|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Waldrock viel toch wel mee? Of was ik toen al zo dronken |
|
Ach, helemaal droog was 't niet.. m'n tentje was nog aardig zeiknat.. maar dat kan aan de opbouw hebben gelegen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De vrijdag voooooor Waldrock dan maar |
|
quote: Zelfde tentje op graspop? Die met 1 stok en 2 haringen? [Dit bericht is gewijzigd door MortalD op 28-06-2005 17:12] |
|
quote: 5 haringen en 2 stokken ja! En blijkbaar 4 reservestokken.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Het mooie is dat het meestal gewoon blijft staan |
|
Ik vond 't een aardig solide constructie.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Waar staan jullie dan?? Mocht JudgePaul dit niet meer lezen, dan hulde voor hen die bovenstaande figuren kunnen vinden .... Cadaveria (liesbeth) staat er trouwens ook nog op |
|
gmm was weer geweldig... veel sfeer, veel (te veel) zon... man man wat een hitte!!!!! geluid lied wel wat de wensen over bij momenten... het blijft een schande dat een band als slayer voor slipknot moest spelen!!!! voor de rest was het super... weer heel wat bekenden tegengekomen... |
|
quote: Bwahaha, die knakker met een korte broek aan met daarover een kogelriem en verder niets, bijna helemaal rechts. Ik zie judge paul niet zo snel, btw. Wel gaaf, zo'n panorama dinges. |
|
quote: Jij kan gewoon geen tent opzetten, volgende keer help ik je wel. Hou je vast nog maar 3 reserve stokken over. Mijn tent storte trouwens ook in zondag ochtend, nouja de ingang dan. De mooiste tent was wel die van Imke die uit zichzelf draaide |
|
quote: Yep. panorama's heerschen.. Deze is trouwens gepost op vrij lage kwaliteit, ivm de bestandsgroote, maar het zijn allemaal 8 megapixelfoto's aan elkaar geplakt, dus op hoge resolutie kan ik nog steeds wel een afdruk van een meter breed laten maken |
|
quote: Die had echt wel een vet sexy broekje, was gewoon een spijkerbroek tot hotpants getransformeerd |
|
ZO DIE ZIJN LELIJK!!!!! Het zal je moeder maar wezen... |
|
Welke van de twee ben jij? Wat leuk je ontmoet te hebben dan |
|
Neee ik was zon kale die er bij was. En dan waren wij slipknot fans ofzo?? Het zal je moeder maar wezen... |
|
Lol ik ben de bolt thrower man En ik vind slipknot echt ontzettend vet Maar immolation ook hoor "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Haha ben jij die sukkel met z'n klote fluitje en z'n 'jaaaaa maar kijk dan wat voor tshirt ik aan heb, ik ben toch geen slipknot fan' |
|
Die andere kerel is wel een homo Het zal je moeder maar wezen... |
|
Welke.. met die stekels? Sorrie nog dan voor mijn niet aardige woorden, jullie waren gewoon te irritant met die kutfluitjes! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-06-2005 21:26] |
|
quote: Ja en jij was diegene die niet precies kon uitleggen waarom wij dan slipknot fans waren enzo... Maar ik heb wel naar slipknot staan kijken en zo slecht was het nieteens. En die fluitjes zijn tof ja ik heb er wel 3! verveling bij het coca cola paradijs [Dit bericht is gewijzigd door Nibiru op 28-06-2005 21:27] "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Jawel dat kon ik wel.. Ik zei nog dat het door het kapsel van die linker kwam en door jouw fluitje. Duidelijk zat toch |
|
quote: Niet gezien, maar: WELLUS! Zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dat fluitje was behoorlijk ghey ja Het zal je moeder maar wezen... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |