|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou echt.. de hele dag van die telgen ook met van die fluitjes en dan huppelen enzo. Damn ik HAAT mensen die fluiten, ook op fluitjes. |
|
Ik haat mensen die fluiten, vooral in mijn oren enzo. Dan gaa de lol er voor mij vanaf Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: De volgende keer ram ik dat fluitje via je linkerneusgat naar binnen om het vervolgens via je anus eruit te flossen. ZO, dat zal je leren! Fluitend tuig! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-06-2005 22:08] |
|
Heel goed! Godallemachtig, ik zou helemaal debiel van dat gefluit worden. Neem dan een trompet, dan ben je een vent. |
|
Hierbij ook nog een paar bandfoto's van Graspop, voor meer van mijn bandfoto's van: - Behemoth - Enslaved - Nevermore - Kreator - Megadeth - Slayer - Iron Maiden - Stormrider kijk op www.graspop2005.tk www.graspop2005.tk voor meer foto's! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-06-2005 8:28] |
|
Stoere foto's, Vinnie! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zeker!!! Gaaf gedaan man!! ook die panoramapics |
|
Wow , gave foto's zeg |
|
eeeuuuuuhhhhh, 't kan aan mij liggen maar volgens mij werkt de link niet goed waar de rest van de Graspop foto's staan |
|
ben er al uit, de bovenste link verwijst naar de 1e pagina van 't Graspop-topic en de link die onder de foto's staat doet 't wel |
|
Vette pics valorian! |
|
Inderdaad hele kewle foto's! Well done! |
|
quote: Wow wat een gave foto, ik sta er warempel es cool op, hahaha ! thenks man ! |
|
quote: net een echte soepuhstar hee |
|
hadden jullie trouwens ook last van mensen die hun tent niet meer terug konden vinden enzo, meestal niet nuchter en vooral 's nachts... Wij hebben er wel een paar door ons kampement zienlopen en horen vragen naar hun tent... |
|
quote: Hehe niet dat ik weet, wij hadden een makkelijke plek. Volg het licht links bij grote witte keet. Daar aangekomen zaten altijd mensen die Maaaayoooo riepen en dan wist ik waar mn tent ongeveer was Geen dwalers gezien verder Het jaar ervoor hadden we als herkenningspunt het torentje, daar stonden we naast. Ook superhandig [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-06-2005 14:35] |
|
Hahaha alleen op de maandagochtend liep er een verdwaazde metal tegen de tent van Henk aan te pissen! Die gast was dus wel zijn tent kwijt |
|
quote: Ohjaa haha, nouja die piste er net naast maar inderdaad.. die was de weg goed kwijt. |
|
Geweldig die kerel! Wat was die kerel de weg kwijt zeg, letterlijk en figuurlijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik stond vanochtend op en ik had 1 zin in mijn hoofd.. you are a boot licker AARRGHH.. Ik ben nog steeds schor trouwens. Mooie foto's skatje Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nog twee foto's, genomen door ene die foto's nam voor maes: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hahaha wat kijk jij prachtig Beli.. |
|
quote: En verbrand Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jij mag niet klagen... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |