|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Belgische leraars die een halve opdracht hebben of die maar een aantal uren kunnen werken, mogen vanaf dit schooljaar niet meer gaan stempelen om aan hun bedrag te raken. Erg lollig, als je je verplaatsingskosten en je gezin meerekent, kun je nog maar moeilijk de eindjes aan elkaar knopen. Fuck vdb [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 29-09-2005 9:44] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Jawel, maar daar gaat het bericht niet over. Hoe dan ook ze krijgen een uitkering, maar het gaat erom wanneer ze hem krijgen. Mensen zonder geld, kunnen andere wegen bewandelen, om eraan te komen. Dus vandaar dat ze willen kijken of ze de aanvraag met spoed te behandelen. Kijk of ze nou in de uitkering blijven hangen, das een ander probleem... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Masturberende rechter niet bestraft Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: Reuters / AD Gepubliceerd: donderdag 29 september 2005 @ 02:05 Een Franse rechter die tijdens een rechtszaak in 2003 in plaats van zijn hamer zijn leuter in zijn hand nam, is door de Franse koepelorganisatie van rechters, CSM, niet disciplinair bestraft. Onderzoek heeft aangetoond dat de rechter, Philippe Zamour, ernstige psychologische problemen heeft en aan schizofrenie lijdt. Hierdoor heeft hij soms geen controle over zichzelf en zijn lichaam. Eerder dit jaar werd Zamour ook al vrijgesproken door de rechter. Na zijn daad werd de 41-jarige Zamour, die al bekend stond als een apart type en bijvoorbeeld tijdens zijn opleiding regelmatig in een jurk verscheen, met verlof gestuurd en ging hij in therapie. begin dit jaar adviseerde een medisch comité om hem weer part-time te laten werken, als onderdeel van zijn behandeling. Het ministerie van Justitie heeft hier beroep tegen aangetekend, in november wordt de uitspraak in die zaak verwacht. Zamour zelf zegt snel weer aan de slag te willen en meent dat hij volgens de artsen genezen is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die doet daar zeker de zedendelicten? Wat een leipo zeg. |
|
Alstublieft: quote: Ik denk dat ik ook maar eens wat meervoudige moorden ga plegen. Zo'n zeiltochtje lijkt me best leuk! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Ja die las ik ook vandaag .. wat willen ze nou in Nederland?? |
|
De directie van een vrouwengevangenis in het Noorse Oslo heeft voor onrust gezorgd onder de gevangenen. De dames is verboden een dildo of vibrator in de cel te hebben. Met het oog op eventuele ziekten en besmettingen moesten alle seksuele speeltjes worden ingeleverd. "We handelen preventief uit hygiënische overwegingen", stelt gevangenisdirecteur Dan Strømme. De gevangenen hebben verontwaardigd gereageerd. "Het is altijd wat. Een uitleg hebben ze steeds, dan is het besmettingsgevaar, dan weer risico op seksueel geweld. Ik vraag me af wat eigenlijk het gevaarlijkste is? Onze dildo's afpakken en ons zo woest maken of ons in alle rust aan zelfbevrediging laten doen", stelt een 39-jarige gevangene. Seksuologe Bente Træen heeft begrip voor het standpunt van de gevangenen. "Sommige vrouwen kunnen misschien een goed seksleven hebben zonder hulpmiddelen, maar dat geldt niet voor de meeste vrouwen in een gevangenis. Bovendien hebben ze vaak een soort band met hun dildo, het is één van de weinige persoonlijke spullen die ze hebben in hun cellen." |
|
Wat extra cipiers in dienst nemen ter vervanging van die dildo's, zo zijn er weer een paar werklozen minder. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 29-09-2005 22:27] "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Die stoute Verdonk ook, hihi |
|
Ted Nugent wil gouverneur worden. Geen grap Hij is wel niet de eerste: Alice Cooper zong 30 jaar geleden al dat hij president wou worden en ex-DK-zanger Jello Biafra wou eind jaren '70 een gooi doen naar het burgemeesterschap! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Vind het anders een uitstekend plan ... Dan wel een grens zetten bij buitnelanders die bijv. max 3 jaar in Nl zijn .. als ze dan al crimineel zijn: hop optiefe |
|
quote: Volgens mij is Schwarzie ook aardig bekend geworden wegens nichterig gepats .. tsk tsk |
|
quote: Eens. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nog nooit van dit wetsartikel gehoord, maar ik vind het totale onzin dat een moslim wel op zondag open mag en een nederlander maar 12 zondagen per jaar.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Vaag, en als je atheïst bent? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het werd ook wel is tijd ook, die criminele kunnen blijven waar ze vandaan kwamen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dan verleg je het probleem gewoon. Ik acht de meeste van die klojo's goed in staat om in hun land van herkomst enkele vriendjes op te scharrelen, en de eerste lijnvlucht terug naar hier te nemen. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Ze doen hun werk toch niet goed.. Tis nml leraren.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Foetussen ontdekt in heiligenbeelden Colombia Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: BBC News Gepubliceerd: vrijdag 30 september 2005 @ 01:24 ZozoVII had ons via de nieuws-submit het volgende herschreven bericht te melden: De Colombiaanse politie heeft dinsdag op het vliegveld van de hoofdstad Bogota drie menselijke foetussen ontdekt die op het punt stonden om naar de Verenigde Staten gevlogen te worden. De foetussen zaten, verpakt in plastic, verstopt in heiligenbeelden, die samen met kruisbeelden en andere christelijke symbolen werden verstuurd. Volgens een Colombiaanse politiefunctionaris zouden de vier tot vijf maanden oude foetussen mogelijk bestemd zijn geweest voor Satanistische rituelen. Naar de Colombiaanse afzender van de beelden wordt nog gezocht, ze werden verstuurd naar een adres in Miami. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja da's inderdaad de beste verklaring! Zenial |
|
quote: Vaag gedoe ja. Om dezelfde reden is hier een heerschende bakker failliet gegaan... Die verkocht (net als de islamitische bakker) op zondag versch brood, maar dat mocht niet.. Minder omzet --> dicht. En nu kan ik op zondag geen versch brood meer om de hoek halen |
|
En die Islamitische bakker dan? "I find your lack of faith disturbing." |
|
Nou, die mocht dus open blijven! |
|
quote:tuurlijk, anders is het discriminatie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |