IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Graspop 2005 Part II Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-06-2005 19:55 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 19:48 schreef oni het volgende:
*hihi* er stond me idd al zoiets bij van smirnoff. flokoffskaya is zeker ook niks..?

wat gedijt er wel bij warm weer dan?
(en nu geen KOUD BIER gaan roepen)
let me refrase that: wat gedijt er wel bij koelkastloos warm weer dan?

Water!!!

Hatsjikidee!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2005 19:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 19:48 schreef oni het volgende:
*hihi* er stond me idd al zoiets bij van smirnoff. flokoffskaya is zeker ook niks..?

wat gedijt er wel bij warm weer dan?
(en nu geen KOUD BIER gaan roepen)
let me refrase that: wat gedijt er wel bij koelkastloos warm weer dan?

Martini Fierro met sinaasappelsap

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-06-2005 20:00 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Nu weer GEEN zin. Ik word gek van mezelf.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-06-2005 20:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Net even een beginnetje gemaakt met het inpakken van mn tas. Straks ff een maat opbellen hoe laat we nu precies vertrekken vrijdag

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2005 20:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 20:00 schreef Ralph Plug het volgende:
Nu weer GEEN zin. Ik word gek van mezelf.

Je maakt maar zin, iemand moet me toch beschermen tegen enge mannen en andere wezens.

En wie moet er dan samen met mij Dragonforce en Amon Amarth kijken..

oni
Usericon van oni
Posted 22-06-2005 20:03 by oni Wijzig reactieProfiel van oniQuote dit bericht

bekijk 't zo: dan kan 't alleen maar meevallen, dus dan wordt 't gewoon

(..nu geen zin gaan krijgen hè..)

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 22-06-2005 20:24 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

*is nu 90% ingepakt*

- Extra kledij: halve check (ben nog ne was aan't doen )
- Wasgerei: Check
- Drinken & Eten: Check
- Tent: Check
- Slaapzak: Check
- Fototoestel + batterijen: halve check, geheugen nog leeghalen en batterijen opladen.
- Ticket: check

Ik denk dat dat het wel een beetje is.

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 22-06-2005 20:30 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

We are coming to get you !

Niet vergeten, bovenstaand gezelschap zal U entertainen op zaterdag nacht (vanaf middernacht) in de MetalDome tent, verwacht veel klassiekers !

http://www.stormrider.nl

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-06-2005 20:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En wij zijn daar zeker weer bij

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-06-2005 21:02 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 20:02 schreef MindlessMayo het volgende:
Je maakt maar zin, iemand moet me toch beschermen tegen enge mannen en andere wezens.

enge mannen en andere wezens, prachtig! hihi

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Devilicious Pem
Que????
Posted 22-06-2005 21:05 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 19:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Echt niet!
Daar ben ik vorig jaar nog ooooooontzettend zat door geworden, 3 dagen later was ik nog zat

Wat een troep!

Smirnoff is niet lekker heb je helemaal gelijk in.
En warme wodka is sws nogal.. eh.. dodelijk..

Maar wel leuk spul, wodka, in het algemeen!

Kut.. nou heb ik er spontaan zin in ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2005 21:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:05 schreef Devilicious Pem het volgende:
Smirnoff is niet lekker

Niet lekker nee, maar je moet toch wat als je het mee hebt en je het niet terug wilt slepen. Dan zuip je het gewoon op, anderhalve liter met 2 personen netjes delen. Ging allemaal net iets te snel en de combinatie met restjes bessen, apfelkorn en jupiler was ook niet zo geslaagd.

Devilicious Pem
Que????
Posted 22-06-2005 21:23 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Niet lekker nee, maar je moet toch wat als je het mee hebt en je het niet terug wilt slepen. Dan zuip je het gewoon op, anderhalve liter met 2 personen netjes delen. Ging allemaal net iets te snel en de combinatie met restjes bessen, apfelkorn en jupiler was ook niet zo geslaagd.

Baaaah, Mayo!

Ik heb zulke acties natuurlijk nooit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2005 21:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:23 schreef Devilicious Pem het volgende:
Baaaah, Mayo!

Zo ernstig als toen ga ik mijn grenzen niet meer over, wat ben ik ziek geweest de maandag

oni
Usericon van oni
Posted 22-06-2005 21:29 by oni Wijzig reactieProfiel van oniQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:23 schreef Devilicious Pem het volgende:
Baaaah, Mayo!

maar jij hebt dat ook helemaal niet nodig!

jij bent na 3 palmpjes al vervelend.
o wacht. zonder ook.

(ps hiermee niet suggererende dat mayo vervelend wordt van drank; laat dat duidelijk zijn )

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2005 21:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:29 schreef oni het volgende:
(ps hiermee niet suggererende dat mayo vervelend wordt van drank; laat dat duidelijk zijn )

Alleen maar heel druk en melig

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-06-2005 21:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vrijdagochtend om 9 uur weg!

oni
Usericon van oni
Posted 22-06-2005 22:03 by oni Wijzig reactieProfiel van oniQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:37 schreef MetalJan het volgende:
Vrijdagochtend om 9 uur weg!

hij wel..
mijn vertrek staat pas om 15.30 gepland ivm 's ochtends werkende tent-bezittende-graspopgezel.
wèèèèèèh.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-06-2005 22:24 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik ga ook pas begin van de middag op pad. Bij Eindhoven sta je over het algemeen tot 10 uur toch in de file...als je over Eindhoven rijdt natuurlijk

Hmmm, zal maar eens de routeplanner gaan raadplegen...

Hatsjikidee!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-06-2005 22:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Geen idee welke richting, ik rij zelf niet. Ik kom uit de omgeving van Dordrecht dus denk anderhalf tot 2 uur rijden.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-06-2005 23:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ja, toch maar wel zin.

Denk ik.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2005 23:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 20:24 schreef DarknessThere het volgende:
*is nu 90% ingepakt*

- Extra kledij: halve check (ben nog ne was aan't doen )
- Wasgerei: Check
- Drinken & Eten: Check
- Tent: Check
- Slaapzak: Check
- Fototoestel + batterijen: halve check, geheugen nog leeghalen en batterijen opladen.
- Ticket: check

Ik denk dat dat het wel een beetje is.

Lol .. wassen doe ik ook altijd meestal de dag van te voren.. slechts 1 keer heb ik het gepresteerd de helft van wat ik nog mee wilde naar een festival aan de waslijn te laten hangen het hele weekend ..

verder:

fototoestel: check
accu 1 opladen: moet nog
accu 2 opladen: moet nog
gigabyte flash leeghalen: moet nog

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2005 23:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 22:24 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik ga ook pas begin van de middag op pad. Bij Eindhoven sta je over het algemeen tot 10 uur toch in de file...als je over Eindhoven rijdt natuurlijk

Hmmm, zal maar eens de routeplanner gaan raadplegen...

Tsja.. sta liever 's ochtends in de file dan op het heetste punt van de dag.. maar misschien heb jij wel airco..

Verder aan iedereen: Op de website stond volgens mij iets over wegwerkzaamheden rondom de benodigde afritten..

Devilicious Pem
Que????
Posted 22-06-2005 23:09 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 21:25 schreef MindlessMayo het volgende:
Zo ernstig als toen ga ik mijn grenzen niet meer over, wat ben ik ziek geweest de maandag

*aai over hoofd* Gaat het weer een beetje, mevrouw Mayo?

hehe ach ja zo leer je weer hè?

Ik ben ook wel eens flink de kluts kwijt geweest van [een of andere goedkope rot-]wodka.. volgens mij ben ik er toen twee dagen kut aan geweest... d'Oh!!!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-06-2005 23:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vorig jaar mezelf ook flink Gallisch gezopen. Ben prompt door Anthrax en Motorhead heengeslapen.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com