IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-10-2005 22:34 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hehehe als je de muziek kan horen, kan je het kopieren.
Leuk trouwens, zo'n flashkaartje in je telefoon die eerst gaat opbellen om te checken of ie legaal is voordat de muziek wordt afgespeelt.


Zenial


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2005 22:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zolang je kan afspelen kan je kopieeren

edit: hehe je was me voor

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-10-2005 22:48]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-10-2005 22:56 by Dodo Profiel van Dodo

btw het aantal voltage is niet dodelijk, maar hoeveelheid ampere.

-edithoer- maar dit is zeker al vaker gezegt

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 11-10-2005 22:59]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2005 23:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vermogen is toch belangrijk? dus het hangt af van voltage * amperage (P = I * R)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-10-2005 23:03 by Dodo Profiel van Dodo

och ik heb geen idee, ben geen natuurkundige gelukkig


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-10-2005 23:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 oktober 2005 23:02 schreef ElitE het volgende:
vermogen is toch belangrijk? dus het hangt af van voltage * amperage (P = I * R)


jep


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2005 23:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 oktober 2005 23:02 schreef ElitE het volgende:
vermogen is toch belangrijk? dus het hangt af van voltage * amperage (P = I * R)


R is doorgaans resistantie (ohm)

P = I * V

I = stroom (amperage)
V = spanning (voltage)


In Nederland wordt soms U gebruikt als symbool voor spanning al weet ik niet waarom. Misschien dat jullie ook R gebruiken als spanning...

edit: Waarom niet gewoon SI symbolen gebruiken?

Voor AC stroom zijn er overigens nauwkeurigere formules voor het vermogen.



[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2005 23:12]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2005 23:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

oh sorry mijn fout het is idd U.
ik was in de war met de R van weerstand.

ik vind V ook een stuk makkelijker als die U.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-10-2005 23:15 by M. Profiel van M.

U = energie = P * t

(P = vermogen = joules per seconde)

U als zijnde voltage ken ik niet en is volkomen debiel.




[Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-10-2005 23:15]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-10-2005 23:15 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Elektrische stroom wordt doorgaans weergegeven met de letter I (van intensiteit) en kan worden beschreven als verandering van elektrische lading per tijdseenheid.

I = Q/t

met daarin:
I elektrische stroom in ampère (A)
Q elektrische lading in coulomb (C)
t tijd in seconde (s)
De sterkte van elektrische stroom wordt gemeten in ampère (symbool: A), en wordt informeel ook wel ampèrage genoemd naar analogie van voltage voor de elektrische spanning.

De wet van Ohm is een empirische natuurkundige wet die een relatie legt tussen spanning, weerstand en stroomsterkte. De wet van Ohm luidt in symbolische notatie:

U = I . R
waarbij U de spanning of het potentiaalverschil in V (volt)
I de stroom in A (ampère)
en R de weerstand in &#937; (ohm) is.

Interessant zeg.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2005 23:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 oktober 2005 23:15 schreef M. het volgende:
U = energie = P * t

(P = vermogen = joules per seconde)

U als zijnde voltage ken ik niet en is volkomen debiel.




het is ook nog niet zo heel lang geleden in gevoerd.

het is nu trouwens E = P*t
en P = U*I = I^2*R = E/t

binas heerscht


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-10-2005 23:20 by M. Profiel van M.

Jezus, wat kut.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2005 23:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je komt er vast wel overheen hoor, sterkte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-10-2005 9:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ouders drinken bloed van dochter
Gepost door Sander (Xender) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:52
Scootmobiel had ons via de nieuws-submit te melden:

Mensen op het platteland in Cambodja zijn erg bijgelovig. De 46-jarige Chleng Chhorn en de 37-jarige Srun Yoeung zelfs zo erg dat ze hun 12-jarige dochter voor dag en dauw aanvielen, haar duimnagel en topje van haar neus eraf beten, en haar bloed opzogen.

De buren hoorden de pijnkreten van het meisje en schoten te hulp. Familieleden geloven dat het echtpaar door boze geesten bezeten wordt en brachten hen naar een genezer. Het meisje is behandeld in het ziekenhuis en naar een pleeggezin gebracht.

De politie heeft geen idee wat ze met de zaak aan moeten."We hebben geen idee voor welk misdrijf we het koppel kunnen aanklagen," zo zei agent Keo Norea Phy. Sommige mensen zijn zo bijgelovig dat ze zeggen met de doden te kunnen communiceren, of dat ze zeggen zieken te kunnen helen door de boze geesten uit hun lichaam te verdrijven.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 12-10-2005 9:35 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 11 oktober 2005 13:35 schreef Chelman het volgende:
Euh...ja.

220 is gevaarlijk dat zeker...maar het is dan ook ZIJN schuur wat op ZIJN erf staaat waar zij NIET mogen komen.

Zelf zou ik het anders doen. Een 1000 volt strip maar dan met weinig stroom. Daar schrikken ze nog meer van en het is niet bepaald gevaarlijk.

Ik zou naast de 1000 volt ook een 'gebalde vijf' hanteren en die jochies flink op hun kloten geven.


Volt gebruik je om beesten in de wei te houden, niet om jochies tegen te houden. Belachelijk.


Je kan me de bout hachelen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-10-2005 10:24 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 oktober 2005 9:35 schreef Legatius het volgende:
Volt gebruik je om beesten in de wei te houden, niet om jochies tegen te houden. Belachelijk.


Ik wil ook best mijn vuist i.p.v. volt gebruiken als men mijn erf opkomt. Probleem is dat ik niet altijd thuis ben.


P = (V * v)^F


waar:

P = pijn
V = vuist
v = snelheid van de vuist
F = frequentie van overtreding door kutjochies


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-10-2005 10:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 oktober 2005 23:15 schreef M. het volgende:
U als zijnde voltage ken ik niet en is volkomen debiel.


Dat is ingevoerd om verwarring met de V van volume te voorkomen. Want die kom je natuurlijk héél vaak tegen in één berekening...

Je weet wel, als je uitrekent hoeveel volt je op een bepaald volume water moet zetten om ervoor te zorgen dat alles wat erin komt een gruwelijke dood sterft.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-10-2005 10:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 oktober 2005 23:02 schreef ElitE het volgende:
vermogen is toch belangrijk? dus het hangt af van voltage * amperage (P = I * R)


Ja, omdat het vermogen recht evenredig is met de stroomsterkte. (Wij noemden die dingen spanning en stroomsterkte in plaats van voltage en amperage...) Maar het is toch echt de stroomsterkte die zorgt voor de dodelijke factor.

Hoe hoger de stroomsterkte, des te hoger het vermogen, dat is waar. Maar een hoge spanning in combinatie met een (heel) lage stroomsterkte ga je - voor zo ver ik weet - niet dood van.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-10-2005 11:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

- Emmen. FC Emmen doet haar spelers in de aanbieding. Liefhebbers kunnen voor 900 euro per persoon trainer Jan van Dijk of een van de voetballers adopteren. Voor dit bedrag mag de financierder tijdens de winterstop mee naar het trainingskamp in Turkije dat met het adoptiegeld wordt gefinancierd.

In totaal is er circa 30.000 euro nodig. Geldschieters mogen in ruil voor hun bijdrage overal bij zijn en aan alle activiteiten meedoen. Van Dijk maakt een uitzondering voor de training en de slaapkamers.

Volgens commercieel directeur Henk Eising van FC Emmen is een trainingskamp zonder de adoptieactie onbetaalbaar. Inmiddels meldden de eerste sponsors zich al.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-10-2005 9:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Amerikaanse baart zestiende kind in 18 jaar

De 39-jarige Amerikaanse Michelle Duggar is deze week bevallen van haar zestiende kind in achttien jaar tijd, Johannah. Hetgeen de bevalling extra speciaal maakt, is het feit dat het de eerste dochter in acht jaar is, aldus vader Jim Bob Duggar. Het stel heeft er vooralsnog echter nog niet genoeg van.

"We houden allebei gewoon van kinderen en we beschouwen elk kind als een zegen van God. Ik heb Michelle gevraagd of ze meer kinderen wil en ze zei ja. Als God ons meer kinderen wil geven, zal zij die accepteren", aldus de veertigjarige Jim Bob, die met zijn gezin in Little Rock in de staat Arkansas woont.

De geboorte van Johannah werd gefilmd door Discovery Health Channel, waarop ook een show over de bouw van het nieuwe huis van de Duggars wordt uitgezonden. In de 650 vierkante meter woonoppervlak van het huis, dat momenteel gebouwd wordt, komen negen badkamers, aparte slaapzalen voor de jongens en meisjes, een reusachtige keuken, vier wasmachines en vier drogers.

Michelle en Jim Bob trouwden 22 jaar geleden en kregen vier jaar later hun eerste kind. In de jaren erna was Michelle vaker wèl dan niet zwanger. Ondertussen tracht Jim Bob ook nog eens senator te worden.

De twee lijken overigens liefhebbers te zijn van de letter J. Joshua (17 jaar oud), John David (15), Janna (15), Jill (14), Jessa (12), Jinger (11), Joseph (10), Josiah (9), Joy-Anna (8), Jeremiah (6), Jedidiah (6), Jason (5), James (4), Justin (2) en Jackson Levi (1) gingen Johannah vooraf.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-10-2005 9:40 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Spermadonor is de lul

Een 39-jarige Zweed zal zich vermoedelijk voortaan een paar keer achter de oren krabben voor hij zich als spermadonor zal opwerpen. De man hielp begin jaren negentig een lesbisch stel met het krijgen van kinderen. Tussen 1992 en 1996 werden dankzij de samenwerking tussen de man en de beide vrouwen drie jongens geboren.

De Zweed zou hebben afgesproken niet betrokken te willen worden bij de opvoeding, hoewel hij een document tekende waarin hij het biologisch vaderschap over de drie kinderen erkent. Dat laatste heeft hem genekt. De vrouwen gingen uit elkaar, en de biologische moeder eiste vervolgens dat de spermadonor alimentatie zou gaan betalen. In een rechtszaak over de kwestie kreeg de vrouw tot aan het hooggerechtshof gelijk, de biologische vader moet meebetalen aan de opvoeding van zijn kinderen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 13-10-2005 13:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Zie je wel dat spinnen eng zijn :

Spin veroorzaakt ongeluk met brommobiel
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Politie Amsterdam Amstelland
Gepubliceerd: donderdag 13 oktober 2005 @ 00:24
FdBeer had ons via de nieuws-submit te melden:

Een moeder met haar twaalfjarige dochter raakten woensdagmiddag rond 15.00 uur lichtgewond, toen ze met hun brommobiel tegen een betonnen bloembak aan knalden. De oorzaak: een spin!

De bestuurster reed over het Rozenoordpad in Amsterdam toen één van de twee kinderen van de vrouw een spin ontdekte in het voertuig. Al rijdend probeerde de vrouw het beestje te verjagen maar lette daardoor niet op de weg. Hierdoor raakte ze de macht over het stuur kwijt en reed frontaal tegen de bloembak. De voorkant van de brommobiel raakte zwaar beschadigd.

De moeder met haar dochter werden met lichte verwondingen aan schouder en knie naar het ziekenhuis gebracht. Hoe het met de spin is afgelopen, is nog niet bekend.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


slome
Usericon van slome
Posted 13-10-2005 13:31 by slome Profiel van slome

quote:
Op 13 oktober 2005 13:14 schreef zillah-morte het volgende:
Zie je wel dat spinnen eng zijn :

Spin veroorzaakt ongeluk met brommobiel
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Politie Amsterdam Amstelland
Gepubliceerd: donderdag 13 oktober 2005 @ 00:24
FdBeer had ons via de nieuws-submit te melden:

Een moeder met haar twaalfjarige dochter raakten woensdagmiddag rond 15.00 uur lichtgewond, toen ze met hun brommobiel tegen een betonnen bloembak aan knalden. De oorzaak: een spin!

De bestuurster reed over het Rozenoordpad in Amsterdam toen één van de twee kinderen van de vrouw een spin ontdekte in het voertuig. Al rijdend probeerde de vrouw het beestje te verjagen maar lette daardoor niet op de weg. Hierdoor raakte ze de macht over het stuur kwijt en reed frontaal tegen de bloembak. De voorkant van de brommobiel raakte zwaar beschadigd.

De moeder met haar dochter werden met lichte verwondingen aan schouder en knie naar het ziekenhuis gebracht. Hoe het met de spin is afgelopen, is nog niet bekend.


Pure demonisering van onze 8 benige vrienden!!


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 13-10-2005 13:51 by Frantic Profiel van Frantic

quote:
Op 13 oktober 2005 9:38 schreef Leviathanica het volgende:
Amerikaanse baart zestiende kind in 18 jaar

De 39-jarige Amerikaanse Michelle Duggar is deze week bevallen van haar zestiende kind in achttien jaar tijd, Johannah. Hetgeen de bevalling extra speciaal maakt, is het feit dat het de eerste dochter in acht jaar is, aldus vader Jim Bob Duggar. Het stel heeft er vooralsnog echter nog niet genoeg van.

"We houden allebei gewoon van kinderen en we beschouwen elk kind als een zegen van God. Ik heb Michelle gevraagd of ze meer kinderen wil en ze zei ja. Als God ons meer kinderen wil geven, zal zij die accepteren", aldus de veertigjarige Jim Bob, die met zijn gezin in Little Rock in de staat Arkansas woont.

De geboorte van Johannah werd gefilmd door Discovery Health Channel, waarop ook een show over de bouw van het nieuwe huis van de Duggars wordt uitgezonden. In de 650 vierkante meter woonoppervlak van het huis, dat momenteel gebouwd wordt, komen negen badkamers, aparte slaapzalen voor de jongens en meisjes, een reusachtige keuken, vier wasmachines en vier drogers.

Michelle en Jim Bob trouwden 22 jaar geleden en kregen vier jaar later hun eerste kind. In de jaren erna was Michelle vaker wèl dan niet zwanger. Ondertussen tracht Jim Bob ook nog eens senator te worden.

De twee lijken overigens liefhebbers te zijn van de letter J. Joshua (17 jaar oud), John David (15), Janna (15), Jill (14), Jessa (12), Jinger (11), Joseph (10), Josiah (9), Joy-Anna (8), Jeremiah (6), Jedidiah (6), Jason (5), James (4), Justin (2) en Jackson Levi (1) gingen Johannah vooraf.





Gaat heen en vermenigvuldig uzelf


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 13-10-2005 13:52 by Frantic Profiel van Frantic

quote:
Op 13 oktober 2005 9:40 schreef Leviathanica het volgende:
Spermadonor is de lul

Een 39-jarige Zweed zal zich vermoedelijk voortaan een paar keer achter de oren krabben voor hij zich als spermadonor zal opwerpen. De man hielp begin jaren negentig een lesbisch stel met het krijgen van kinderen. Tussen 1992 en 1996 werden dankzij de samenwerking tussen de man en de beide vrouwen drie jongens geboren.

De Zweed zou hebben afgesproken niet betrokken te willen worden bij de opvoeding, hoewel hij een document tekende waarin hij het biologisch vaderschap over de drie kinderen erkent. Dat laatste heeft hem genekt. De vrouwen gingen uit elkaar, en de biologische moeder eiste vervolgens dat de spermadonor alimentatie zou gaan betalen. In een rechtszaak over de kwestie kreeg de vrouw tot aan het hooggerechtshof gelijk, de biologische vader moet meebetalen aan de opvoeding van zijn kinderen.


OMFG, dit is toch ziek. Een sperma donor die geld moet gaan betalen aan dat stel. Die gast word gewoon uitgeknepen door die 2 vrouwen, echt triest


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen