|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kan beginnen door patat te zeggen |
|
quote: OP het festival terrein bedoelde ik. OP de Campings was ook nog een 2e sanitair blok, maar dat wisten maar 50 mensen ofzo, heerlijk schoon. |
|
quote: Oh op het terrein, tja.. dat was inderdaad wel klote. Het 2e sanitair blok was gewoon te ver lopen voor ons hehe. |
|
quote: Neen, dat zal ik zeker en vast niet doen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ohja, wat is smogus een raar woord voor stokbrood. (smaakt wel goed) |
|
ik vond omligging voor omleiding ook wel grappig, Belgen zijn grappig... |
|
belgie rules, alles veel relaxter geregeld op zo'n festival |
|
quote: Ik dacht dat dat "smolske" heette? Een stokbrood met sla, kaas en mayo. Best lekker en goed tegen de kater. |
|
quote: Sorry, nee. Ik hoop voor je dat die terecht komt ! |
|
quote: Nee. |
|
poeh.. te warm.. NIet normaal.. Super festival. heb me uiterst vermaakt. Niet zo heel veel bands actief meegemaakt. Door de hitte had ik zoiets van ach.. die ga ik wel op wacken zien (net of het daar nooit warm is) Behemoth was echt onwijs goed.. En maiden heerschte natuurlijk mega hard. Al met al Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
foto's http://photobucket.com/albums/y242/MMayooo/Graspop%202005/ Het was inderdaad een Smoske en voor ham hadden ze dan ook weer een ander woord. Een boulet is gewoon een gehaktbal, na een discussie van 5 minuten. Oja en gewoon water is plat water.. Rare lui |
|
Het was gezellig, warm, stoffig, bier en vooral doof van 'This is the night of the hunter'... Mayo, wie was nou dat malienkolder-grietje dat onze blonde bosnimpf wilde versieren? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Dat was een of andere slet die Beli kende. Wat een ranzig wijf was dat zeg. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat hoorde ik ja en het schijnt op de 'gevoelige plaat' vastgelegd te zijn, dus ik was eigenlijk wel benieuwende. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Oeh! Die heb ik gezien! Had even duidelijk gemaakt dat jullie der niet moesten dan had ik haar gepimpt... |
|
Datzelfde kind hief vol enthousiasme tijdens Aborted haar bikini op toen de zanger dat zei. Tja, Audio, had je je kans moeten grijpen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
SLAAAAAAYOOOOORRRR |
|
quote: En dan te bedenken dat die duitsers daar op z'n minst nog een biertje tegenover stelden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Slajéé, argh! |
|
quote: Zo hard zul jij niet meer klinken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Guess again.... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Het is erg maar ik kan alweer aardig wat herrie produceren. En hier kan ik gewoon "night hunter" op zetten |
|
quote: Uh oh. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |