|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tsjah, nog steeds de nasleep van Koeman. Als van Gaal niet was weggegaan was de kans redelijk groot dat Arveladze wel goed genoeg was bevonden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Zo slecht vond ik ons nou ook weer niet spelen tegen Feyenoord, hoor. En die 1-0 was inderdaad buitenspel. Al hadden we hem anders toch wel verloren, daar niet van. Nou ja, nog altijd nummer 1 van Gelderland! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Tsja... we hebben Babel, maar het probleem is dat we *ook* geen goede linksbuiten hebben... en geen echte rechtsbuiten... en nu ik toch bezig ben, ook geen goede centrale verdedigers... Sjesus, wat hebben we eigenlijk wel? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Arrogantie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nou, voorlopig zijn we meer keren landskampioen geworden dan jullie... dus als er een team arrogant mag zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ha, ja, maar jullie zijn nog nooit het beste team van Gelderland geweest! Hargh! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: En een enorme neus. Dat dan weer wel |
|
quote: *roept bij deze A'dam uit tot Gelders grondgebied* Zo! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
RKC Waalwijk landskampioen! Bruce Banner |
|
quote: Ik hoop echt dat jullie dat volgende week nog zijn! Zondag Utreg - Fietstas namelijk. |
|
quote: Rosales is toch wel een echte rechtsbuiten? En Maxwell en Trabelsi zijn goede backs. Dus nog 8 spelers erbij en Ajax is er weer klaar voor no text supplied |
|
quote: Rosales was IMHO de miskoop van de eeuw, maar die twijfelachtige eer is nu naar Rosenberg. Okay, Rosales heeft een keer goed gespeeld, maar voornamelijk heel erg slecht. En Maxwell is van oudsher geen back maar een linkermiddenvelder. Is op zich niks mis mee, alleen is Maxwell een type a la Roberto Carlos die praktisch helemaal niet mee verdedigt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hou je Trabelsi nog over no text supplied |
|
quote: Maar ik had het eigenlijk over de centrale verdedigers... die kneuzen van een Grygera en Escudé en invaller-kneus Heitinga... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hoppa, na Diba ook Petö uit de selectie gezet bij ons NAC. Eindelijk begint Lokhoff maatregelen te nemen tegen spelers die of niet goed spelen of zich "misdragen". Prima actie, moet ie z'n voeten maar laten spreken... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Zo, ik doe tegenwoordig ook mee met Profcoach, al heb ik helemaal niks met voetbal Maar ja, toen iemand met die bende bezig was schoot met zo'n vette teamnaam te binnen dat ik gewoon wel mee moet doen Fc Ballgrind Moge de beste coach winnen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
|
|
Nou, ik heb in ieder geval al heel even dit jaar op één gestaan. Mijn profcoach-seizoen is nu al goed . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hoerenveen ingemaakt. Joden verloren. Mijn weekend is geslaagd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Godsamme, van Gaal moet snel weer terug naar Amsterdam. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Man o man, verloren van Groningen... |
|
quote: Komt er voor een keer een match uit Nederland op de tv in België, Ajax ingemaakt als in de holocaust. De vorige keer in Brugge ook al! signature |
|
Scheisse, vergeten mijn profcoach opstelling aan te passen... kan alleen maar hopen dat de schade meevalt. En als ik Heerenveen zo aan het werk zie dit seizoen, ga ik toch serieus overwegen om weer PSV-supporter te worden, wat een slappe hap zeg! Geen bezieling, geen fatsoenlijk aanvalsspel, een verdediging die rammelt aan alle kanten, een keeper die alleen maar zijn eigen team bang maakt... no text supplied |
|
een typische hoerenveen supporter dus. gloryhunters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |