![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Bij mij en m'n vriendin sloeg ie een keer 2 meter voor ons op de grond in. We werden nog 'gegrepen' door 1 van de zijtakken, maar buiten een behoorlijke opdonder (pun intended) en dat we effe een paar minuten doof waren hebben we geen last van euh... euh... geheugendinges. ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: kan je dat vergelijken als je van 380Volt een opflikker krijgt? ![]() |
|
quote: Zo ongeveer wel denk ik, maar dan een fractie van een seconde. Het ging ongeveer *FLITS* *BOEM* *KNETTER* en toen was het weer voorbij. Maar ik heb nog nooit 380V uitgeprobeerd, dus helemaal zeker ben ik niet... ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
maar dan heb je natuurlijk niet de volledige inslag gehad met behoorlijke brandwonden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Postbode verzamelt post in kelder Bewoners van het Jagerpad in Landgraaf hebben de afgelopen maanden niet alle post gehad die voor hen bestemd was. De postbode die daar de brieven bestelde hield namelijk een deel van de post achter en sloeg dit op in zijn kelder. Na klachten van bewoners is TPG Post een intern onderzoek gestart naar het functioneren van de betreffende postbode. Toen bekend werd dat hij poststukken verzamelde is de politie ingelicht. De brievenbesteller is inmiddels op non-actief gesteld en wordt mogelijk ontslagen. Ook hangt hem een eventuele juridische procedure boven het hoofd. Het achterhouden van post is namelijk strafbaar. De in de kelder aangetroffen brieven en pakketjes zijn inmiddels bij de bewoners van het Jagerpad bezorgd. Maar volgens de buurt missen er nog steeds enkele poststukken. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Zoals ik al zei, een meter of 2 voor ons op de grond. Het rare was nog wel dat we naast een steiger liepen, maar dat de bliksem daarnaast terecht kwam en niet die steiger raakte. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: Tegenwoordig werken bijna alle instellingen met thermostaat kranen, deze worden dan ingesteld op een bepaald aantal graden. Het kan zijn dat zo'n kraan dus niet goed werkt en er te heet water uit komt. Als personeelslid hoor je het water van te voren te meten of te voelen, maar goed als het tijdenlang wel goed gaat dan verslapt de aandacht wel eens. Je moet wel nagaan dat iemand in bad doen op een gegeven moment een routine klus wordt, wat het uiteraard niet zou moeten zijn. quote: Het kan iedereen overkomen die met mensen werken, hoef je niet dom voor te zijn. Daarbij spelen dingen als stress en drukte ook zeker wel mee. Pas op het moment dat je het in de instelling meemaakt waar je zelf werkt, zul je het snappen. Bij mij in de instelling is een meervoudig gehandicapt kind overleden, gestikt in een latex handschoentje. Nu kun je zeggen dat het onkunde was van het personeel, maar in dit geval was het een samenloop van omstandigheden. Maar goed, zeer kwalijke zaak dat dit kon gebeuren. Met mensen werken brengt toch gevaar met zich mee, wat dacht je van het werken met een tillift.. hoeft ook maar iets verkeerd mee te gaan en een client verkeerd terecht komen.... Ben je dan ook meteen dom? ![]() |
|
In het desbetreffende nieuws bericht staat ook weinig over, de "echte gang van zaken". Dat is typerend voor de media. Daar kan men zich druk over maken....ik denk echter; IK WAS ER NIET BIJ.......... Suck my piss ![]() |
|
quote: Je hebt meerdere soorten van dom. Maar het is er wel 1 van. En ze had de thermostaatkraan van te voren niet op 0 gezet waardoor die een verkeerde temp. aangaf. ![]() |
|
quote: Dat is ook niet zo slim...misschien was het ee vakantiekracht ofzo. Of een stageloper, dan zal ze haar stage wel niet gehaald hebben denk ik. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: OP het NOS journaal is dat wel verteld ![]() |
|
quote: De medewerkster en de cliënt hebben daar iig geen fuck aan. Wat was de bron van je post? Suck my piss ![]() |
|
quote: NOS JOURNAAL??!! ![]() |
|
quote: ZET HET ER DE VOLGENDE KEER FF BIJ, ER BESTAAT OOK INTERNET NIEUWS E.D. CAPS ZIJN TEH MOFO SHIT! Suck my piss ![]() |
|
quote: het staat erbij! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() Suck my piss ![]() |
|
dude, dat bericht komt ook niet van NOS-journaal ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: idd! stjonge ![]() |
|
quote:jewel van de nos nieuw pagina op het internet. maar die andere info van de uitzending ![]() |
|
skully droomt tegenwoordig wel erg goed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Vermoeiend he? IRL ben ik nog veel erger...maar dat heeft allemaal geen fuck meer met het nieuws te maken..ik nu zelfs offtopic... *ik zal het niet weer doen* Suck my piss ![]() |
|
quote: da's dus niet het nos JOURNAAL ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
uitzending? jawel. en daar ging het toen over. Die thermostaat info enzo. Die komt uit het NOSjournaal, de uitzending. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |