IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2005 19:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 augustus 2005 19:15 schreef ghoulliette het volgende:
Dat ik vind dat dat soort dingen niet goed gepraat moeten worden in het kader van religie dan wel cultuur.

Gebeurd dat, ja dat gebeurd.


juist! gewoon niks goedpraten!


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2005 19:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gewoon allemaal nekschot, weg overbevolking!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-08-2005 19:31 by Shredhead Profiel van Shredhead

Klinkt prima.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-08-2005 19:32 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

watgebeurdt!


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-08-2005 19:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 augustus 2005 19:21 schreef Jenje het volgende:
Gewoon allemaal nekschot, weg overbevolking!


het is allemaal EEN..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-08-2005 20:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 augustus 2005 19:12 schreef ghoulliette het volgende:
je hebt duidelijk niet alles gelezen. Mensen opstraat uitschelden voor blanke hoer, mag niet.



NIet helemaal waar.

Je mag niet roepen: 'Je bent een blanke hoer!'

Je mag wel zeggen: 'Ik vind dat je een blanke hoer bent.'

Wat mij betreft moeten allebei mogelijk zijn. Als iemand gekwetst is kan die altijd een civiele procedure starten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2005 20:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 augustus 2005 20:04 schreef Chelman het volgende:
Als iemand gekwetst is kan die altijd een civiele procedure starten.







erg wenselijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2005 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 augustus 2005 19:40 schreef Smoochy het volgende:
het is allemaal EEN..
OH MIERENEUKEEEERRRR


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-08-2005 9:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

SMN: 'Jeugdzorg moet ingrijpen bij sekte'
Gepost door Tamara (Chanty) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 18 augustus 2005 @ 16:00
KRIBBET en mrdoctor hadden ons via de nieuws-submit het volgende te melden:

Jeugdzorg Groningen moet ingrijpen in een sektarische woongroep in Ter Apel. Dat vindt de de Stichting Minderjarigen Noord-Nederland (SMN). Volgens hen wordt een groep kinderen binnen de sekte mishandeld en seksueel misbruikt.

Leider van de sekte is een vrouw die zich 'Fee' noemt. Ze beweert over goddelijke krachten te beschikken. Vorig jaar kwamen er voor het eerst meldingen binnen over mishandeling. Toen woonden er 25 kinderen in de woongroep, nu zijn dat er waarschijnlijk vijftien. "Maar er is nog altijd niets gebeurd", zegt zegsman J. Faasse van de SMN. Faasse meent dat Jeugdzorg Groningen steken heeft laten vallen in een onderzoek naar de leefsituatie van de kinderen. De stichting pleit dan ook voor een onafhankelijk onderzoek.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-08-2005 9:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ohhhh heersch


Bejaarde grijpt ballen van inbreker
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: donderdag 18 augustus 2005 @ 18:37
Een Litouwse vrouw van 93 jaar oud heeft een inbreker in zijn kruis gegrepen. Ze hield hem vast totdat de politie erbij was gekomen. De inbreker was blij dat de politie arriveerde en vroeg meteen om een ziekenauto.

De twee jonge Litouwers kozen het verkeerde huis om in te breken. De bejaarde bewoonster heeft tientallen jaren ervaring als geitenmelkster waardoor ze dus sterke spieren had. Toen de twee jongens bij haar naar binnen stormden werd de vrouw eerst nog tegen de grond gewerkt maar al gauw bood ze weerstand en greep ze de ballen van één van de twee inbrekers. De buurvrouw die het gekrijs van 'het slachtoffer' hoorde belde de hulpdiensten en zo gauw die arriveerden liet de vrouw los. Zo kon de politie de twee criminelen makkelijk inrekenen.

"Ze zouden toch niet ver geraakt zijn", verklaarde een woordvoerder van de politie. "Een van hen kon amper wandelen en leek wel blij te zijn een politiewagen te zien. Hij vroeg om meteen naar het ziekenhuis overgebracht te worden omdat hij zo'n hevige pijn had."


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2005 9:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ha gezellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2005 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 augustus 2005 9:47 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhhh heersch


Bejaarde grijpt ballen van inbreker
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: donderdag 18 augustus 2005 @ 18:37
Een Litouwse vrouw van 93 jaar oud heeft een inbreker in zijn kruis gegrepen. Ze hield hem vast totdat de politie erbij was gekomen. De inbreker was blij dat de politie arriveerde en vroeg meteen om een ziekenauto.

De twee jonge Litouwers kozen het verkeerde huis om in te breken. De bejaarde bewoonster heeft tientallen jaren ervaring als geitenmelkster waardoor ze dus sterke spieren had. Toen de twee jongens bij haar naar binnen stormden werd de vrouw eerst nog tegen de grond gewerkt maar al gauw bood ze weerstand en greep ze de ballen van één van de twee inbrekers. De buurvrouw die het gekrijs van 'het slachtoffer' hoorde belde de hulpdiensten en zo gauw die arriveerden liet de vrouw los. Zo kon de politie de twee criminelen makkelijk inrekenen.

"Ze zouden toch niet ver geraakt zijn", verklaarde een woordvoerder van de politie. "Een van hen kon amper wandelen en leek wel blij te zijn een politiewagen te zien. Hij vroeg om meteen naar het ziekenhuis overgebracht te worden omdat hij zo'n hevige pijn had."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-08-2005 10:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ohhhhhhhhhh wat een dapper Schaap.


Schaap valt van dak op kinderen
Gepost door Tamara (Chanty) - Bron: De Standaard
Gepubliceerd: donderdag 18 augustus 2005 @ 20:43
Twee Turkse kinderen die buiten aan het spelen waren, werden plotseling verrast door een vallend schaap. Het dier stortte van het dak van een appartementencomplex in de stad Sanliurfa in het zuidoosten van Turkije.

Een van de kinderen brak een arm, de ander een been. Het schaap overleefde de val van vijf verdiepingen ook. Helaas voor het dier werd het kort na zijn avontuur geslacht. De eigenaar van het schaap had het dier vastgebonden op het dak. Hij wilde het dier offeren zodra hij een nieuwe auto had gekocht. Het schaap trok zich echter los, waarna het naar beneden stortte en op de spelende kinderen terecht kwam.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2005 10:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Schaap was stoned ...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 19-08-2005 11:06 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

Wat doet Schaap dan ook helemaal in Turkije?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-08-2005 11:10 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 19 augustus 2005 10:04 schreef zillah-morte het volgende:

Schaap valt van dak op kinderen

[...]

De eigenaar (...) wilde het dier offeren zodra hij een nieuwe auto had gekocht.

Sterf.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2005 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Had idd die gast wel mogen zijn en dat ie dan zijn nek gebroken had

Schaap offert man

Heersch


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-08-2005 11:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Of schaep neemt wraak


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-08-2005 12:19 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 19 augustus 2005 11:10 schreef Hexegot het volgende:
Sterf.

Voorspeld inderdaad niet veel goeds. Ik zou met die wagen niet willen rijden.


mvg wk10


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-08-2005 12:41 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 19 augustus 2005 9:47 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhhh heersch


Bejaarde grijpt ballen van inbreker
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Het Laatste Nieuws
Gepubliceerd: donderdag 18 augustus 2005 @ 18:37
Een Litouwse vrouw van 93 jaar oud heeft een inbreker in zijn kruis gegrepen. Ze hield hem vast totdat de politie erbij was gekomen. De inbreker was blij dat de politie arriveerde en vroeg meteen om een ziekenauto.

De twee jonge Litouwers kozen het verkeerde huis om in te breken. De bejaarde bewoonster heeft tientallen jaren ervaring als geitenmelkster waardoor ze dus sterke spieren had. Toen de twee jongens bij haar naar binnen stormden werd de vrouw eerst nog tegen de grond gewerkt maar al gauw bood ze weerstand en greep ze de ballen van één van de twee inbrekers. De buurvrouw die het gekrijs van 'het slachtoffer' hoorde belde de hulpdiensten en zo gauw die arriveerden liet de vrouw los. Zo kon de politie de twee criminelen makkelijk inrekenen.

"Ze zouden toch niet ver geraakt zijn", verklaarde een woordvoerder van de politie. "Een van hen kon amper wandelen en leek wel blij te zijn een politiewagen te zien. Hij vroeg om meteen naar het ziekenhuis overgebracht te worden omdat hij zo'n hevige pijn had."


Schitterend!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-08-2005 16:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

TERHEIJDEN De gehandicapte vrouw die in een instelling in Terheijden ernstig gewond raakte toen ze in een te heet bad werd gedaan, is overleden. De vrouw lag ruim een week in het ziekenhuis. Een medewerkster van het tehuis had de temperatuur van het water niet gemeten


sorry hoor maar hoe dom ben je als je een bad vult dat zo heet is dat iemand er letterlijk levend in verbrand. Die moeten ze gelijk schorsen en zorgen dat die nooit meer in de zorg aan het werk komt.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-08-2005 16:07 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Inderdaad. Voordat je zelf in bad stapt test je toch ook even of het water te heet is. Wat een ongelovelijk dom persoon!


Bloodied by the thorns beside the leaves


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-08-2005 16:16 by renYek Profiel van renYek

Die zou je zelf in zo'n bad moeten mikken.

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 19-08-2005 16:16]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-08-2005 16:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

zo hoe dom moet je zijn..sjezus wedden dat die met een waarschuwing eraf komt aangezien ze toch al handen tekort komen in de zorg. Maar die mogen ze van mij aanklagen wegens nalatigheid of doodslag.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-08-2005 16:34 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 augustus 2005 10:04 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhhhhhhhhh wat een dapper Schaap.


Hehe.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen