|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot zondag!! |
|
Have phun allen! Drink dr 1 voor me! |
|
quote: Goh.. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 24-06-2005 16:28] |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:niet dat het je interesseert, maar ik ga ook zondag heb er zin in, vooral in maiden |
|
Ben al terug. Korte samenvatting van bands die ik gezien heb: Immolation: zonde van het geluid, wel gaaf optreden Enslaved: erg vet maar jammer dat "Slaget I skogen Bortefor" niet gespeeld werd. Megadeth: geweldig....behalve die ruzie met zo'n aso die problemen kwam zoeken (welke hij na deze aanvaring nooit meer zal opzoeken hahaha) Verder niks gezien die dag omdat ik simpelweg veel te zat was Zaterdag begonnen met meerdere malen langdurig kotsen....m'n neus doet er nu nog pijn van Behemoth geluisterd vanaf het veld en het klonk (gezien de afstand) overtuigend. Gorefest viel helaas tegen. Alleen het laatste nummer kon mij bekoren en bracht erg goede herinneringen naar boven Samael: grandioos Accept: vermakelijk optreden met de nodige biertjes in de hand Slayer: de eerste keer 'nuchter' Slayer zien. Nou, nuchter op die manier dat ik me er nu nog iets van kan herinneren haha. Erg gaaf Anthrax: heilig Stormrider: wat een geweldig optreden, de sfeer zat er goed in en er werd lekker op los gebanged en gebeukt in de tent Helaas vandaag al moeten vertrekken wegens mijn werk waar ik morgen gewoon weer naar toe moet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-06-2005 20:58] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Terug van vanacht. Best wel vet. Hoogtepunten: Nevermore, Megadeth, In Flames, Metal Church, Soilwork, Accept, Dio, Dream Theater, Iron Maiden, Awel Rudi Pell en Dark Tranquility. Tegenvallers: Slayer en Skitsoy. Conclusie: Naast een aantal +- vaste bands, eindelijk weer eens wat acts die je niet vaak in België ziet langskomen. Geslaagd! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Het was een goed feestje mensen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Net terug uit België, geweldig genoten zeg, wat een festival Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heb me uitstekend vermaakt. 3 dagen straal bezopen in die 24u tent feestje bouwen |
|
Geweldig was het ! Zaterdag gespeeld met Stormrider in de 24 uurs tent, wat een heersch optreden was dat, grootste publiek tot nu toe voor Stormrider, en wat een feest ! Op zaterdag vond ik Anthrax (heb maar een paar nummers gezien) en Accept wel kicken, slayer viel idd een beetje tegen. Op zondag waren voor mij de hoogtepunten: Dream Theater en Dio. Was ook weer erg gezellig, ben weer lekker verbrand, ondanks de factor 15 zonnebrand creme, ook mijn stem is zo goed als verdwenen, en ik haal nog steeds zwarte dingen uit mijn neus, hahaha Hier wat foto's van het optreden van Stormrider, gemaakt door mijn vriendin Mirandarijntje: [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 27-06-2005 12:15] |
|
Het optreden van Stormrider was erg tof Prima muzikanten ook zeg Hoogtepunten: - Dream Theater (eerste keer dat ik ze heb gezien) - Nevermore (echt enorm gaaf) - Iron Maiden (blijft prachtig) Anthrax, Dio, Metal Church en anderen waren ook erg gaaf. Veel goede bands zien spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Het was een erg indrukwekkend optreden, hoewel ik toe moet geven dat ik na de Death cover wel even genoeg gesoleer had gehoord. Jullie speelden wederom magistraal, maar ik vond het sologehalte wel wat over de top. Buiten dat.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Damn dat was 3 dagen feest, bloedheet, stof happen en zwart snot in je zakdoek Aangezien ik bijna geen alcohol ophad i.v.m. de hitte lekker van de bands kunnen genieten |
|
Ik vond het solo gehalte wel prima, de Death cover heerschte enorm Over de top qua solo's vond ik dhr. Malmsteen, daar vond ik na een tijdje geen bal meer aan. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mr. Malmsteen heb ik dan ook maar weinig van meegekregen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehe ik wilde net hetzelfde gaan zeggen. Wij spelen geen extra solo's, dat zijn gewoon de solo's die ook in de originele nummers zitten, we hebben geen extra solo's ingebouwd of zo .. hehe Thenks voor de comments |
|
quote: Ach, ik was ook wel aardig moe en in een grafhumeur, dat kan ook geholpen hebben. Het niveau en de sfeer waren wel weer grandioos, zoals volle verwachting. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
het coolste vond ik dat storm rider veel covers beter speelde als de originele bands die op graspop speelde |
|
Gekte! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hehe ik vond het niet bijster interessant hier denk ik |
|
Hoogtepunten voor mij waren System of a Down en Sirenia. Verder inderdaad veels te warm (vrijdag een paar uur in de EHBO tent gezeten bij een vriend van mij die echt heel erg afgezien heeft dan...) Ik was trouwens blij om op zondagnacht nog richting thuis te vertrekken. Man, ik haat kamperen. [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 27-06-2005 13:57] |
|
Zo. Ook weer overleefd. Geslaagd weekendje! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
graspop was de bom! [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 12-01-2011 21:08] |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |