ome Rudolf. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Tegen Inter in de verdediging vind ik minder schandelijk dan tegen NAC. Met alle respect voor NAC hoor, maar Ajax met hun 55 miljoen budget moet NAC toch gewoon weg kunnen spelen? Uiteraard is de winst ook belangrijk, maar na de wedstrijd gezien te hebben (in de kroeg) ging ik niet met een tevreden gevoel naar huis, maar je hebt gelijk, ik had in ieder geval geen rot gevoel. Tegen Inter ligt het toch wat anders denk ik. De club is op dit moment hoogst waarschjijnlijk beter, en heeft meer kans om te winnen. Als Ajax zich aanpast aan Inter vind ik dat niet zo schandelijk. Ik heb geen hoge verwachtingen, maar je weet maar nooit, 't blijft een raar spelletje. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-12-2005 23:32] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ik? Welnee, daar ben ik misschien 2 maal geweest! Ajax is nogal ruk ja, maar ik hou uberhaupt niet echt van voetbal. edit: WACHT! DAT BEDOELDE IK NIET ZO! IK HOU VAN AJAX! ENIGE CLUB! [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 19-12-2005 23:33] heavy metal is the law |
|
Oh kut, dan haal ik je al de hele tijd in de war met iemand anders denk ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Kees slot weg bij NEC. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
richting acid: Bij deze is het je vergeven AZ vind ik trouwens wel een leuke club het laatste jaar! Niet eens vanwege de overwinningen, meer vanwege het spel, doet me een beetje denken aan vroeger [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 19-12-2005 23:40] heavy metal is the law |
|
quote: Cees Lok; ik lees het nu ook. Er is nog niet bekend met welke reden. Het kan ook een TALPA-roddel zijn. Maar ik denk dat het wel serieus is; wel vreemd, want NEC draait tot nu toe zeer goed. Zal ongetwijfeld een bestuurlijke kwestie als aanleiding hebben. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Kees slot, wie kent 'm niet...... Totaal onverwacht is Cees Lok opgestapt als coach van NEC. Wat de precieze reden achter zijn vertrek is, is vooralsnog niet bekend. Lok zou maandagmiddag vlak voor de Kerstborrel de spelersgroep bijeen hebben geroepen en zijn ontslagbrief hebben voorgelezen. Vervolgens liet de 39-jarige coach de spelersgroep verbijsterd achter. Naar verluidt zou er al gedurende lange tijd onenigheid zijn tussen de technische staf en de leiding van de Nijmeegse eredivisionist. Het moment van vertrek is zeer verrassend. Lok presteerde deze competitie goed met NEC. De ploeg neemt de vijfde plaats in met hetzelfde puntenaantal als nummer vier Ajax. Lok nam precies een jaar geleden, op 18 december 2004, de taken over van de destijds ontslagen Johan Neeskens. Hij maakte al sinds 1999 deel uit van de technische staf en voetbalde van 1988 tot 1999 voor de Nijmegenaren. |
|
Vanavond naar MVV - Willem II Ja van goed voetbal heb ik al net zo weinig verstand als van goede metal (ff preventief handelen ) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-12-2005 13:20] |
|
quote:Tja, voor goed voetbal moet je ook niet bij Willem II zijn momenteel (zeg dit met pijn in mn tilbo-hart). Maar goed, ik hoop dat bekervoetbal een ander verhaal is dan competitie, net zoals vorig jaar toen we de finale haalden.. Jammer dat ik er niet bij kan zijn vanavond.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat hoop ik dus juist niet |
|
WHAT THE FUCK??? Godverdomme, wat is dit nou weer voor onzin? Draaien we eindelijk eens een keer verdienstelijk mee in de hogere regionen, stapt de trainer op. Cees, kom terug! Jezus wat krijg ik hier toch de ziekte van She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat verbaast me nou weer.. edit: @MetalTuup [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 20-12-2005 14:27] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik lees zojuist op het VP forum dat Ton Lokhof van NAC ook opgestapt is; of dit een gerucht is of niet is me niet duidelijk. Zou in principe mogelijk zijn. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Only GAE are real! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
EAGLES! Je moeder. |
|
Eagel hooligens! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
AGOVV is toch jullie trots!? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
EAGLES! Je moeder. |
|
nee fc zwolle natuurlijk! Je moeder. |
|
Officieel wel jij maar wij van de Apeldoornse NSB gaan voor de Eagels. Dat AGOVV 'stadion' zit hier recht achter. Wat een herrie sinds ze gepromoveerd zijn zeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tsja, ze gingen pas betaald voetbal doen toen ik zwollenaar was dus ja... Je moeder. |
|
Je moeder. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |