IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-09-2005 9:34 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

mja en Maes blijkbaar slecht , en dat proef je zo , is pisbier


Faustian Spirit of the Earth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2005 22:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

VEELGESTELDE VRAAG OVER SPAARLOON




Lijn Kan ik vanaf 1 september 2005 mijn spaarloon over de jaren 2001-2004 opnemen?

Per 1 september 2005 kunnen werknemers het spaarloon dat zij hebben gespaard in de jaren 2001 tot en met 2004, zonder fiscale gevolgen opnemen. Met dit besluit voert minister Zalm (Financiën) een verzoek van de Tweede Kamer uit.

Zalm heeft hiertoe een voorstel tot wijziging van de spaarloonregeling naar de Tweede Kamer gestuurd. Het streven is dat deze wetswijziging op 1 januari 2006 ingaat, met terugwerkende kracht tot 1 september 2005.

Vooruitlopend op de nieuwe wet, heeft staatssecretaris Wijn (Financiën) alvast een goedkeuringsbesluit vastgesteld voor de periode 1 september 2005 tot en met 31 december 2005. Dit betekent dat werknemers in ieder geval in deze periode het spaarloon over 2001-2004 vrij kunnen opnemen.

De Tweede Kamer heeft het wijzigingvoorstel al goedgekeurd. Als de Eerste Kamer het wijzigingsvoorstel van minister Zalm ook goedkeurt, kunnen werknemers ook na 1 januari 2006 het spaarloon over 2001-2004 vrij opnemen. Als de Eerste Kamer het voorstel afkeurt, eindigt de mogelijkheid tot vrije opname met onmiddelijke ingang.

Of het spaarloon daadwerkelijk wordt gedeblokkeerd, is een zaak tussen de uitvoerder van een spaarloonregeling en de individuele werknemer.

Volgens het besluit van staatssecretaris Wijn kan iedereen het geld vanaf 1 september opnemen zonder fiscale gevolgen. Het is echter mogelijk dat banken wachten totdat de Eerste Kamer de wet heeft aangenomen. Sommige banken kiezen ervoor tot die datum alleen op verzoek het spaarloon uit te keren. Zij zijn hierin vrij.


Ik kan me voorstellen dat er best mensen zijn die hier hun voordeel mee kunnen behalen. Het bovenstaande betekent dat je je bank kan bellen en ze dat geld aan je gaan overmaken.

Ik ga het zeker doen. Mijn ABN Amro spaarloonrekening rendeert ongeveer 2,3%. Als ik het geld over die laatse 4 jaar opneem (zo'n 2300-2400 euro) ga ik het in mijn beleggingsdepot gooien. Daar rendeert het toch aanzienlijk meer dan die 2,3%.

Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 22:22 by mental Profiel van mental

zo zeg...gaan ze eindelijk aan de mensen denken.nou nou...het is wat.maar gefeli met die voordeel.


Fuck the world and fuck you


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 9:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Trio vrouwen dreigt man met wapen voor seks
Gepost door Ferdinand (Ferdo) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: donderdag 1 september 2005 @ 20:15
roxxe had ons via de nieuws-submit te melden:

De politie in Seoul heeft de jacht geopend op een groep van drie vrouwen. Ze worden ervan verdacht een man onder bedreiging van een vuurwapen tot seks te hebben gedwongen.

De man werd door het trio vanuit hun auto aangesproken toen hij in de Zuid-Koreaanse hoofdstad over straat liep. De vrouwen gaven aan op zoek te zijn naar het Savoy-hotel. Toen de man aangaf te weten waar het hotel zit vroegen de dames of hij mee wilde rijden om de weg te wijzen. Daar aangekomen dronk hij in de bar van het hotel nog wat met de drie, die hem prompt vroegen om weer met hen mee te gaan om de weg naar een ander hotel te wijzen.

Er ging nog geen lampje branden bij de man en hij ging in op dat verzoek. Het kwartet zou echter nooit bij het andere hotel arriveren, want onderweg reed de chauffeuse de auto ineens een donker leeg veldje op, waar de drie vrouwen hun ware intenties toonden. "Eén van de vrouwen haalde een vuurwapen boven en richtte het op de man", zo verklaarde een politiewoordvoerder. "De vrouwen kleedden zich alle drie uit en dwongen de man tot seks met elk van hen."



Zouden ze lelijk geweest zijn ofzo?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 13:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Meer meisjes dan jongens door chemicaliën
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: New Scientist
Gepubliceerd: vrijdag 2 september 2005 @ 07:43
FatalException herschreef voor ons via de nieuws-submit het volgende bericht:

Er zijn aanwijzingen dat hormoon-afbrekende chemicaliën er voor kunnen zorgen dat er veel meer meisjes dan jongetjes geboren worden. De bewijzen hiervoor stapelen zich op. Eerder dit jaar meldde New Scientist dat als de moeder tijdens de zwangerschap blootgesteld werd aan de groep chemische verbindingen ftalaten, de geboren jongetjes kleine penisjes hadden. Dit was de eerste directe aanwijzing dat zulke chemicaliën foetussen in de baarmoeder kunnen vervrouwelijken.

Nu is er ontdekt dat in een stad naast het Lambton Chemical Valley complex in Ontario (Canada) twee keer zoveel meisjes als jongens geboren worden. Hoewel er nog geen bewijs is dat het door chemicaliën komt, zijn er in de grond hoge hoeveelheden hexachloorbenzeen gevonden. Deze chemische stof heeft ook hormoon-afbrekende eigenschappen. Daarnaast worden er ftalaten uitgestoten in delen van het bedrijf, waarvan al eerder vermoed werd dat ze baby's vrouwelijker maakten.

De hoeveelheid jongetjes die geboren werd daalde rond 1993, zegt Constanze Mackenzie van de Universiteit van Ottawa. En dit is sindsdien alleen maar erger geworden. Tussen 1999 en 2003 werden er in de gemeente 46 jongetjes tegenover 86 meisjes geboren.

Mensen die in de stad wonen hebben nog geen bloedtest gedaan of de vervuilers daarin aanwezig waren, maar de chemicaliën staan op de eerste plek als veroorzakers van de vele meisjes die geboren worden.


Dat verklaard ook het feit dat er meer homo's zijn


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-09-2005 13:06 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Turken dreigen EU met vaarwel

De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Abdullah Gül heeft gezegd dat zijn land niet wil toetreden tot de Europese Unie (EU) als de Unie nieuwe eisen gaat stellen of Turkije een onvolledig lidmaatschap aanbiedt. ''Wanneer dat gebeurt, stappen we op. En dit keer voorgoed'', zei Gül tegen het tijdschrift The Economist

De toetredingsonderhandelingen moeten beginnen in oktober. Steeds meer EU-landen hebben echter moeite met de Turkse weigering Cyprus te erkennen. En de onderhandelingen kunnen pas van start gaan als alle 25 lidstaten akkoord gaan. Cyprus heeft al laten weten de onderhandelingsgesprekken te willen blokkeren. En in Duitsland is één van de voornaamste kandidaten voor het Bondskanselierschap, Angela Merkel van de CDU, tegen een volledig lidmaatschap voor Turkije.

De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan reageerde vandaag afwijzend op de druk die op zijn land wordt uitgeoefend over de erkenning van Cyprus: ''We hebben alles gedaan dat ons is gevraagd. Er is geen sprake van nieuwe ontwikkelingen.''

De ministers van Buitenlandse Zaken van de EU overleggen vandaag in Wales met minister Gül van Turkije over de kwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-09-2005 13:07]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-09-2005 13:06 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Ziet er weer lekker uit voor de toekomst van deze planeet


Hatsjikidee!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2005 13:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 september 2005 13:04 schreef zillah-morte het volgende:
Meer meisjes dan jongens door chemicaliën
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: New Scientist
Gepubliceerd: vrijdag 2 september 2005 @ 07:43
FatalException herschreef voor ons via de nieuws-submit het volgende bericht:

Er zijn aanwijzingen dat hormoon-afbrekende chemicaliën er voor kunnen zorgen dat er veel meer meisjes dan jongetjes geboren worden. De bewijzen hiervoor stapelen zich op. Eerder dit jaar meldde New Scientist dat als de moeder tijdens de zwangerschap blootgesteld werd aan de groep chemische verbindingen ftalaten, de geboren jongetjes kleine penisjes hadden. Dit was de eerste directe aanwijzing dat zulke chemicaliën foetussen in de baarmoeder kunnen vervrouwelijken.

Nu is er ontdekt dat in een stad naast het Lambton Chemical Valley complex in Ontario (Canada) twee keer zoveel meisjes als jongens geboren worden. Hoewel er nog geen bewijs is dat het door chemicaliën komt, zijn er in de grond hoge hoeveelheden hexachloorbenzeen gevonden. Deze chemische stof heeft ook hormoon-afbrekende eigenschappen. Daarnaast worden er ftalaten uitgestoten in delen van het bedrijf, waarvan al eerder vermoed werd dat ze baby's vrouwelijker maakten.

De hoeveelheid jongetjes die geboren werd daalde rond 1993, zegt Constanze Mackenzie van de Universiteit van Ottawa. En dit is sindsdien alleen maar erger geworden. Tussen 1999 en 2003 werden er in de gemeente 46 jongetjes tegenover 86 meisjes geboren.

Mensen die in de stad wonen hebben nog geen bloedtest gedaan of de vervuilers daarin aanwezig waren, maar de chemicaliën staan op de eerste plek als veroorzakers van de vele meisjes die geboren worden.


Dat verklaard ook het feit dat er meer homo's zijn


Eerder lesbo's dan.

Als er meer vrouwen zijn..hebben de mannen meer keus.

Goede ontwikkeling lijkt mij. Je kan i nde toekomst beter shoppen op de belangrijke kwaliteiten zoals strijken, wassen, schoonmaken en kinderen(dochters dus ) baren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 13:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 13:06 schreef Leviathanica het volgende:
Turken dreigen EU met vaarwel

De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Abdullah Gül heeft gezegd dat zijn land niet wil toetreden tot de Europese Unie (EU) als de Unie nieuwe eisen gaat stellen of Turkije een onvolledig lidmaatschap aanbiedt. ''Wanneer dat gebeurt, stappen we op. En dit keer voorgoed'', zei Gül tegen het tijdschrift The Economist

De toetredingsonderhandelingen moeten beginnen in oktober. Steeds meer EU-landen hebben echter moeite met de Turkse weigering Cyprus te erkennen. En de onderhandelingen kunnen pas van start gaan als alle 25 lidstaten akkoord gaan. Cyprus heeft al laten weten de onderhandelingsgesprekken te willen blokkeren. En in Duitsland is één van de voornaamste kandidaten voor het Bondskanselierschap, Angela Merkel van de CDU, tegen een volledig lidmaatschap voor Turkije.

De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan reageerde vandaag afwijzend op de druk die op zijn land wordt uitgeoefend over de erkenning van Cyprus: ''We hebben alles gedaan dat ons is gevraagd. Er is geen sprake van nieuwe ontwikkelingen.''

De ministers van Buitenlandse Zaken van de EU overleggen vandaag in Wales met minister Gül van Turkije over de kwestie.


Indeed. Alleen de mannen zullen dat niet zi erg vinden. Gezien hun oerinstinkt veel kids op de wereld te zetten.

Trouwens een gave avatar heb je


[edit] verkeerde bericht gequote

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 02-09-2005 13:12]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 02-09-2005 13:11 by windkracht10 Profiel van windkracht10

hehe, foutje?


mvg wk10


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-09-2005 13:11 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hij Heerscht wel ja.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 13:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 13:09 schreef Chelman het volgende:
Eerder lesbo's dan.

Als er meer vrouwen zijn..hebben de mannen meer keus.

Goede ontwikkeling lijkt mij. Je kan i nde toekomst beter shoppen op de belangrijke kwaliteiten zoals strijken, wassen, schoonmaken en kinderen(dochters dus ) baren.


Ach ik kan alles. Zelfs werken erbij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-09-2005 13:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 september 2005 13:09 schreef Chelman het volgende:

Goede ontwikkeling lijkt mij.


dat je maar veel dochters en nichten moge krijgen dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2005 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Schietpartijen en explosies in New Orleans (video)

Uitgegeven: 2 september 2005 12:46
Laatst gewijzigd: 2 september 2005 15:43

NEW ORLEANS - In New Orleans is de hele nacht geweervuur te horen geweest. Dat meldde CNN vrijdag vanuit de stad in de zuidelijke staat Louisiana, die is getroffen door de orkaan Katrina. Op verscheidene plaatsen is brand uitgebroken.

Bekijk video: Modem/ Breedband




In de stad is het pikdonker, omdat de elektriciteit is uitgevallen. Een politiebureau in het centrum is de hele nacht beschoten, meldde een verslaggever van de nieuwszender in het bureau. In het zuidwesten van de stad waren explosies te horen en is brand uitgebroken.


Duizenden mensen wachten op evacuatie


Wagon

Bij een spoorwegemplacement zou een wagon zijn geëxplodeerd. Een grote wolk drijft nu richting het centrum. De politie is ernstig bezorgd omdat het onduidelijk is of er giftige stoffen in zitten. De politie heeft mensen verboden nog langer op daken te verblijven.

Tekort

Het politiekorps van New Orleans heeft een ernstig tekort aan mensen. Een producer van CNN berichtte dat in sommige districten van de stad tot 60 procent van de agenten niet meer werkt.

Rampscenario's

De Amerikaanse autoriteiten kenden het risico dat New Orleans door langstrekkende orkanen liep, maar gingen in geen van de rampenscenario's er vanuit dat de dijken rond de jazzstad zouden doorbreken. Dat lijkt een belangrijke oorzaak voor de grote problemen die er nu in de zuidelijke stad zijn, verklaren deskundigen vrijdag in The New York Times.

"New Orleans was de nummer-1-ramp waar we over spraken. We waren geobsedeerd met New Orleans vanwege het risico", herinnert Eric L. Tolbert zich in de krant. Hij bekleedde tot voor kort een hoge positie binnen Federal Emergency Management Agency, de officiële instantie belast met noodhulp.

Dijken

Maar in de rampscenario's en oefeningen die door noodhulpinstanties werden gehouden, is slechts rekening gehouden met vloedgolven die over de dijken van het grotendeels onder zeeniveau gelegen New Orleans zouden komen. Niet met het breken van dijken, zoals tijdens de orkaan Katrina. De dijken rond New Orleans, dat aan drie kanten door water wordt omgeven, braken dinsdag op verscheidene plekken door waardoor de situatie in het gebied dramatisch verslechterde.

Daarnaast hebben de lokale autoriteiten volgens deskundigen die door de New York Times worden aangehaald, onvoldoende gedaan om mensen de stad uit te krijgen. Burgemeester Nagin had eerder de verplichte evacuatie moeten afkondigen en er hadden politieagenten moeten worden ingezet om arme, onwillige of niet mobiele inwoners daadwerkelijk uit hun huizen te krijgen. In de rampenoefeningen en voorbereidingen zou daar te weinig aandacht aan zijn besteed en zouden er ook te weinig financiële middelen apart voor zijn gezet.

Ordehandhaving

Vooral de federale overheid zou verder tekort zijn geschoten bij de ordehandhaving. Federale autoriteiten waren niet direct bereid om militairen in actieve dienst in te zetten bij problemen met de civiele orde. Op lokaal niveau zouden in een veel eerder stadium leden van de Nationale Garde in het getroffen gebied moeten zijn ingezet.

President Bush

De Amerikaanse president Bush is ontevreden over de hulp die in eerste instantie is gegeven aan de door de orkaan Katrina getroffen staten in het zuiden van de Verenigde Staten. Dat zei hij vrijdag kort voor zijn vertrek naar Louisiana, Mississippi en Alabama. Bush noemde de hulpverlening direct na de enorme orkaan "onacceptabel", maar hij bedankte de mensen die zich voor de getroffenen inzetten.

De president zei er naar uit te zien met mensen ter plekke te praten. Hij zei de inwoners van de getroffen gebieden er van te willen overtuigen dat "dit land alle middelen uit de kast zal halen die nodig zijn om de situatie onder controle te krijgen". Er zijn nu miljoenen liters water en miljoenen tonnen voedsel onderweg, aldus de president.

Bush zal over delen van Alabama en Mississippi vliegen en een bezoek brengen aan de stad Biloxi, waar zeker meer dan honderd mensen zijn omgekomen. Ook vliegt hij over New Orleans.

Vrijwilligers

Inmiddels hebben zich honderden, mogelijk duizenden vrijwilligers aangemeld bij hulporganisaties om iets te doen in het gebied dat getroffen is door de orkaan Katrina. Exacte cijfers over het aantal mensen dat zich bij het Rode Kruis en bij het Leger des Heils heeft gemeld zijn niet beschikbaar, maar de organisaties zeggen er op te rekenen binnenkort honderden tot duizenden mensen extra naar het gebied te kunnen sturen.

Extra handen

Een woordvoerder van het Amerikaanse Rode Kruis zegt in de krant Los Angeles Times grote behoefte te hebben aan de extra handen, ook omdat het waarschijnlijk zal gaan om een langlopend hulpverleningsproject.

Cursus

De organisatie heeft een versnelde cursus opgezet om de vrijwilligers binnen een dag voor te bereiden op hun taken. De mensen die zich hebben aangemeld, worden gewaarschuwd dat zij hun werk onder zware omstandigheden zullen moeten doen. Er zal mogelijk geen stroom en geen stromend water zijn en in het gebied is het heet en zeer vochtig.

Eerder vroeg het Rode Kruis aan vrijwilligers om zich minimaal voor drie weken vast te leggen. Deze periode is nu bekort tot negen dagen om meer mensen te kunnen trekken.

Donaties

Inmiddels hebben hulporganisaties ruim 90 miljoen dollar aan donaties binnengekregen van privé-personen. Daarvan is sinds de orkaan afgelopen maandag aan land kwam meer dan 70 miljoen binnengekomen bij het Rode Kruis.

----

New Orleans gaat volgens mij een beetje naar de verdoemenis ... komisch dat Amerika, The land of the free, zo iets niet aan kan


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2005 15:55 by Heiden Profiel van Heiden

Het is inderdaad zeer frappant dat Amerika binnen een paar uur ieder land ter wereld zou kunnen binnenvallen, maar een hoop kritiek en twee dagen nodig heeft om hulp te bieden aan de gebieden waar Katrina heeft huisgehouden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2005 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Was gisteravond op TV, Bush was op de hoogte van de slechte staat van de dijken, en om The war against Terrorism te kunnen betalen, halveert hij de fondsen voor nieuwe dijken ...

Zoals Schaep zou zeggen: OWNED!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-09-2005 15:56 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 2 september 2005 13:06 schreef Leviathanica het volgende:
Turken dreigen EU met vaarwel

De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Abdullah Gül heeft gezegd dat zijn land niet wil toetreden tot de Europese Unie (EU) als de Unie nieuwe eisen gaat stellen of Turkije een onvolledig lidmaatschap aanbiedt. ''Wanneer dat gebeurt, stappen we op. En dit keer voorgoed'', zei Gül tegen het tijdschrift The Economist

De toetredingsonderhandelingen moeten beginnen in oktober. Steeds meer EU-landen hebben echter moeite met de Turkse weigering Cyprus te erkennen. En de onderhandelingen kunnen pas van start gaan als alle 25 lidstaten akkoord gaan. Cyprus heeft al laten weten de onderhandelingsgesprekken te willen blokkeren. En in Duitsland is één van de voornaamste kandidaten voor het Bondskanselierschap, Angela Merkel van de CDU, tegen een volledig lidmaatschap voor Turkije.

De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan reageerde vandaag afwijzend op de druk die op zijn land wordt uitgeoefend over de erkenning van Cyprus: ''We hebben alles gedaan dat ons is gevraagd. Er is geen sprake van nieuwe ontwikkelingen.''

De ministers van Buitenlandse Zaken van de EU overleggen vandaag in Wales met minister Gül van Turkije over de kwestie.

geen probleem als ze er niet bijkomen, alleen maar beter voor europa


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2005 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 september 2005 15:56 schreef Digerdoden het volgende:
geen probleem als ze er niet bijkomen, alleen maar beter voor europa
Ik zit me ook te bedenken wat het minpunt zou zijn ... kan er niet opkomen ....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2005 15:58 by Heiden Profiel van Heiden

Inderdaad, Turkije heeft niks met Europa te maken. Alleen maar beter als ze er geen zin in hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 15:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 september 2005 15:51 schreef Jenje het volgende:
Schietpartijen en explosies in New Orleans (video)

[knip]


Tja waar zijn de troepen als je ze nodig hebt..... prutsers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-09-2005 16:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 september 2005 15:59 schreef ghoulliette het volgende:
Tja waar zijn de troepen als je ze nodig hebt..... prutsers
O.a. in New Orleans dus je miept over niets.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2005 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Er zijn idd troepen ...

Burgeroorlog!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-09-2005 16:13 by Heiden Profiel van Heiden

Het heeft die troepen wel 3 dagen gekost om New Orleans te vinden, terwijl ze bijvoorbeeld wel binnen een half uur op ons strand zouden kunnen staan.

Ik hoop dat die domme Amerikanen nu eindelijk eens zien dat de prioriteiten van meneer Bush nogal discutabel zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-09-2005 16:15]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-09-2005 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze moesten dan ook via Irak he


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-09-2005 16:22 by Chelman Profiel van Chelman

Rampenbestrijding is in de VS primair een taak van afzonderlijke staten. De federale regering treedt pas op als de nood hoog is en nooit vooraf....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen