|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zweet je der zo weer vanaf met die hitte... Niets hielp, mijn tube factor 45 werkte ook niet mee. |
|
zonnebrand in je oog... godverdegodver.. |
|
Zijn er ook foto's van de "Metalkreeft" ? |
|
quote: wie noemden we ook alweer zo? |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaa moment "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
METALKREEFT!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ugh roodhuid! |
|
Geweldige pic!!! En : EEE Joost, ook hier?! |
|
een drieling.. |
|
hahaha ook nog een foto van deze idioot. Alsof het niet warm genoeg was: |
|
Rest van de piccies (bandsfoto's komen later) http://photobucket.com/albums/y6/Roenoe/Grapop%20Metal%20Meeting%202005/ "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Mijn hoogtepunten: Stormrider, Megadeth, Soilwork Hatesphere, Anthrax, Hatebreed, Caliban, In Quest, Lacuna Coil. Tegenvallers: Nevermore, Nuclear Assault, Yngwie |
|
quote: Van wie komt die hand? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: http://styx.speedxs.nl/bootlicker.mp3 HEERSCH! |
|
quote: Volgens mij was die creme dan rood Zelf weinig last gehad, goed gesmeerd, zonnebril op, meestal bandana erbij en hop...ik vertel er wel bij dat ik al eerder wat zonlicht had gevangen, dat scheelt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb nog steeds een knalrode knie van het verbranden.. vergeten in te smeren. het leuke is dat er ook nog een paar vinger afdrukken (in het wit) op mijn knie staan. Maar ik moet zeggen dat ik de verbrande buik van mathieu (hoe de fuck schrijf je dat) ook erg gaaf vond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Je kon echt zien dat ie veel neergezeten had op de camping Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
Ah. Thank you. |
|
quote: Wel een mooi stofmasker! |
|
quote: Dat wel, ik had beter mijn gasmasker meegebracht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
't Zag er daar beestig tof uit blijkbaar en jullie hebben geluk gehad met het goede weer (geen regen, da's al heel veel). Ben dit jaar spijtig genoeg niet kunnen gaan, maar volgende zitting sta ik er! En mijn lief ook(hebben jullie hem ook eens gezien ) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Haha! Echt een Rulerende foto! |
|
quote: Yep ik ook hier! Cheerz |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |