|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Duffe kop,blauwe arm van de pit bij Aborted. Maar vreselijk gaaf weekend gehad!! Heel veel gave dingen gezien,maar vooral Megadeth,Kreator,Immolation,Behemoth,Maiden en Aborted waren uitschieters imho. Pleuris-warm, maar das nog altijd beter als drie dagen regen. |
|
quote: Ik zal vannacht ongetwijfeld wakker schrikken met jouw stem in m'n oren.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Droom je al van me joh? |
|
quote: Nou. Ik mis je enorm hoor. Kun je niet wat opnemen en een MP3tje opsturen ? Kan ik dat luisteren als ik me depri voel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: THIS IS THE... Ik werd er vanmorgen wakker van en moest er direct weer om lachen.. Stomme melodietje ook constant in mijn hoofd hahaa. |
|
quote: http://styx.speedxs.nl/nighthunter.mp3 |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
wat duffe foto's niet zo veel genomen. http://photobucket.com/albums/y90/Cadaveria/graspop/ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb mooi een gasflesje mee naar binnen weten te smokkelen. Nog lekker wat soep kunnen maken. Wel een geklooi om te koken omdat er vaak mensen van de security langs kwamen lopen. Vandaar dat de knakworsten gewoon koud gegeten zijn. Prima te doen overigens Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Als dat niet trüe is weet ik het ook niet meer |
|
Wij hadden dat ook mee kunnen smokkelen. maar uiteindelijk bleek dat ding lek te zijn. balen. Nou ja de koffie tent stond gelukkig dichtbij. Alleen jammer dat je op deze virtuele snelweg geen metalhints kan doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Met webcams |
|
quote:dan moet ik me gaan aankleden wil ik meespelen.. blergh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Metalhints Geweldig!!! Ik vond Paul zijn Aborted imitatie ook wel erg geslaagd. |
|
Iemand nog het crowdsurfen van lijn naar lijn gezien? Een hele menigte die daar aan mee deed, ontzettend grappig! |
|
quote: De volgende keer neem ik een figuurzaag en een grote bijl mee voor een nog meer accurate hint. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dan neem je maar een andere partner die je wil helpen uitbeelden hoor |
|
quote: Verdomme.. dus je wil ook niet meewerken aan de hint voor Prostitute Disfigurement ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik zal er over nadenken |
|
quote: Ik weet wel een geschikte kandidaat [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-06-2005 18:35] |
|
quote: Ik ook wel.. Die ene.. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja die, je weet wel *nudge nudge* |
|
quote: Ow ow ow ow ow.. Voor sommige mensen zou een wake up call wel wat zijn ja. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |