|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha die kaarten komen wel goed joh dat wel snor- van illusione.. Tyfus stress te laat haast inpak "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
302 tt-EEN 302 do 23 jun 09:50:46 WEER weerpraatje volgende dagen Vrijdag wordt het opnieuw zonnig en tropisch warm met temperaturen tussen 26 en 34 graden. 's Avonds en ' s nachts vergroot de kans op enkele onweersbuien. Zaterdag is er eerst nog kans op enkele onweersbuien, later wordt het droog en schijnt de zon regelmatig. Het wordt minder warm met maxima tussen 20 en 27 graden. Zondag en maandag wisselen wolken en opklaringen elkaar af met vooral op maandag kans op een plaatselijke onweersbui. De temperaturen variëren tussen 18 en 26 graden. |
|
Oww dan komt het vast goed Illu AoD : En dan ga je ook nog een beetje op ZM zitten hahaha |
|
Ah, regenprotectie mee "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja, de obsessie blijft overheersen, voortaan mijn wekker beter zetten "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Beetje regen tijdens die 26 graden, zo weer droog joh. En anders net als tijdens Waldrock, natte kleding aanhouden.. tent in en uitleven. Droog weer terug naar de camping |
|
quote:Haha of er niet doorheen slapen |
|
Ik moet vanavond nog wel even m'n spullen in een tas donderen thuis.. ligt al wel klaar, maar nog niet in tas. Tien minuutjes langs Eindhoven dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ZININ!!! |
|
quote: ik heb het gisteren anders gehoord, de nacht van vrijdag oip zaterdag zal de regen met bakken uit de lucht vallen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dit komt van zo'n belgenzender af, bericht van vandaag |
|
quote: Yep, van heyt weerbericht dat ik gisteren heb gezien op één, België 1 voor jullie. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ook met regen vermaak ik me prima. |
|
quote: Headbangen in miezerige motregen is heerschend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vind alles best. |
|
Op Action Beachrock tijdens het optreden van Apocalyptica was het aan het motregenenen, maar heel lichtjes, dat was echt heerschend om in te headbangen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Volgens mij ga je zo lazerus zijn dat je de regen niet eens zou voelen als het zou regenen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nee hoor, het is gewoon gewenning. Dynamo helemaal zeiknat door de regen, vervolgens Waldrock met die mega stortbuien dus tja kan graspop er ook wel bij Alle keren prima vermaakt, in de regen. |
|
quote: En the witch is ook van de partij! see you at occultfest! |
|
Damn... ik ben niet van de partij Toch stiekem wel balen maarja... Hee mensen, ik wens jullie allen een fijn metalfeestje toe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Gaat wel lukken denk ik, dank u Waarom ben jij afwezig trouwens? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Lijkt me wel quote: Geen geld... Hebben net een hut gekocht... kost geld he? En nog verhuizen en verbouwen.. Is ook gaaf, dus ik mag verder niet klagen hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Het is zeker gaaf om een huis te kopen, het is het ook wel waard om daar wat geld in te steken (tenminste, ik denk dat het gaaf is, ik heb nog nooit een huis gekocht) Om daardoor een festival te moeten missen lijkt me niet zo heel erg. Hoewel er natuurlijk wel veel goede bands komen die je gaat missen, afgezien nog van alle gezelligheid en jolijt op zo'n festival Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Huis kopen is gewoon in jezelf inversteren is altijd leuk maar kost wel bulten met geld zo'n huis, nieuwekozijnenen b.v. kosten zo een 3 a 4000 euro, da's een nadeel van een eigen huis. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |