|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prinses Irene: westen moet gaan praten met Al-Qaeda Uitgegeven: 7 oktober 2005 21:09 Laatst gewijzigd: 7 oktober 2005 21:26 DEN HAAG - Het westen moet onder toezicht van een onafhankelijke bemiddelaar vredesonderhandelingen beginnen met het terroristennetwerk Al-Qaeda van Osama bin Laden. Daarvoor pleit prinses Irene zaterdag in een interview in de Volkskrant. "Westerse regeringsleiders moeten stappen zetten zoals deze. Praten met al-Qaeda en daarmee aantonen dat je het klassieke vijandsbeeld kunt doorbreken met echt open besprekingen. Als je de ander geen kans geeft, blijf je hangen in je eigen oordeel en verandert er nooit iets", aldus Irene in de Volkskrant. Bush Irene is in het vraaggesprek kritisch over de Amerikaanse president Bush. Hij is volgens Irene "de verpersoonlijking van het oude leiderschap: ik weet het beter dan jullie, en ik ga jullie overheersen. Punt uit!" "President Bush heeft enorme idealen! Het totale leiderschap! Dat is zijn ideaal, daar vecht hij voor tot het einde. Het is zeer de vraag of dat de mensheid dient, maar in zijn ogen vast wel." Prinses Irene is geen lid meer van het koninklijk huis en mag dus in het openbaar zeggen wat ze wil. Premier Balkenende is niet ministerieel verantwoordelijk voor haar uitspraken. Irene baarde eerder opzien doordat ze zei te communiceren met bomen, dolfijnen en paarden. In 1983 voerde ze het woord tijdens de tweede grote demonstratie tegen kruisraketten. http://www.nu.nl/news/605293/10/Prinses_Irene%3A_westen_moet_gaan_praten_met_Al-Qaeda.html |
|
quote: Met bomen en paarden praat toch iets gemoedelijker als met terroristen. Jan-Peter zal wel opgelucht ademhalen dat hij niet ministerieel verantwoordelijk is voor dat maf wijf. |
|
Dat wijf eet teveel paddestoelen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tis ene kuthippie, nekschot |
|
|
|
quote:Straf van Allah! |
|
Bolkestein heeft spijt van de euro 5 oktober 2005 - "Als ik toen wist wat ik nu weet, had ik mijn partij misschien niet aanbevolen om voor de muntunie te stemmen." Dit zegt voormalig VVD-leider Frits Bolkestein in een vraaggesprek met het VNO-NCW-opinieblad Forum van deze week. Bolkestein ergert zich aan de manier waarop grotere lidstaten de afgesproken begrotingsregels naleven. Hij betwijfelt of de euro op den duur stand zal kunnen houden. "Ik hoop van wel, maar het wangedrag van vooral Frankrijk, Duitsland en Italië maakt dat onzeker." http://www.vno-ncw.nl/web/show/id=159028/dbcode=1267/filetype=news |
|
quote: Ohhh Gussie Komt er ook 1 achter.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gezocht: personeel voor Al-Qaeda Gepost door Vincent (sizzler) - Bron: NU.nl Gepubliceerd: maandag 10 oktober 2005 @ 09:25 TimmyAsd, junkieXXXL en Juusjuh hadden ons via de nieuws-submit te melden: Momenteel is er op Internet wel een erg bijzondere vacature te vinden. Terreurgroep al-Qaeda zoekt namelijk naar mensen die kunnen helpen met het produceren van online verklaringen en videomontages. Naast het monteren van video's en produceren van online verklaringen is Al-Qaeda ook op zoek naar mensen die nieuwsberichten willen schrijven over de Al-Qaeda strijders actief in landen als Tsjetsjenië en Irak. Dat aanhangers van Al-Qaeda via het internet naar 'personeel' zoekt is niet zo verwonderlijk, zij gebruiken Internet steeds vaker om de statements van de groep te verspreiden en jonge moslims te bereiken. Asharq al-Awsat, die de advertentie plaatste, vermeldde geen salarisindicatie, maar liet wel weten dat "Elke moslim weet dat zijn leven niet van hem is." Hoe de geïnteresseerden kunnen solliciteren wordt niet in de advertentie vermeld. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oeh lijkt me wel wat. Kan ik mooi wat taal ervaring op doen en staat vast goed op mijn CV |
|
quote: tsja wangedrag valt niet te voorspellen he... Je moeder. |
|
quote: de ramadan is dit jaar wat zwaarder geworden dan verwacht werd "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Bolkestein heeft destijds de juiste beslissing genomen. Dat de Euro aan het falen is licht bij andere landen en de slappe opstelling van Nederland. En nee, de PvdA had het ook op dit gebied noet beter gedaan dan het huidige kabinet. We zijn gewoon een slap links land zonder ruggegraat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wees blij dat hij het tenminste toegeeft. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Het is toch zijn schuur? Dat die kutjochies zijn eigendom niet kunnen respecteren is hun probleem. Maar ja... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik vind het wel grappig bedacht dat van die schuur " |
|
quote: waarom zou hij het moeten toegeven? is al tijden in het nieuws, iedereen met een beetje economische kennis had dat kunnen zien Je moeder. |
|
quote: In Tunesië mag het niet, maar hier krijg je geen baan? Wat is dit voor bizar kutland! Goddamn'... |
|
quote: Inderdaad! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Meen je dit nou echt? |
|
Ik vind dat Chelman wel gelijk heeft. Moeten ze maar niet op dat dak klimmen. Ik neem aan dat ze niet onder stroom komen te staan als ze alleen maar tegen de schuur leunen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Mwah vind 220 een beeeeeetje overdreven... je hebt ook dingen zoals schrikdraad wil je zoiets doen, 220 V erop zetten is gewoon gevaarlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 11-10-2005 12:48] |
|
quote: Van volt heb ik niet zo veel verstand, maar een beetje volt moet kunnen. Hij zal ze vast al 1000 keer hebben gewaarschuwd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: 220 is gewoon wat uit een stopcontact komt, is niet verstandig om daar je vinger in te steken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |