|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Martini Fierro met sinaasappelsap |
|
Nu weer GEEN zin. Ik word gek van mezelf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Net even een beginnetje gemaakt met het inpakken van mn tas. Straks ff een maat opbellen hoe laat we nu precies vertrekken vrijdag |
|
quote: Je maakt maar zin, iemand moet me toch beschermen tegen enge mannen en andere wezens. En wie moet er dan samen met mij Dragonforce en Amon Amarth kijken.. |
|
bekijk 't zo: dan kan 't alleen maar meevallen, dus dan wordt 't gewoon (..nu geen zin gaan krijgen hè..) |
|
*is nu 90% ingepakt* - Extra kledij: halve check (ben nog ne was aan't doen ) - Wasgerei: Check - Drinken & Eten: Check - Tent: Check - Slaapzak: Check - Fototoestel + batterijen: halve check, geheugen nog leeghalen en batterijen opladen. - Ticket: check Ik denk dat dat het wel een beetje is. |
|
We are coming to get you ! Niet vergeten, bovenstaand gezelschap zal U entertainen op zaterdag nacht (vanaf middernacht) in de MetalDome tent, verwacht veel klassiekers ! http://www.stormrider.nl |
|
En wij zijn daar zeker weer bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: enge mannen en andere wezens, prachtig! hihi "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Smirnoff is niet lekker heb je helemaal gelijk in. En warme wodka is sws nogal.. eh.. dodelijk.. Maar wel leuk spul, wodka, in het algemeen! Kut.. nou heb ik er spontaan zin in ... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Niet lekker nee, maar je moet toch wat als je het mee hebt en je het niet terug wilt slepen. Dan zuip je het gewoon op, anderhalve liter met 2 personen netjes delen. Ging allemaal net iets te snel en de combinatie met restjes bessen, apfelkorn en jupiler was ook niet zo geslaagd. |
|
quote: Baaaah, Mayo! Ik heb zulke acties natuurlijk nooit "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Zo ernstig als toen ga ik mijn grenzen niet meer over, wat ben ik ziek geweest de maandag |
|
quote: maar jij hebt dat ook helemaal niet nodig! jij bent na 3 palmpjes al vervelend. o wacht. zonder ook. (ps hiermee niet suggererende dat mayo vervelend wordt van drank; laat dat duidelijk zijn ) |
|
quote: Alleen maar heel druk en melig |
|
Vrijdagochtend om 9 uur weg! |
|
quote: hij wel.. mijn vertrek staat pas om 15.30 gepland ivm 's ochtends werkende tent-bezittende-graspopgezel. wèèèèèèh. |
|
Ik ga ook pas begin van de middag op pad. Bij Eindhoven sta je over het algemeen tot 10 uur toch in de file...als je over Eindhoven rijdt natuurlijk Hmmm, zal maar eens de routeplanner gaan raadplegen... Hatsjikidee! |
|
Geen idee welke richting, ik rij zelf niet. Ik kom uit de omgeving van Dordrecht dus denk anderhalf tot 2 uur rijden. |
|
Ja, toch maar wel zin. Denk ik. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Lol .. wassen doe ik ook altijd meestal de dag van te voren.. slechts 1 keer heb ik het gepresteerd de helft van wat ik nog mee wilde naar een festival aan de waslijn te laten hangen het hele weekend .. verder: fototoestel: check accu 1 opladen: moet nog accu 2 opladen: moet nog gigabyte flash leeghalen: moet nog |
|
quote: Tsja.. sta liever 's ochtends in de file dan op het heetste punt van de dag.. maar misschien heb jij wel airco.. Verder aan iedereen: Op de website stond volgens mij iets over wegwerkzaamheden rondom de benodigde afritten.. |
|
quote: *aai over hoofd* Gaat het weer een beetje, mevrouw Mayo? hehe ach ja zo leer je weer hè? Ik ben ook wel eens flink de kluts kwijt geweest van [een of andere goedkope rot-]wodka.. volgens mij ben ik er toen twee dagen kut aan geweest... d'Oh!!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Vorig jaar mezelf ook flink Gallisch gezopen. Ben prompt door Anthrax en Motorhead heengeslapen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |