IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2005 Part II Vorige pagina | Volgende pagina
gollum
Usericon van gollum
Posted 27-06-2005 16:29 by gollum Wijzig reactieProfiel van gollumQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 16:13 schreef bazzio het volgende:
ahum, dat moet Remember Tomorrow zijn.

ja, ik d8 al

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 27-06-2005 16:32 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

Met je bek in de goot

gollum
Usericon van gollum
Posted 27-06-2005 16:34 by gollum Wijzig reactieProfiel van gollumQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 16:29 schreef DarknessThere het volgende:
Heb net mijn fotos geupload:
http://www.ouronlycomfort.com/metalphotos/GMM2005/index.htm

jammer dat je er weinig van maiden hebt, en dat het niet echt goeie zijn. haha ik stond lekker dichtbij, maar mijn foto's zijn mislukt

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-06-2005 16:35 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Enige nadeel is wel dat ik wenigzins verbrand was en dat ik alleen met caliban heb kunnen pitten op de vrijdag middag. Daarna was het te pijnlijk. Wat zou ik graag bij Hatebreed enzo in die moshpit van 2 kanten willen meemaken zeg...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-06-2005 16:39 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 27 juni 2005 16:13 schreef bazzio het volgende:
ahum, dat moet Remember Tomorrow zijn.
Ah ok. Ik ken niet alle titels eigenlijk (), verkeerd verstaan dan ofzo.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-06-2005 16:42 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 16:34 schreef gollum het volgende:
jammer dat je er weinig van maiden hebt, en dat het niet echt goeie zijn. haha ik stond lekker dichtbij, maar mijn foto's zijn mislukt

Hmm, tja, mijn camera is niet geschikt voor van zover goeie fotos te nemen, na een tiental mislukte ben ik dan ook maar gestopt met proberen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2005 16:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zo, thuis en helemaal schoon weer!

Vrijdag:
Wat een ontzettend klote gedoe bij de ingang, vele mensen vielen flauw, geen water in de brandende zon met zware bepakking. En dat o.a. allemaal omdat ze in alle tassen wilden kijken, in eerste instantie. Na een tijdje kwamen ze er pas achter dat dit een teeeeering ellendige rij veroorzaakte en hielden ze er mee op. Maar goed, helemaal oververhit de tent op gezet, geredt met een flesje cola (echt enorm bedankt). Na diverse malen zeiknat te zijn gegooid met water, eind van de middag het festival terrein op gelopen.

Enslaved: Wat ik nog weet is dat het vooral erg, erg, erg heet in de tent was. Kon er niet echt van genieten terwijl ik stond te smelten.
Helmet: Klonk op zich wel grappig vanuit de schaduw.
Within Temptation: Meegezongen vanaf de camping *oeeeehoeee oeeehoeeeeee oehoeeeee*
Megadeth: Tja gaaaaaaf!!
System of a Down: Helemaal geweldig! Onverwachts dat wel, maar al die gekke geluidjes en het enthousiaste publiek. Super!! Ik ben fan vanaf deze dag
Kreator: Vond ik wat teleurstellend, slecht geluid ook naar mijn mening. Halverwege vertrokken voor een stukje Nevermore.
Nevermore: De oude nummers waren zoals altijd weer super, de nieuwe nummers waren behoorlijk wennen.

Zaterdag:
Epica: Geluid stond knetterhard, maar in de schaduw liggend mensen kijken was best leuk.
Kamelot: Warm, warm maar eeeeerg gaaf! Was erg blij met het water gesproei!
Amon Amarth: Lekker uitleefbaar, prima vermaakt
Samael: Heb ze al een tijd niet zien spelen, maar het klonk allemaal zeer boeiend.
Slayer: Veel irritant door de menigte duwende mensen om zo snel mogelijk naar voren te kunnen komen, een aantal 'gewonden' de weg naar de EHBO nog gewezen. Veel mee lopen schreeuwen, erg vermakelijk. Beetje jammer waren de lange 'pauzes' tussen de nummers door.
Anthrax: Dikke vette HEERSCH! Een groot feest in de tent, tot het plee papier door het publiek aan toe.
Stormrider: Helemaal super! Nekspieren aan gort, publiek compleet uit z'n dak!! Jammer genoeg kon ik de laatste paar nummers niet meer zien wegens 'instorten' door hitte en vermoeidheid (kon niet meer op mn benen staan).

Zondag:
Dragonforce.. ohnee niet gezien, Ralph had zich verslapen en kon me dus ook niet wakker maken
Primal Fear: Klonk vermakelijk, prima muziek om wakker te worden. Met0000l is foooor eeeeeeeevaaaahhh!!
Aborted: Superrrr
Nuclear Assault: Erg grappig!
Dark Tranquillity: Klonk erg lekker!
Dream Theater: Van afstand gezien, vond het niet echt bijzonder.
Lacuna Coil: Buikpijn van het lachen door praktijken buiten de tent, rare dansende meisjes en een slet die een vriend wilde versieren op een wel heel eigenzinnige manier.
Iron Maiden: SUPER! Alleen errrg raar einde, speeltijd was nog niet om en het leek alsof ze nog eens terug zouden komen. Maar helaas, over en uit.. maar wel leuk vuurwerk om graspop 2005 af te sluiten.

Biertent was super gezellig, al het kuddevolk ging gezellig links staan. Dicht tegen mekaar aan, terwijl rechts alle ruimte was. Zowel keel als nek nu helemaal kapoet

Ook het camping clubje was erg gezellig, elke avond lachen tot je gigantische buikpijn kreeg en dan tijdens het wakker worden de volgende dag, nog steeds voelen.

Kortom, graspop 2005 was weer zeer geslaagd.

Oja minpunten:
- Sanitaire voorzieningen waren te weinig en erg goor
- Wachtrij bij ingang camping op de vrijdag
- Veelal slechte geluid in de tenten
- De ontzettend vieze hitte

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2005 16:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 15:21 schreef ghoulliette het volgende:
Nergens gratis drinkwater op het terrein zoog wel, denk dat de helft van de rode kruis gevallen niet hadden gehoeven als men het ietsje beter georganiseerd had

Er was wel gratis drinkwater, er stonden enkele tanks op hoeken van het camping terrein met koud drinkwater waar je het gratis kon aftappen. Kwam er zaterdag pas achter. Wij hebben gewoon water uit het washok gepakt en dat gedronken, niemand ziek geworden

Nix
Usericon van Nix
Posted 27-06-2005 16:59 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

En nu de roddels!!!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 27-06-2005 16:59 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 juni 2005 16:17 schreef Valorian het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie dus ook! Wanneer werd Revelations dan gespeeld?

Als tweede of derde speelden ze die.

Jammer dat ze Twilight Zone niet deden, alsmede Invasion. En waarom Children of the Damned niet speelden is me ook een raadsel. Misschien stonden ze wel op de setlist, maar kwamen ze er niet meer aan toe. Het was overduidelijk dat Bruce er helemaal doorheen was toen ze "Iron Maiden" speelden. Hij sprak het meer dan dat hij het zong. Dat is dan weliswaar jammer, maar het was helemaal te gek om hun oude nummers eens live te horen ! Het was voor mij meer dan de moeite waard, maar ja, Iron Maiden is dan ook voor mij de beste band van de wereld.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-06-2005 17:00 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 juni 2005 16:51 schreef MindlessMayo het volgende:

Lacuna Coil: Buikpijn van het lachen door praktijken buiten de tent, rare dansende meisjes en een slet die een vriend wilde versieren op een wel heel eigenzinnige manier.

Details!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 27-06-2005 17:04 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 17:00 schreef Y Draig Goch het volgende:
Details!

Je moet de groetjes van Esther hebben. (Sorry voor de off topic)

it ain't so bad to be a psychopath

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-06-2005 17:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 juni 2005 17:04 schreef psychopath het volgende:
Je moet de groetjes van Esther hebben. (Sorry voor de off topic)

Haha, groetjes terug.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-06-2005 17:09 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Barbeque en gaspitjes verbod was ook handig, geleefd op kouwe pannenkoeken, brood en absurd duur festival-vreten. Je zou toch maar met blikken soep op je kampje zitten zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 27-06-2005 17:10]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-06-2005 17:09 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Indeed.. 1 woord.. 1 lettergreep..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-06-2005 17:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Groetjes terug!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2005 17:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 17:09 schreef Illusione het volgende:
Indeed.. 1 woord.. 1 lettergreep..

HOEEEEEEERRRRRRR

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-06-2005 17:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik ga er niet zo veel woorden aan vuil maken, het was superoverweldigend heerschend , enkel verdomd spijtig dat het zo warm was

Alle ZMers die ik nog niet irl gezien had, heel aangename kennismaking, Mislijd, sorrie, mijne frank viel pas de dag erop dat jij het was

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Seek & Destroy
Usericon van Seek & Destroy
Posted 27-06-2005 17:14 by Seek & Destroy Wijzig reactieProfiel van Seek & DestroyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hexxor

Mijn Graspop 2005:
+ punten. Axamenta!! wow ik was echt heel erg onder de indruk van deze belgische band die vrijdag in de 24 uur's tent speelde. echt mijn nieuwe ontdekking van Graspop. verder vond ik Kreator erg goed ( en dan vooral de echt wat oudere nummers zoals Extreme agression, Betrayer en "Flag of!....HATE!" Gorefest vond ik ook erg gaaf.
- punten
Slayer!! ze speelde echt alsof ze er erg weinig zin in hadde. - Malmsteen. wat wordt je dat gepiel snel zat zeg.

voor de rest heb ik best een redelijk festival gehad, al vielen toch ook een aantal andere bands wat tegen waar ik wat meer van had gehoopt.

Was ik trouwens de enige die had verwacht/gehoopt dat black sabbath zou komen na maiden? omdat er in het boekje stond "we willen de 10de verjaardag op gepaste wijze in schoonheid afsluiten. Maar dat moet je maar zelf uitzoeken...." en omdat black sabbath toch in europa is...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2005 17:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Beli, Belg met een rokje aan.. jij bent echt onverstaanbaar

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-06-2005 17:15 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Onze eigen knuffelBelg.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-06-2005 17:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 16:32 schreef AndreV het volgende:
Met je bek in de goot

quote:
Op 27 juni 2005 16:59 schreef Nix het volgende:
En nu de roddels!!!

Geen roddels helaas, te moe om iets te verzinnen ook. Roddelobject ook niet gespot overigens, tenminste niet bewust

Overige roddels laat ik over aan de rest.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-06-2005 17:18 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 juni 2005 17:14 schreef MindlessMayo het volgende:
Beli, Belg met een rokje aan.. jij bent echt onverstaanbaar

Het is KILT verdomme

Tja, die taalbarriere toch ook altijd

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

crying devil
Usericon van crying devil
Posted 27-06-2005 17:18 by crying devil Wijzig reactieProfiel van crying devilQuote dit bericht

hopeloze oproep:

heeft iemand een zwart lederen metallica portomonee gevonden?

Inhoud op de naam van : Benjamin van de Velde

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-06-2005 17:19 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 27 juni 2005 17:18 schreef Beli Mawr het volgende:
Het is KILT verdomme

Tja, die taalbarriere toch ook altijd

Jij praatte inderdaad wel heel erg Vlaams...

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com