|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oeeeeeeeh lekker ja! Volgend jaar weer |
|
Potverdorie, had je wel 1 PATAT Mayonaise voor kunnen halen EN een Maes biertje |
|
Hesp.. 'Heel Erg Schrale Penis'.. de nieuwe geslachtsziekte van Graspop. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ghehe geslachtsziekte.. gehehe Je zou er bijna mee kunnen kwartetten.. mag ik van jou de... en de... dan krijg jij van mij de... Of nouja, sommige mensen dan he. |
|
Nou.. sommige mensen wel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Aangeschaft op graspop.. Eenmaal een niet nader te noemen geslachtsziekte OMG, flauwe bui |
|
Geen geslachtsziektes voor mij! Ik speel wel metalbandhints. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gaan we niet geslachtsziektekwartetten? Potverdorie.. |
|
Misschien met Wacken. En nu ben ik weer vandoor. Doei! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik vond ook nog 2 bonnen.. had ik nóg een bak koffie kunnen halen.. gemiste kans Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HOERUHHHHHH!!!! |
|
quote: Ik vond 1 drankbon |
|
Ik vond er GVD nog 12 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nou ja.. weer een toevoeging aan je metalmemorabillia .. ik geloof dat er bij mijn ouders nog ergens food-bonnen van Dynamo '96 liggen .. lol |
|
handig als je iemand kent die er werkt... nog ettelijke bonnetjes gratis gehad... mmm graspop kickte ass behalve die nederlanders die in de buurt lagen... constant house opstaan |
|
quote: Ow dat, tijdens het nuttigen van enkele Jupilers heb ik wel wat volle blikken aldi pils naar hun kop gekeild hoor. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: LOL .. doet me denken aan deze dude, die op Wacken 2004 de hele dag rondliep in de hitte, tot hij halverwege de dag instortte.. hehehe.. |
|
quote: Vooral die pannekoeken van Mathieu!? see you at occultfest! |
|
quote: Die pannekoeken van Mathieu waren maandagochtend ook nog prima te eten trouwens |
|
quote:ja zeker die waren kei lekker. goede tip voor wacken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Pix from Saturday online @ www.musketeerofdeath.nl |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik zie geen Retie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De humor ligt op straat! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |