IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2005 Part II Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 16:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 16:22 schreef Leviathanica het volgende:
Maar is wel vervelend (Arrow 2004).

Dynamo

Ach, stortbuien dit jaar vooral Waldrock en Dynamo weer. Ook niet geweldig maar wel beter voor je longen.

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 28-06-2005 16:56 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

Waldrock viel toch wel mee? Of was ik toen al zo dronken

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2005 16:59 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ach, helemaal droog was 't niet.. m'n tentje was nog aardig zeiknat.. maar dat kan aan de opbouw hebben gelegen.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 17:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 16:56 schreef MortalD het volgende:
Waldrock viel toch wel mee? Of was ik toen al zo dronken

De vrijdag voooooor Waldrock dan maar

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 28-06-2005 17:10 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

quote:
Op 28 juni 2005 16:59 schreef Illusione het volgende:
Ach, helemaal droog was 't niet.. m'n tentje was nog aardig zeiknat.. maar dat kan aan de opbouw hebben gelegen.

Zelfde tentje op graspop? Die met 1 stok en 2 haringen?

[Dit bericht is gewijzigd door MortalD op 28-06-2005 17:12]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2005 17:36 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 17:10 schreef MortalD het volgende:
Zelfde tentje op graspop? Die met 1 stok en 2 haringen?

5 haringen en 2 stokken ja!

En blijkbaar 4 reservestokken..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MortalD
Usericon van MortalD
Posted 28-06-2005 17:40 by MortalD Wijzig reactieProfiel van MortalDQuote dit berichthttp://www.asitburns.nl

quote:
Op 28 juni 2005 17:36 schreef Illusione het volgende:

Het mooie is dat het meestal gewoon blijft staan

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 28-06-2005 17:41 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik vond 't een aardig solide constructie..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2005 17:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 10:23 schreef judge paul het volgende:
Haha, ik sta er toevallig ook nog op met Noortje !

Niet echt duidelijk, maar toch leuk.

Waar staan jullie dan??

Mocht JudgePaul dit niet meer lezen, dan hulde voor hen die bovenstaande figuren kunnen vinden .... Cadaveria (liesbeth) staat er trouwens ook nog op

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 28-06-2005 17:59 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

gmm was weer geweldig... veel sfeer, veel (te veel) zon... man man wat een hitte!!!!! geluid lied wel wat de wensen over bij momenten... het blijft een schande dat een band als slayer voor slipknot moest spelen!!!! voor de rest was het super... weer heel wat bekenden tegengekomen...

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-06-2005 18:08 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 juni 2005 17:43 schreef Valorian het volgende:
Waar staan jullie dan??

Mocht JudgePaul dit niet meer lezen, dan hulde voor hen die bovenstaande figuren kunnen vinden .... Cadaveria (liesbeth) staat er trouwens ook nog op

Bwahaha, die knakker met een korte broek aan met daarover een kogelriem en verder niets, bijna helemaal rechts.

Ik zie judge paul niet zo snel, btw. Wel gaaf, zo'n panorama dinges.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 18:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 17:36 schreef Illusione het volgende:

Jij kan gewoon geen tent opzetten, volgende keer help ik je wel. Hou je vast nog maar 3 reserve stokken over.

Mijn tent storte trouwens ook in zondag ochtend, nouja de ingang dan. De mooiste tent was wel die van Imke die uit zichzelf draaide

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2005 18:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 18:08 schreef Oud Vuil het volgende:
Bwahaha, die knakker met een korte broek aan met daarover een kogelriem en verder niets, bijna helemaal rechts.

Ik zie judge paul niet zo snel, btw. Wel gaaf, zo'n panorama dinges.

Yep. panorama's heerschen.. Deze is trouwens gepost op vrij lage kwaliteit, ivm de bestandsgroote, maar het zijn allemaal 8 megapixelfoto's aan elkaar geplakt, dus op hoge resolutie kan ik nog steeds wel een afdruk van een meter breed laten maken

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 18:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 18:08 schreef Oud Vuil het volgende:

Die had echt wel een vet sexy broekje, was gewoon een spijkerbroek tot hotpants getransformeerd

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 28-06-2005 21:07 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

ZO DIE ZIJN LELIJK!!!!!

Het zal je moeder maar wezen...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 21:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Welke van de twee ben jij? Wat leuk je ontmoet te hebben dan

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 28-06-2005 21:13 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Neee ik was zon kale die er bij was.
En dan waren wij slipknot fans ofzo??

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 28-06-2005 21:21 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Lol ik ben de bolt thrower man

En ik vind slipknot echt ontzettend vet

Maar immolation ook hoor

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 21:21 schreef Nibiru het volgende:
Lol ik ben de bolt thrower man

En ik vind slipknot echt ontzettend vet

Maar immolation ook hoor

Haha ben jij die sukkel met z'n klote fluitje en z'n 'jaaaaa maar kijk dan wat voor tshirt ik aan heb, ik ben toch geen slipknot fan'

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 28-06-2005 21:23 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Die andere kerel is wel een homo

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 21:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Welke.. met die stekels?

Sorrie nog dan voor mijn niet aardige woorden, jullie waren gewoon te irritant met die kutfluitjes!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-06-2005 21:26]

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 28-06-2005 21:26 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 21:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Haha ben jij die sukkel met z'n klote fluitje en z'n 'jaaaaa maar kijk dan wat voor tshirt ik aan heb, ik ben toch geen slipknot fan'

Ja en jij was diegene die niet precies kon uitleggen waarom wij dan slipknot fans waren enzo...
Maar ik heb wel naar slipknot staan kijken en zo slecht was het nieteens.

En die fluitjes zijn tof ja ik heb er wel 3! verveling bij het coca cola paradijs

[Dit bericht is gewijzigd door Nibiru op 28-06-2005 21:27]

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-06-2005 21:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 21:26 schreef Nibiru het volgende:
Ja en jij was diegene die niet precies kon uitleggen waarom wij dan slipknot fans waren enzo...

Jawel dat kon ik wel..
Ik zei nog dat het door het kapsel van die linker kwam en door jouw fluitje. Duidelijk zat toch

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-06-2005 21:27 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 28 juni 2005 21:26 schreef Nibiru het volgende:

Niet gezien, maar: WELLUS!

Zo.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 28-06-2005 21:29 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 21:27 schreef MindlessMayo het volgende:
Jawel dat kon ik wel..
Ik zei nog dat het door het kapsel van die linker kwam en door jouw fluitje. Duidelijk zat toch

Dat fluitje was behoorlijk ghey ja

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com