|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb er schitterende benen voor. Net gewaxed! Wat echt helemaal humor is, zijn die kerels in die gothrokjes. Damn...ik bedoel...emancipatie en zo is prima, maar daarvoor hoeven die kerels toch niet als een wijf erbij te gaan lopen toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sommige hebben van die hele lange leren rokken. Staat erg mooi On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Haha, ik sta er toevallig ook nog op met Noortje ! Niet echt duidelijk, maar toch leuk. |
|
Inderdaad een erg vet festival! Veel lol gehad met de Zwolle crew Hoogtepunten voor mij waren: Immolation, System of a Down, Soilwork, Behemoth, Samael, Amon Amarth, Slayer, Aborted, Dark Tranquillity, Dream Theater en natuurlijk Iron Maiden. OK und jetz Wacken!! |
|
Metal is forever, in every single matter Metal is forever, nations come together [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-06-2005 14:59] |
|
Hehe dat kun je wel zeggen ja en ik vergeet nog wat eerst krijgen we natuurlijk nog Stonehenge |
|
quote: Hahaha Heeeeee Joost!!!! Nu pas door dat jij het bent! Maarre ga je mee kamperen met Stonehenge dan? Mathieu en Daantje gaan ook mee! Ik zou reserveren maar als je mee wilt reserveer ik ook wel eff voor jou. |
|
Kamperen? Haha hoeveel tenten kunnen er op dat terein? 12? Nee ik denk niet dat ik daar ga kamperen nl Woensdag daarop ook al weer Wacken! Ga meestal met een zooi Groningers met de Trein. Maar gezellig dat jullie er ook allemaal zijn! |
|
quote: Nee we gaan naar een heuse 5 sterren familie camping Uiteraard zijn wij er bijna allemaal ook weer! |
|
Graspop wordt omgedoopt tot stofpop |
|
quote: DE Joost ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De enige echte.. |
|
quote: Beter dat dan modderpop. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Modder gaat niet in je neus zitten |
|
quote: Haha en om daar dan weer vanaf getrapt te worden na het luidskeel zingen van "Met je bek in de goot!" |
|
quote: Nope! Het leuke is dat er wel meer lui staan die houden van luidruchtig zingen en lompigheid. Vinden ze niks niet erg daar, vorig jaar ook enorme lol in de camping disco gehad na het Stonehenge festival |
|
quote: Gezellie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maar is wel vervelend (Arrow 2004). Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ah OK dat is wel kewl dan! Veul plezier in ieder geval |
|
quote: Yep had nog een profieltje staan |
|
quote: daar was ik ook maar nie mee gemaakt lag ik volgens mij in de tent te pitten |
|
quote: Hehe, het was heel erg, op een gegeven moment werd overal stro neergelegd, maar dat vermengde zich vrolijk met de modder. Was wel grappig, Verval en ik kwamen daar aan, stralend weer, we zetten letterlijk 3 stappen op het terrein en de hel barstte los. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 28-06-2005 16:33] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je hebt dan ook van die mafkezen die zo de blubber in duiken |
|
quote: Of je wilt of niet, je komt tot je knieen onder de blubber te zitten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |