|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wow wel 1 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dat zijn toch: Rinus 30-14-9 Ernst 10-1-1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mensen blijven me maar 100% letterlijk nemen he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik zou zelf van Basten als meest veelbelovende bondscoach willen classificeren; hij doet het nu zeer goed, maar het toernooi moet nog beginnen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Er zijn er meerderen. Robben schoot me als eerste te binnen. Verder ben ik van mening dat het aankoopbeleid van PSV behoorlijk goed is, wellicht het beste van Nederland. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
GODVER!!! Alex naar Internazionale 30-08-2005 || Bron: nieuws || Aantal keren bekeken: 1035 De leegloop bij PSV is nog steeds niet over. Na het vertrek van Mark van Bommel. Johan Vogel, Ji Sung Park en recentelijk Young Pyo Lee en Wilfred Bouma is Internazionale nu kandidaat om de braziliaan Alex in te lijven. Hiddink heeft hiertegen ernstig bezwaar gemaakt maar PSV kan niet ingrijpen aangezien Alex eigendom is van Chelsea. Die club heeft inmiddels de papieren rond en volgens technisch directeur van Chelsea, Frank Arnesen, is de transfer zo goed als rond. Inter had interesse in Alex en wij vinden dat Alex zich beter kan ontwikkelen in de serie-A. Zodoende maakt hij ook meer kans om geselecteerd te worden voor het nationale elftal, en dat is weer gunstig voor ons, aldus Arnesen.Op termijn wil Chelsea de boomlange verdediger namelijk overnemen. In de transfer is dit dan ook vastgelegd. Hiddink zit ondertussen met een uitgehold PSV. Op deze manier wordt het erg moeilijk om een bepaald niveau vast te houden. Wij moeten proberen ook deze klap op te vangen, aldus Hiddink. Dat zal dan wel moeilijk worden met nevenactiviteiten zoals kwalificatie voor een wereldkampioenschap met een ander land. http://www.europesoccer.nl/?pagina=artikel&id=303 |
|
quote: Het verkoopbeleid is alleen wat minder... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jij bent vast PSV fan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Godverdomme nee hé, ik heb er echt geen vertrouwen meer in nu. Wedden dat Gomes voor morgen ook nog verkocht wordt? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Dat hoop ik niet. De link naar de bron van het nieuws over Alex zegt trouwens niks over Alex en Inter, dus het is nog wachten op bevestiging. Het schijnt dat Westerhof wel nog wat "opmerkelijke" versterkingen aangekondigd heeft, ben benieuwd. |
|
quote: Dat hoop ik ook niet want die heb ik in doel staan bij Dagblad van het noorden coachvanhetjaar spel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hmm wie o wie komen er weer bij psv terrecht we zullen het morgen allemaal weten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: ja nuttige post SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Er wordt op andere sites (o.a. VI.nl) niets over gezegd. Ik denk (hoop) dat het wel meevalt. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Ik las op diezelfde site dat PSV o.a. naar Ron Vlaar en Hofstede hengelt. Of dit waar is weet ik niet. Wat is dat toch een hype rond die Vlaar? Hij speelt 2 UEFA cup wedstrijden leuk mee, hij doet het goed in jong oranje, maar verder heeft hij nog niets laten zien. Zo ging het ook ooit met Heitinga, en die doet momenteel ook weinig meer dan bankzitten bij 020. Maargoed, aan de andere kant heeft Vlaar nog een jeugdcontract bij AZ, dus PSV mag hem wat mij betreft halen. Kan 'ie zich bewijzen. Hofstede heb ik natuurlijk niets op tegen, maar ik betwijfel of dit verhaal waar is. En of het lukt betwijfel ik al helemaal. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Hofstede waar voetbalt die bij dan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hehe, ik met m'n Hofstede. Ik bedoel Hofland, die speelt bij Wolfsburg in Duitsland. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Hmm willen ze die weer terug halen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja Maar als je kijkt naar de aankopen van PSV en hoe die over het algemeen gerendeerd hebben dan kan je moeilijk zeggen dat het aankoopbeleid slecht is. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Addo, Coe, Fehér, John de Jong, Lamey, Sibon, Bakkal, Colin, Hoogstrate, Jakobsen, Leandro, Smit, Takak, Van der Schaaf, Vonlanthen, De Roover, Edson, Marquinho, Claudio, Gakhokidze, Hese, Lenaerts, Ramzi, Ten Rouwelaar, ......... |
|
quote: John de Jong hoort niet in dit rijtje thuis. Zet daar tegenover: Van Bommel, Ronaldo, Kezman, Nilis, De Bilde, Robben, Vogel, Alex, Park, Lee, Van Nistelrooy enz enz enz. Mijn punt is, als je het aankoopbeleid van PSV vergelijkt met andere Nederlandse clubs (bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord) dan is de balans tussen goede en slechte aankopen bij PSV naar mijn mening beter (dwz meer goede dan slechte aankopen) dan bij andere clubs. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Demo SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Michael Reiziger en Juan Carlos Carrizo naar PSV: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=9917 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |