![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Had je in 2003 mss beter gedaan, toen gingen we ons zeker niet misgelopen hebben ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik herkende je wel, was alleen een ernstig geval van dufheid. ![]() ![]() |
|
waarom staat within temptation op het mainstage en Megadeth in de tent? Belgen, raar volk!!! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-06-2005 17:55] ![]() |
|
quote: Omdat het overmorgen heel erg hard gaat regenen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 22-06-2005 17:57] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
dat zou dan weer erg slim zijn ![]() Ik zie al dat ik sowieso erg veel in Marquee 2 dan wel 1 te vinden zal zijn. Wel jammer dat megadeth en TDEP tegelijkspelen evenals Samael en Mastodon... ![]() |
|
Saaammmaaeelll.. ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
ja denk dat ik daar ook voor ga.. ![]() |
|
mastodon dus en dillinger ![]() |
|
Papa roach speelt ook weer, ben benieuwd of hij de boel weer onder gaat kosten. ![]() |
|
ja! eindelijk dillinger eens zien ![]() en megadeth. en nevermore. en wakker worden met peter pan. en en en en enz. WHIEEE! en natuurlijk stormrider ![]() ![]() weet iemand trouwens nog een goede-doch-betaalbare-vodka-die-gedijt-bij-warm weer? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Samael, Samael, Samael, Samael.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Smirnoff. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Nope, ik ben 'Jezus, wat is die fucking zat!'-Man. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
dus als ik jou tegenkom, kan ik maar beter geen smirnoff bij me hebben..? .. .. .. verder nog iemand vodkasuggesties? ![]() |
|
Ruk lineup ![]() Ik ga lekker naar Wacken en Summer Breeze ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: vodka gedijt sowieso niet bij warm weer aangezien het op een temperatuur van flink onder de 0 graden gedronken dient te worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Echt niet! Daar ben ik vorig jaar nog ooooooontzettend zat door geworden, 3 dagen later was ik nog zat ![]() Wat een troep! ![]() |
|
Was er nou wel of niet een supermarkt in de buurt?? Hatsjikidee! ![]() |
|
in het dorp, best eindje lopen ![]() |
|
Oké ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: *hihi* er stond me idd al zoiets bij van smirnoff. flokoffskaya is zeker ook niks..? ![]() wat gedijt er wel bij warm weer dan? (en nu geen KOUD BIER gaan roepen) let me refrase that: wat gedijt er wel bij koelkastloos warm weer dan? ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |