|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JA. |
|
dat was aardig duidelijk in meerdere topics hehe Je moeder. |
|
Welke nog meer dan? |
|
raaaaagghhhhh. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-11-2005 22:20] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb ook wat zitten schreeuwen |
|
Hehehe Juischt |
|
quote: Nou van harte! Spel vouten zijn cool! |
|
Pffff, het begint nu echt vervelend te worden. Ajax al vier competitie geen goal gemaakt??? Gelukkig hebben we de play-offs nog, nu hopen dat Ajax nog bij de 1e 5 kan komen. Gelukkig had ik geen ajacied in mijn profcoach voor deze week. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: 0:0 tegen Heracles, 1:0 verloren van PSV, 0:0 tegen Heerenveen en 1:0 verloren van NEC. En dan Blind met zijn opmerking dat het in ieder geval geen open huis is achterin. Ja, vind je het gek als bijvoorbeeld Heerenveen de hele wedstrijd niet over de middenlijn komt... De wedstrijd tegen FC Thun heeft wel aangetoond hoe goed onze verdediging wel niet is. We hadden daar net zo goed met dubbele cijfers kunnen verliezen, bij wijze van... Had ik al gezegd dat ik Blind geen goede trainer vind? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik heb Trabelsi maar laten staan, want aan reserves had ik ook niet veel...(Ebbinge, Schuurman...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tsjah, het gaat al meerdere trainers achter elkaar niet goed. Ik weet niet wat het is, ik kan alleen maar hopen op verbetering, maar echt slechter dan dit kan het niet gaan zou je denken. Ik zie het wel, zolang ze maar tegen Sparta Praag goed spelen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Meerdere trainers? Koeman dan alleen, want onder Adriaanse ging het zo slecht nog niet. De enige reden dat hij ontslagen is, is omdat hij niet met omhoog gevallen personen om kan gaan, maar zo iemand heeft Ajax juist hard nodig. Iemand die die gasten weer ff met beide benen op de grond zet (en dan heb ik het niet alleen over de spelers). Koeman en Blind hebben wel wat overeenkomsten: Slechte aankopen, relatief onervaren als trainer, opstellingen te veel veranderen van wedstrijd tot wedstrijd waardoor niemand in zijn ritme kan komen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat ik een beetje belachelijk vind is dat een paar van jong oranje moeten spelen in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Italie, terwijl Jong Oranje zich kan plaatsen voor het EK, moet V.Basten die spelers perse hebben. Lijkt mij toch belangrijker dat Jong Oranje het EK haalt dan die stomme wedstrijd tegen Italie dat een 0-0 wordt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Even ter info: Vanavond is Arie van Eijden te gast bij Voetbal Insite. Weer lachen met Derksen dus. |
|
quote: Ik snap dat ook niet waarom er steeds onervaren trainers worden aangesteld. Wouters, Koeman, Blind... Goede spelers, maar laat ze gewoon ervaring op doen bij wat middemoters... ow wacht dat doet Blind nu ook. Kutzooi. Ik kan alleen maar wachten totdat het weer beter gaat, ik weet niet waar het aan ligt, en al wist ik het wel, ik kan er niets aan veranderen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-11-2005 12:30] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja, ik ben op zich ook wel benieuwd, maar Van Eiden lult zich toch wel overal onderuit, hij had beter de politiek in kunnen gaan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Moest dat nou... Ik was Wouters zelf al weer vergeten... maar nu is die wond weer opgereten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
lang leve hiddink zzz |
|
quote: Dat wordt een mooi duel... Ik gok: Derksen - Van Eijden: 3-1 no text supplied |
|
Om mijzelf toch een beetje een goed voetbalgevoel te geven post ik maar ff de profcoach tussenstand. 1 Ivarrr 210.9 38.3 3628 38.3 [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-11-2005 19:53] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zeker weinig Ajax-spelers in je team? no text supplied |
|
Oh ja, die was er ook nog. Niks meer aan gedaan sinds de start van de competitie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Helaas is hij toch niet geweest... |
|
durfde niet.lafbek, typisch voor een jood Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |