|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kan gebeuren |
|
ja maar zou niet mogen gebeuren , idd heeeel dom Faustian Spirit of the Earth |
|
Jammer genoeg, zijn dit soort gebeurtenissen, geen incident... Suck my piss |
|
quote: Zo dat klinkt wel heel hmmm filosofisch... Heerlijk Helder... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
smoesje: Er is te wenig personeel waardoor het persoon extreem moet haasten en alles vlug vlug vlug moeten doen en door die haast en wellicht stress maken mensen meer fouten. DUS: Kan gebeuren! 20 jaar geleden wist men ook al dat we nu een 'economische crisis' hebben (gehad). En daar deed paars ook niets aan. OOK HEEL DOM!!! Maarja kan gebeuren. |
|
Ik vraag me af of die vrouw die erin is gegaan dat niet gemerkt heeft dat t zo heet was. |
|
vind in bad gaan zowiezo onzin. Douche is goed genoeg |
|
quote: obviously your not a golfer Suck my piss |
|
quote: Uhm die worden erin gepushed en er staat dat ze gehandicapt is maar of het lichaamelijk of geestelijk is staat er niet bij. Is het geestelijk ja dan weet ze niet beter en vertrouwd deze persoon volledig op het aangewezen personeel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Yur soooo right |
|
Bliksem doodt vrouw in Zeeland Uitgegeven: 19 augustus 2005 13:20 WALSOORDEN - Een 35-jarige vrouw is vrijdag aan het eind van de ochtend in het Zeeuwse Walsoorden overleden door een blikseminslag. Dat gebeurde toen ze haar hond aan het uitlaten was in de Noordstraat. Rond de plek waar het gebeurde is geen bebouwing. Volgens de politie is de vrouw ter plekke overleden. Of de hond het ongeval heeft overleefd, is niet bekend. Op het lichaam wordt nog sectie verricht. Het komt niet vaak voor dat iemand overlijdt door een blikseminslag. De afgelopen vijf jaar gaat het in Nederland voor zover bekend om tenminste drie gevallen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Maar dan zou ik zeggen dat dat wijf toch bij t erin doen iets van stoom ofzo gezien moet hebben of iig zien dat ze aan t verbranden was. dus dan douw je haar er toch niet helemaal in zou ik zeggen. Maar goed ze zal wel haast hebben gehad ofzo. |
|
quote: Dat is nou zo typisch geval van op de verkeerde plek op de verkeerde tijd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: misschien kon ze wel niet praten. en ja als je ineens in zo bad wordt gegooid is het vrijwel te laat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wel een stoere manier om de pijp uit te gaan [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 19-08-2005 17:01] |
|
quote: Die zal wel heel hard gegilt hebben denk je niet? Maarre hoeveel tijd kost het om je vinger in het water te steken om te kijken hoe heet het is? |
|
quote: Welleens kokend water over je heen gehad, binnen een seconde ben je verbrand, je krijgt iemand niet binne een seconde weer het bad uit. |
|
met de vinger voelt het meestal wel goed aan, de elleboog moet in het water om een betere meting te doen, net zoals je voor je babymelk voelt met de polsen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja oke, zo "moet het ook" volgens de meneer op het journaal, maargoed dat kost nog weinig tijd. |
|
quote: Idd. Niks geen zinloos lijden. Zo wil ik ook wel sterven, alleen nu nog even niet. Eerst moet de wereldbiervoorraad op zijn. spelfout weggehaald... |
|
de meeste mensen overleven een bliksme inslag wel, ze hebben alleen behoorlijk geheugen verlies en/of hersenbeschadiging, dat is dan weer wat minder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De hond was ongedeerd. |
|
Nation City Price in USD Regular/Gallon Netherlands Amsterdam $6.48 Venezuela Caracas $0.12 Gelukkig staan we op nr 1 ter wereld qua benzineprijs. NEDERLAND NUMMER 1!!!! http://money.cnn.com/pf/features/lists/global_gasprices/ |
|
Met dank aan Den Haag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |