|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had ze ook nog een mail gestuurd waarom hij er nou niet was. Ook niets van gehoord natuurlijk |
|
Zeer zwak, Ajax toont zich weer eens een slechte verliezer... En dat moet dan een toonaangevende club zijn? no text supplied |
|
quote: Eentje maar, Trabelsi, maar die had ik gewisseld vanwege een waarschijnlijke blessure. En Babos op doel is altijd een zekerheidje... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: of... Patrick Kluivert! zou wel een goede aankoop zijn denk ik, zowel voor Kluivert als voor Ajax. no text supplied |
|
quote: Nou! Al jaren uit vorm. Kopen ze weer een niet scorende spits. |
|
goed toch? maakt utrecht ook weer eens kans [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-11-2005 14:18] Je moeder. |
|
quote:Ik denk dat Kluivert zich hier weer helemaal thuis gaat voelen en zijn uiterste best gaat doen om weer helemaal in vorm te geraken. Van mij mag ie naar A'dam komen iig En Huntelaar mag ook, hoewel ik natuurlijk liever heb dat ie nog een jaartje in Heerenveen blijft. Misschien dat ze een ruil kunnen maken met Rosenberg (maar dan moet Ajax enorm bijbetalen natuurlijk). Ik denk dat Rosenberg best een goeie spits voor Heerenveen is namelijk. Daarbij mag Vlaar trouwens in Alkmaar blijven. Die jongen wordt sinds zijn Nederlands elftal verkiezing zo de hemel in geprezen, dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge gast. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik heb laatst dat programma met die latente homo scheefoog Hugo Notre Dame Bulst of zo gezien, met Maduro... kwam niet echt intelligent over... Die Vlaar daarentegen was nogal zelfbewust signature |
|
quote: Sterf. |
|
hap Je moeder. |
|
Go Ahead Eagles!!! [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-11-2005 14:52] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zwolleeeuuhhhg Je moeder. |
|
RBC RBC RBC signature |
|
Vanavond Willem II - Vitesse. Cruciale wedstrijd, erop of eronder voor Maaskant gezien de 17e plek op de ranglijst. Zal in ieder geval mooie sfeer in het stadion zijn, spanning is al dagen voelbaar hier.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik las net op vi.nl dat sommige spelers Maaskant wel graag weg willen hebben. (Van Nieuwstadt) Kan ik wel inkomen want dat was altijd een vaste kracht bij WII en zeker niet de minste! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-11-2005 16:17] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Robert Maaskant is echt zo schoolvoorbeeld van een slechte trainer elke club onder Maaskant is gedegradeerd. Kunnen ze dan geen buitenlandse coach inhuren ofzo die een frisse start kan geven aan een elftal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mja, het rommelt hier in Tilburg al weken onder de supporters natuurlijk. Niet zo raar als je 17e staat. Hij heeft inderdaad al 1.5 jaar geen goed voetbal kunnen laten zien, het bereiken van de Amstelcup-finale daargelaten. Toegegeven, in moeilijke tijden is de trainer altijd (al dan niet terecht) de zondebok, maar als we weer verliezen vanavond lijkt me zijn vertrek onvermijdelijk. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Bij Stillem II? Sorry [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-11-2005 16:31] |
|
Maar hij heeft bij geen 1 club onder zijn leiding goed voetbal laten zien. En daarbij heeft ie ook nog aandeel gehad in het aantrekken van die Hongaarse spits die kant nog wal raakt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Waarom verwachtte ik zo'n opmerking nou weer Serieus, de laatste jaren is het echt enorm verbeterd wat dat betreft. Zal een imago-probleem zijn uit het verleden, maar Stillem II bestaat niet meer.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Misschien ben ik er op 03/12 wel. Kan ik het zelf beoordelen |
|
quote:Als jullie maar uit de slotgracht blijven deze keer. Kan me zoiets herinneren van een jaar of 5 terug.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dus van 3x niks is het nu 2x niks? Dat Stillem II nog bestaat laten de supporters elke 2 weken toch wel zien/horen. Maak in principe ook niet uit, aangezien de luidruchtige supporters per definitie bij volksclubs zitten. En een volkclub is Stillem II niet. Ook niet bepaald erg (al kan ik ook niet ontkennen dat ik als NAC supporter geen enkel moment onbenut laat om het toch aan te geven) maar blijf niet volharden in uitspraken als "echt, het is de afgelopen jaren zoveel beter geworden..meer sfeer". Stillem II zal Stillem II blijven. vroeger, nu en ook zeker de komende jaren...het feit alleen al dat er gesproken is/wordt over het creëren van een "sfeervak" bezorgt ondergetekende rooie vlekken. Afijn, morgen NAC - FC Trommel (oftewel Utreg). De afgelopen jaren was ik nooit zo gerust op een wedstrijd met Utrecht. Toch altijd wel een ploeg die durft te buffelen maar ook nog eens uitstekende spelers heeft. Ondanks de overwinning op Feyenoord ben ik nog niet onder de indruk van Utrecht dit seizoen. Nelisse mist veel kansen, Fortuné is snel, maar weinig rendement, Tanghe uit vorm, Douglas wel/niet in de basis (weinig vertrouwen) en over het keepersprobleem is al genoeg gezegd. Vindt het centraal verdedigings duo (Keller / Di Tomasso) wel 1 van de betere in de competitie. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Schut weer op niveau terug is. Dat die 3 punten maar lekker in Breda blijven. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Nee. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |