|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
brandweer man spelen mocht niet |
|
Kep een geweldig weekend gehad!! Zaterdag met Nuclear Assault gespeeld (was een leuke feestje) Gister dus graspop, mijn hoogtepunten waren; Hatesphere Nuclear Assault (alleen wat minder geluid) Yngwie (gewoon vermakelijk om naar te kijken ) Dio Dream Theater (muv. die Labrie) Iron Maiden (mede door de songkeuze) Gelukkig had ik wat Turkije bruin op mn gezicht, dus een kreeft ben ik niet geworden!! |
|
quote: Dat hangt toch gewoon allemaal van je smaak af, man. Ik heb een geweldig festival gehad, ook al heb ik het wel rustig gehouden (hitte en zo). |
|
Super weekend daar!!! Net terug, eerst nog n biertje en dan douchen dus ga niet uitgebreid vertellen maar tering wat een geweldig weekend! Zoiets zeg maar : |
|
Verbrand ben ik maar een klein beetje Was erg leuk, mijn keel doet pijn van mijn Walls of Jericho immitatie in de auto onderweg naar huis (poging mislukte ook jammerlijk). Heb veel bands gemist, veel gedouched (2 keer, 2 keer meer dan normaal op een festival), wat was dat fijn om ff af te koelen van die hitte. Nergens gratis drinkwater op het terrein zoog wel, denk dat de helft van de rode kruis gevallen niet hadden gehoeven als men het ietsje beter georganiseerd had (vooral ook de mensen die drie uur in de brandende hitte hebben aangeschoven om de camping op te komen, en ik vond ons uur aanschuiven al lang!). Leukste bands, Sick of it All, Terror, Dio, Hatebreed, Samael. Slechtse bands: Dream Theatre, matchbox 80's b-line whatever nog wat, die hoeren zooi na stormrider in de zuiptent |
|
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik heb de hitte overleefd!! *dans* Heb heel erg genoten van Enslaved (hoewel ik amper kon ademen en bewegen op dat moment). Nog graag gezien: Axamenta, Nevermore. Zaterdag: Behemoth, Amon Amarth , Samael.. (En nog steeds heeft Slayer het niet gedaan voor mij, net zoals dat Maes-bier..) Zondag: Aborted, Nuclear Assault, Dream Theater en Iron Maiden (gewéldige set) Verder ben ik nog steeds stof aan't ophoesten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Cool weekend en ook knetter warm. Megadeth cool, Stormrider supercool mooi speul'n die band,Antrax cool, Iron maiden coole nummers miste beetje pit nrs wat langzaam gespeeld, Mooi feesie, nog voor een paar dagen modder in de neus |
|
Jongens wat was dat weer een vette Graspop editie! Vrijdag bijna 7 uur over de reis gedaan (kutzooi), maar uiteindelijk wel ontzettende lol gehad (en de betere plaatsen op de camping ) Hoogtepunten: Helmet en Metal Church Dieptepunt: Megadeth Zaterdag was het weer vond ik wel weer wat beter... Heerlijk lomp gedaan EN Beli weer gezien (sorry dat ik je geen biertje aangeboden heb Beli! Krijg je nog wel eens)... Verder behoorlijk wat bands gezien natuurlijk... Hoogtepunten: Kamelot en Amon Amarth (natuurlijk Amon Amarth! Wat dacht je dan?!) Dieptepunten: Slayer en horen hoe kansloos Slipknot was (totale bagger man...) En zondag... tja, brak opstaan, Dragonforce zien en de rest van de dag voor de mainstage staan campen om vooraan bij Maiden te staan... Dus ik ben een behoorlijke kreeft geworden . Hoogtepunten: Primal Fear ( Angel in Black!), Dio en... IRON MAIDEN!!!! Stond gewoon fucking vooraan bij Maiden... en ik moest er gvd vandaan omdat ik bijna doodging... Je voelde je echt net een sardientje in blik, maar het was wel ontzettend gaaf! Graspop! See you next year! FREEZE |
|
Het was erg gaaf.. erg warm.. en erg stoffig.. Bands: - Behemoth -> Erg gaaf, goed geluid en een echte live-band.. ben er nog altijd niet rauwig om dat deze band het rauwe blackmetal keldergeluid van het oude werk achter zich heeft gelaten, damn wat een band zeg! Zeker een van de hoogtepunten wat mij betreft - Enslaved -> wel aardig, zeker beter qua geluid dan de laatste keer dat ik ze zag (dynamo, zeven jaar geleden) maar helaas qua setlist niet echt denderend. Alles vanaf Below the lights vind ik zelf dan ook vrij slaapverwekkend.. - Kreator -> Heerlijke Duitse trash. - Nevermore -> Gaaf, al ben ik noch powermetalfan, nog Nevermore-fan - Iron Maiden -> Een waardige headliner en afsluiter van Graspop.. Erg jammer dat ze Revelations en Flight of Icarus niet gespeeld hebben, ondanks dat deze wel bij het 'early days' werk horen.. maar die nummer heb ik gelukkig al eens gehoord op Waldrock.. Pluspuntjes: + Goed voer op het festivalterrein + Belgen kunnen wel bier tappen op normale snelheid + Geen statiegeldbekers + Goed geluid en licht (i.i.g. in de Marque 1 tent) + zeer goede gratis sanitaire voorzieningen op het campingterrein en festivalterrein + geen fouileringen en dus weinig oponthoud naar festivalterrein + dorpelingen met koud bier en broodjes Hesp! Minpuntjes: - Hitte - Stof - Gebrek aan gratis drinkwater op het festivalterrrein, of desnoods pakken drinkwater voor 1 drankbon ofzo (zitten ze nog op honderden procenten winst), dat zou inderdaad flink wat uitdrogingen en zonnesteken voorkomen kunnen hebben - Omslachtig bonnensysteem (zowel drank als eetbonnen is idioot) - Belabberde doorstroom bij campingingang, vooral op vrijdag.. Een van de dingen die ze zeer makkelijk hadden kunnen doen was bijv. even een hek aan de zijkant van de ingang openzetten voor iedereen die naar BUITEN wilde (om bijv. nog wat uit auto te halen), dat kost ze 1 mannetje om de boel in goede banen te leiden en voorkomt dat er twee stromen door elkaar lopen.. Maar wat eigenlijk had moeten gebeuren is gewoon meer openingen voor de algehele doorstroom.. - Geen auto bij de tent mogen parkeren - lange afstand tussen camping en festivalterrein |
|
Wel Revelations hoor Toch? Iig super gezellig! |
|
tHrash |
|
quote: Ja zeker hebben ze die gespeeld |
|
Zo, ik heb het weer overleefd! Gisteravond al weggegaan, Iron Maiden gemist, maar we waren allemaal zo gaar als wat. Vrijdag was echt afzien zeg, wat een hitte niet normaal meer. Dachten we op tijd weggereden te zijn, staan we nog 3 uur in de rij voor de camping. Toen de tenten stonden, op ons gemakje naar het festivalterrein gelopen. Enslaved was de eerste band die ik zag, 2 nummers van meegepikt, daarna op het buiten op het gras gelegen/gezeten. Van Helmet en Papa Roach vond ik niet zo veel aan, alleen het nummer Last resort van Papa Roach ging nog wel. Within Temptation vond ik stukken beter, ook mooie beelden op dat scherm achter hun. Megadeth van veraf gezien, wat was de tent vol zeg. Raar dat ze niet op 't hoofdpodium stonden. Sytem of a Down vond ik erg goed, onwijs gebangd. Lekker setlist ook. Daarna eerst een stuk van Kreator meegepikt. Klonk erg goed. Daarna na de andere tent gelopen voor Nevermore. Die speelden ook erg goed. Toen mn eigen tent maar 's opgezocht. Soilwork was de eerste band die ik zag zaterdag. Ze speelden goed, al konden ze wel wat meer van Natural Born Chaos spelen, verder niks op aan te merken. Daarna Peter Pan Speedrock gezien. Was erg vet! Goed geluid ook. Epica was wel oke, ook niks op aan te merken. Pro-Pain rosste zwaar! Tof dat ze In for the kill al als 2e speelden. Kamelot vond ik niks aan, die zanger alleen al. Daarna wat gegeten. Hatebreed was erg leuk, ook wel verassend dat ze op het hoofdpodium stonden. Mastodon had een knetterhard geluid, verder was het erg goed. Wat kunnen die gasten spelen zeg! Slayer was wel oke, wel weer erg voorspelbaar. Daarna na de tent gelopen voor In Flames, die me erg verraste. Eén van de beste bands van Graspop vond ikzelf. Was ook leuk dat er een gast uit het publiek een nummer mocht zingen! Slipknot van veraf gezien, klonk wel oke. Toen nog naar de Zuiptent gelopen. Stormrider was oke! Wat daarna gebeurde kan ik me niet veel van herrineren, hehehe. Zondag was ik enorm brak, ook maar een paar uurtjes geslapen. Met mn brakke kop toch al om 12 uur naar het terrein gewaggeld. Hateshere alleen gehoord, ik lag in de tent. Vóór 14.00 uur geen bier op, geloof ik. Yngwie Malmsteen was 2 nr's aantehoren, daarna saaiheid ten top. Bij Walls of Jericho voelde ik me al wat beter. Ze konden me niet echt boeien alleen. Dus ff naar de andere tent gelopen voor Nuclear Assault. Klonk niet verkeerd. Daarna Dio gezien. Kon er niet zo veel mee. Dream Theater was de laatste band die ik zag op Graspop 2005. Ze speelden wel weer oke. Niet helemaal afgezien ook. Daarna mn tent af wezen breken en naar huis gereden. Volgend jaar wat minder warm AUB! |
|
quote: Zeker aan het begin? (heb een paar nummers moeten missen) anders heb ik denk ik zitten slapen, of ben ik in de war met een ander nummer ... |
|
quote:Ja klopt. Bruce vertelde toen dat ie Revelations als auditie bij Maiden had gedaan |
|
quote: Klopt ja.. dat heb ik nog wel meegekregen.. Ik ben denk ik in de war met een ander Piece of Mind nummer |
|
quote: ahum, dat moet Remember Tomorrow zijn. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat dacht ik in eerste instantie dus ook! Wanneer werd Revelations dan gespeeld? |
|
quote:Goed opgemerkt! Zeker omdat Bruce bij Number of the Beast zijn entree maakte en Revelations op Piece of Mind staat... Die dus NA Number of the Beast komt @Valorian: uhm... ik geloof vlak na de trooper ergens... Ik weet iig wel dat ik toen bij de EHBO was [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 27-06-2005 16:18] FREEZE |
|
Hoerûh! Straatmadeliefkes!!! |
|
quote: Mispoes, die auditie deed hij met, als ik me niet vergis, Remember Tomorrow. Hoe kan hij nou auditie gedaan hebben met een nummer van Piece Of Mind? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote:Broeikaseffect!!! -Nee, das te groot! BroeikaseffectJE!!! (Een of andere Lompo was dat ) FREEZE |
|
quote:gelijk heb je |
|
Heb net mijn fotos geupload: http://www.ouronlycomfort.com/metalphotos/GMM2005/index.htm |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |