|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij mij is het makkelijk, vanaf morgen tot en met dinsdag vrijaf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Weerbericht voor vrijdag, zateredag en zondag: Vrijdag: Half tot wisselend bewolkt. Met de zon erbij klimt het kwik opnieuw naar een tropische 30-33°C . Het is wel zeer zwoel met een snel toenemende kans op onweders. Hierbij kunnen eventueel enkele rukwinden optreden. Toch is de wind globaal genomen maar zwak uit oostelijke tot zuidoostelijke richtingen. Zaterdag: Mogelijk een wat grijze start, met wellicht over het oosten een kansje op wat gedruppel of later de ontwikkeling van een buitje. Vooral de namiddag kan nog best mooi en zonnig uitpakken, dat is zeker zo in de westelijke Kempen, met kwikstandjes rond 25-28°C. Matige zuidwestelijke wind, in de namiddag enigszins afzwakkend en ruimend naar west. Vooruitzichten: (zekerheid 40%) Zondag zou een zwak koufront van noord naar zuid door de regio trekken, met wolken en mogelijk een enkel drupje regen. Na de middag toch ook weer opklaringen en maxima tussen 23 en 26°C, bij een matige noordooster. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik vanaf vrijdag tot en met dinsdag. En dat weer valt precies nog mee. (vrijdag wel heel warm) |
|
Woeha!! Heb dr zin in, nog 2 dagen, vrijdag om 07.00 vetrrekken we |
|
quote: Hoorde inderdaad dat jullie ook van de partij gaan zijn! Gezellig man! Effe bijbieren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Sgoed, we zijn herkenbaar aan de groene type o vlag... , spuuglelijk ding, maar dat herken ik zelf tenminste ook, anders ff tijd en plaats afspreken, moet namelijk vrijdagmiddag Aryan nog ophalen in Maastricht |
|
Je hebt m'n 06 nummer wel, neem ik aan. En anders heeft Aryan dat wel. Moet je maar effe bellen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Komt goed |
|
Waar kan ik het kamp Zwolle aan herkennen op de camping? Hebben jullie nog een heerschende vlag ofzo dan kunnen we jullie makkelijker vinden! see you at occultfest! |
|
quote:Roep heel hard over de camping "PATAT" en probeer te luisteren waar geen "FRIET" teruggeroepen wordt.. daar zit Zwolle. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Kleine tip Twan, ik sta daar ook in de buurt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je kunt proberen of mn microfoontje van de telefoon weer werkt, anders sms-en. Maarre we staan doormekaar trouwens, niet alleen Zwolle.. quote: En Beli dan.. |
|
quote: Als ik het woord patat hoor zal ik tien keer zo hard 'T ZIE FRIETN terug roepen [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 22-06-2005 17:25] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Beli zit ongetwijfeld tussen de mensen die proberen te corrigeren door 'FRIET' te roepen... quote:Precies! Dus daar zit Zwolle dan niet.. of nou ja, in de buurt blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 22-06-2005 17:25] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Proberen te corrigeren, gewoon corrigeren ja en ik sta bij de Zwollenaars Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Oh! Dan is 't simpel! Zoek gewoon de hyperactieve, onverstaanbare, kleine Belg Lukt mij ook nooit namelijk! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Pfff daar weet jij helemaal niks vanaf! Hee Witch, je kan natuurlijk ook weer rondvragen of ze Mayo hebben gezien |
|
quote: Hij vind de ander altijd, had er ineens een om mn nek hangen in Arnhem toen. Ja dan herken je hem wel |
|
quote:Nee hoor, zo'n beetje heel ZM heeft ons voorbij zien komen op Graspop 2003, terwijl we op zoek waren naar elkaar... maar elkaar zijn we niet tegengekomen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Heb ik gemerkt op Graspop 2003 , maar Midnight vinden is ook niet altijd simpel voor je, he Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Da's uiteindelijk gelukt ja! Maar idd, die was ook goed spoorloos! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: En wanneer kwamen jullie mekaar tegen, jawel, toen ik eens meehielp zoeken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heel Nederland wist inmiddels dat het friet is; heel Nederland? Nee, een klein dorpje in het oost'n.... (vrij naar Asterix) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik heb zelfs jou nog voorbij zien sjouwen ergens in de ochtend en toen dacht ik nog.. eeeuj was dat niet Helmet maar je was alweer weg tegen de tijd dat ik begon te denken. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |