|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Had je in 2003 mss beter gedaan, toen gingen we ons zeker niet misgelopen hebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik herkende je wel, was alleen een ernstig geval van dufheid. |
|
waarom staat within temptation op het mainstage en Megadeth in de tent? Belgen, raar volk!!! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-06-2005 17:55] |
|
quote: Omdat het overmorgen heel erg hard gaat regenen. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 22-06-2005 17:57] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
dat zou dan weer erg slim zijn Ik zie al dat ik sowieso erg veel in Marquee 2 dan wel 1 te vinden zal zijn. Wel jammer dat megadeth en TDEP tegelijkspelen evenals Samael en Mastodon... |
|
Saaammmaaeelll.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ja denk dat ik daar ook voor ga.. |
|
mastodon dus en dillinger |
|
Papa roach speelt ook weer, ben benieuwd of hij de boel weer onder gaat kosten. |
|
ja! eindelijk dillinger eens zien en megadeth. en nevermore. en wakker worden met peter pan. en en en en enz. WHIEEE! en natuurlijk stormrider da's toch al gauw euh 4 jaar geleden.. weet iemand trouwens nog een goede-doch-betaalbare-vodka-die-gedijt-bij-warm weer? |
|
quote: |
|
Samael, Samael, Samael, Samael.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Smirnoff. 3 liter van weggekanteld bij Waldrock. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ben jij dus die zwerver uit de parkeergarage van de 013? |
|
quote: Nope, ik ben 'Jezus, wat is die fucking zat!'-Man. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
dus als ik jou tegenkom, kan ik maar beter geen smirnoff bij me hebben..? .. .. .. verder nog iemand vodkasuggesties? |
|
Ruk lineup Ik ga lekker naar Wacken en Summer Breeze |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: vodka gedijt sowieso niet bij warm weer aangezien het op een temperatuur van flink onder de 0 graden gedronken dient te worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Echt niet! Daar ben ik vorig jaar nog ooooooontzettend zat door geworden, 3 dagen later was ik nog zat Wat een troep! |
|
Was er nou wel of niet een supermarkt in de buurt?? Hatsjikidee! |
|
in het dorp, best eindje lopen |
|
Oké . Waarschijnlijk rijden we met de auto naar Graspop, dus op de heenweg even langsrijden (als ik dat hele dorpje kan vinden ) Hatsjikidee! |
|
quote: *hihi* er stond me idd al zoiets bij van smirnoff. flokoffskaya is zeker ook niks..? wat gedijt er wel bij warm weer dan? (en nu geen KOUD BIER gaan roepen) let me refrase that: wat gedijt er wel bij koelkastloos warm weer dan? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |