|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
KANKER! Mental en Smoochy STERF! |
|
VVV thuis, altijd lastig. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
LOL! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godverdomme, ik word geown3d!! Lain, doe er eens een slotje op |
|
Altijd zwaar klote om door de een of andere amateurclub of, zoals VVV, een club uit de eerste divisie uit de beker te worden geflikkerd. Bekervoetbal is wel vaak het verrassendste voetbal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Inderdaad. Maarja, als ik eerlijk ben dan was het ook gewoon een verdiende overwinning. Ik heb Utrecht zelden zo slap zien spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-10-2005 1:46] |
|
Dan hebben ze verdiend verloren. Je moet sowieso nooit slapjes gaan lopen spelen voor de beker. Bekervoetbal brengt het beste naar boven in veel teams, dus altijd uitkijken geblazen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heeft iemand de samenvatting trouwens gezien? Was er nog iets te zien van de zooi die het naar het doel gesmeten werd? En natuurlijk het "toezingen" van ome Luinge. Het kanker varken. |
|
quote: Ze hebben iig een leuke stap gezet . |
|
Niet te hard van stapel lopen he, ze moeten nu naar Heerenveen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Zozo, een interland voor VVV. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:ik zeg 4-0 Oh ja en nog bedankt voor het punt afgelopen zondag Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoer Ik zou er maar niet te makkeijk over denken. Dat heeft Utrecht gisteren ook gedaan... 4-0 word het in ieder geval niet. |
|
Ik zeg 4-0. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik zeg 5-1 no text supplied |
|
BOEREN! sterf Zondag RBC thuis. |
|
Nou, kantje boord maar toch een ronde verder. Altijd leuk, penalties. En nou uit tegen AZ, dus ik hoop een herhaling halve finale 2001 (of was het 2000 ). Die strafschoppen liggen ons wel geloof ik She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Willem II mag de komende ronde ook eindelijk eens mee doen. MVV uit, altijd lastig. |
|
quote: Hoop dat dat wel goed voor je gaat Fuck the world and fuck you |
|
Tenminste niet verloren... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Zoals Danny Blind zei: "gelukkig hebben we de playoffs nog" no text supplied |
|
quote: Kom die Luinge welleens tegen hier op de markt die woont hier in de buurt. Hele aardig gozer hoor. Als je dan over de markt loopt hoor je weer Roelof, Hey roelof..Roelof gozer goed gefloten lol.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |