|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF , vanavond in Zomer 2005, talkshow op TV1, zei Jan Leyers het volgende "Een vaste klant van Graspop, Slipknot..." Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Daarom heet ie ook Lijer http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo, laatste dagje werken en dan een weekend feest! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Wodka zuip ik nooit meer ben daar zo ziek van geweest, qua sterkedrank wiskey dat wel, maar met dat warme weer zal het vooral water en bier worden. |
|
quote: We gaan samen wel enkele pilsjes pakken lijkt me, ik bel je morgen in de loop van de dag wel even op! Heb er tyfus veel zin in!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gaan er nog dames uit zwolle heen? wou diana weten. |
|
quote: Ik, Renee, Imke, Daantje zowieso |
|
Ah. da's mooi ben d'r klaar voor. |
|
quote: Voor al die dames? |
|
quote: Altijd |
|
quote: Hoe laat gaan jullie die kant op? |
|
enig idee wat voor bier er eigelijk geschonken word daaro? kan opd e site niks vinden iig, morgen om half 8 op de trein, 8:23 internationale trein vanuit a'dam richting Antwerpen. Repent! |
|
12:00 moet eerst nog naar helmond voor het werk daarna zo door naar graspop hoop daar rond 15:00 of 16:00uur daar te zijn |
|
quote: Belgies bier denk ik |
|
Maes helllll bier. |
|
quote: Neemt frnk je tent mee dan ofzo of staan jullie niet bij mekaar? |
|
mathieu is daar als eerste zet daar de tent neer want de rest komt daar ook, neem de telefoon mee. |
|
quote: Ik had al zon vermoeden Palm zou wel fijn zijn Repent! |
|
quote: Ahja, Mathieu belt me als die er is inderdaad. Gezellig, een grote zatte bende |
|
quote: Palm lekker |
|
quote: echt wel |
|
Zo, wagentje aan het preparreren, uitmesten maw , dan noig de ruiten schoonmaken , dan beginnen met boodschappen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmm, hopen dat Ticketservice vandaag die kaarten nog regelt.. even heel spannend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Heb je die nog nie? Of al gereserveerd dan? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |