IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2005 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 oktober 2005 10:42 schreef Chelman het volgende:
Waarschijnlijk heet Marc D. hun in hun aars zitten palen. Zij hielden het niet meer uit en moesten vluchten.
Ik denk meer dat Dutroux dat raampje voor kelderdeur aanzag

Maar euhm; voor de belgen: misschien zou het handig zijn om tralies voor de raampjes te doen?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-10-2005 12:51 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Of tenminste het raam dichtdoen...



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-10-2005 13:07 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 oktober 2005 22:04 schreef Oud Vuil het volgende:
Big Brother doorgestoken kaart?
Door MARK LANGESLAG

AALSMEER - Zeker twintig minuten voordat donderdagavond tijdens de live-uitzending van Big Brother werd bekend gemaakt dat Linda als derde bewoner zou afvallen stond dat al op telekekst-pagina 372 van Talpa te lezen.

Linda exit. Foto Talpa.tv
Terwijl het publiek tot vlak voor het moment supreme door presentatrice Bridget Maasland werd opgeroepen om te bellen of te sms-en (25 eurocent per verstuurd bericht en 70 cent per ontvangen bericht) voor de favoriete bewoner.

Woordvoerder Jeroen van Waardenberg van Endemol, dat Big Brother maakt, noemt dat niet te verklaren. Het voorval wordt tot de bodem uitgezocht, zegt hij.

Eerder waren er al geruchten op internet dat er vals gespeeld zou worden bij de populaire reality-soap. Zo zou de zwangere bewoonster Tanja, gisteren de winnares met 42 procent van de stemmen, onder geen beding weggestemd kunnen worden, omdat Talpa-baas John de Mol per se een bevalling in het Big Brother-huis wil zien.

De Endemol-woordvoerder ontkent dat stellig en bezweert dat alles eerlijk verloopt. „Het is echt fair play. Al besef ik dat het dramatisch is als dit soort dingen gebeuren. Dit kunnen we niet hebben. We staan er niet goed op, maar er zal vast een verklaring voor zijn„.

Linda kreeg donderdag met 28 procent de minste stemmen, bewoner Rob 30 procent.

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article36751.ece

Schande!


De voorbarige conclusie is getrokken op basis van de tussenstanden. Die wezen in de richting van Linda’s vertrek”, aldus een woordvoerder van Endemol. “Om het nieuws na de officiële bevestiging van de einduitslag zo snel mogelijk op teletekst te plaatsen, is het bericht klaargezet voor publicatie. Maar het bericht verscheen al onmiddellijk op teletekst, terwijl er op dat moment nog kon worden gestemd en nog niet definitief bekend was wie het huis moest verlaten. Endemol en Talpa betreuren de gang van zaken, maar staan in voor een eerlijk verloop van de stemming die automatisch verloopt. We hebben de schijn natuurlijk tegen, maar we kunnen onszelf recht in de ogen kijken.




zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-10-2005 10:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Nou voor 1 keertje dan.... :


Feyenoord mag zich na dit weekend weer koploper noemen. De Rotterdammers wonnen eindelijk weer eens in de Kuip van FC Groningen. De laatste twee ontmoetingen wist de club uit het noorden te winnen, maar ditmaal was Feyenoord met 4-1 te sterk.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-10-2005 10:54 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 oktober 2005 10:50 schreef zillah-morte het volgende:
Nou voor 1 keertje dan.... :


Feyenoord mag zich na dit weekend weer koploper noemen. De Rotterdammers wonnen eindelijk weer eens in de Kuip van FC Groningen. De laatste twee ontmoetingen wist de club uit het noorden te winnen, maar ditmaal was Feyenoord met 4-1 te sterk.




zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-10-2005 11:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 oktober 2005 10:54 schreef Burzum het volgende:


Tegen mij? Of tegen Feyenoord? Of tegen FC Grunn?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-10-2005 14:10 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 17 oktober 2005 11:04 schreef zillah-morte het volgende:
Tegen mij? Of tegen Feyenoord? Of tegen FC Grunn?
Ik denk dat ie gewoon iets tegen jou heeft


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-10-2005 14:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 oktober 2005 14:10 schreef Iskariot het volgende:
Ik denk dat ie gewoon iets tegen jou heeft

Wie niet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 17-10-2005 15:23 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Rolling Stones' heart safety machine

The Rolling Stones reportedly keep a special heart machine backstage in case one of them collapses. Organisers of their current tour have allegedly brought in a defibrillator in case one of the ageing rockers - who are all in their late 50s and early 60s - has a heart attack while performing. The machine shocks the heart back into a normal rhythm, so a doctor would be able to revive the stars on the spot instead of waiting for emergency services.

A source is quoted in America's Globe magazine as saying: "With all four band members now veterans, their managers are not taking any chances." However a spokesman told Britain's The Sun newspaper: "I've never seen a defibrillator backstage."

Last month the legendary band revealed they want to play a special concert in Iraq for British and American soldiers. Frontman Mick Jagger says the rockers would be prepared to perform in the war ravaged country to raise the troops' morale but only if they are asked by military chiefs or the US or UK government. He said: "The boys are doing a very professional and a very tough job over there and they aren't getting a lot of fun. If we were asked to go it would be a very, very serious consideration."


Die worden echt te oud voor optredens dus...

http://www.teentoday.co.uk/gossip/gossipstory1045.shtml


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2005 19:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Icequeen weer aan het werk geweest?

quote:
Europese prostituees eisen erkenning

Uitgegeven: 17 oktober 2005 14:55
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2005 14:56

BRUSSEL - Prostituees uit heel Europa hebben maandag in Brussel een verklaring opgesteld waarin ze opsommen welke rechten ze eisen. Ze willen onder meer dat hun beroep wordt erkend, wat in veel landen nog niet het geval is.

Ook willen ze dezelfde behandeling krijgen als mensen in alle andere beroepen. Zo zou de sociale zekerheid ook op hen betrekking moeten hebben.


Volgens de 'sekswerkers', zoals ze zichzelf noemen, kennen de verschillende EU-landen een waaier aan maatregelen die hun het leven onaangenaam maken, variërend van een huwelijksverbod tot een verbod op het opvoeden van kinderen. In een tweedaags congres dit weekend in Brussel (European Conference on Sex Work, Human Rights, Labour and Migration) hebben ze daarom een declaratie opgesteld met hun eisen.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-10-2005 19:12 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 oktober 2005 15:23 schreef Stefan het volgende:
A source is quoted in America's Globe magazine as saying: "With all four band members now veterans, their managers are not taking any chances." However a spokesman told Britain's The Sun newspaper: "I've never seen a defibrillator backstage."

Dan wordt het nog Shock Rock!


Zenial


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-10-2005 0:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

Gratis strings
De plaatselijke politieke formatie Stadspartij Enschede wil bijstandsmoeder aan de man helpen door gratis strings uit te delen op de markt. Dat schrijft het AD. Het initiatief is een "ludieke" reactie op plannen van de plaatselijke fractie van de conservatief-liberale partij VVD om bijstandsvrouwen door de gemeente aan een man te laten koppelen, zodat ze niet meer afhankelijk zijn van een uitkering. Volgens de Stadspartij Enschede is dit een "vrouwonvriendelijk en discriminerend plan" dat verdient "in het belachelijke te worden getrokken".

Hehe, is ook een een oplossing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-10-2005 1:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

geef ze dan een complete makeover hehehe


Je moeder.


avantasia
Usericon van avantasia
Posted 18-10-2005 2:42 by avantasia Profiel van avantasia

Nog wakker karnivoor?


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 18-10-2005 7:33 by Ascension Profiel van Ascension

Sommige vrouwen kunnen beter een boerka aantrekken om aan de man te komen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-10-2005 11:32 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Band bedreigd om komische tekst

AMSTERDAM - Het popbandje Nou En uit Kampen wordt bedreigd door een aantal liefhebbers van de gothic-muziekstroming die woedend zijn over de tekst van de eerste single van de formatie, getiteld 'Gothic Meisje'.

Het huisadres van één van de bandleden is op internet geplaatst en ziedende gothic-fans roepen op molotovcocktails mee te nemen naar popzalen waar de punkpopband optreedt. De Kampense formatie krijgt sinds deze week extra bewaking tijdens optredens. 'Gothic Meisje' wordt de laatste tijd veel gedraaid op de populaire muziekzender TMF.

"Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou",luiden drie regels van het refrein. En uit een couplet:

"Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak."

De teksten leverden een ware hausse aan ziedende reacties op van een deel van de gothic-fans. Het gastenboek van Nou En op internet staat vol met de meest verschrikkelijke verwensingen. Sinds dit weekeinde worden de vier muzikanten ook met de dood bedreigd.

"Dat gaat een stap te ver", zegt de schrijver van het nummer, Bas Nijhof. "We overwegen daarom aangifte te doen. Ik weet ook dat veel van die reacties niet serieus te nemen zijn, maar nu ook het adres van onze gitarist bekend is, maken we ons zorgen."

Volgens zanger/bassist Nijhof moet de tekst gezien worden als een knipoog naar de muziekstroming. "We hebben alle vooroordelen over gothic-liefhebbers gebruikt. Het druipt ervan af dat de tekst grappig is bedoeld en zeker niet als sneer tegenover de fans van die muziekstroming. Een deel van onze eigen aanhang is Gothic. Die zien de humor er wél van in. "


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-10-2005 11:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe heersend


Je moeder.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 11:34 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 18 oktober 2005 11:32 schreef Psychonaut het volgende:
Band bedreigd om komische tekst

AMSTERDAM - Het popbandje Nou En uit Kampen wordt bedreigd door een aantal liefhebbers van de gothic-muziekstroming die woedend zijn over de tekst van de eerste single van de formatie, getiteld 'Gothic Meisje'.

Het huisadres van één van de bandleden is op internet geplaatst en ziedende gothic-fans roepen op molotovcocktails mee te nemen naar popzalen waar de punkpopband optreedt. De Kampense formatie krijgt sinds deze week extra bewaking tijdens optredens. 'Gothic Meisje' wordt de laatste tijd veel gedraaid op de populaire muziekzender TMF.

"Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou",luiden drie regels van het refrein. En uit een couplet:

"Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak."

De teksten leverden een ware hausse aan ziedende reacties op van een deel van de gothic-fans. Het gastenboek van Nou En op internet staat vol met de meest verschrikkelijke verwensingen. Sinds dit weekeinde worden de vier muzikanten ook met de dood bedreigd.

"Dat gaat een stap te ver", zegt de schrijver van het nummer, Bas Nijhof. "We overwegen daarom aangifte te doen. Ik weet ook dat veel van die reacties niet serieus te nemen zijn, maar nu ook het adres van onze gitarist bekend is, maken we ons zorgen."

Volgens zanger/bassist Nijhof moet de tekst gezien worden als een knipoog naar de muziekstroming. "We hebben alle vooroordelen over gothic-liefhebbers gebruikt. Het druipt ervan af dat de tekst grappig is bedoeld en zeker niet als sneer tegenover de fans van die muziekstroming. Een deel van onze eigen aanhang is Gothic. Die zien de humor er wél van in. "



En dat die truie gothicfans ook naar tmf kijken dat snap ik dan weer niet....oh ja WT komt daar natuurlijk langs...



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 18-10-2005 11:39 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

Hoe dom ben je, om jezelf op de kast te laten jagen door een of ander bandje terwijl die het niet eens serieus bedoelen.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 11:42 by Smoochy Profiel van Smoochy

Laten we een protestactie ondernemen allemaal naar de Nou En site en gothics uitblaffen in het gastenboek. Riot Riot Riot


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-10-2005 11:47 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Haha, grappige tekst wel


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 18-10-2005 11:49 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

quote:
Op 18 oktober 2005 11:42 schreef Smoochy het volgende:
Laten we een protestactie ondernemen allemaal naar de Nou En site en gothics uitblaffen in het gastenboek. Riot Riot Riot

Haha, lekker op de kast jagen!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-10-2005 11:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

Mp3's luisteren met je borsten
door onze redactie
AMSTERDAM - Volgens de Britse tabloid The Sun is men bij British Telecom bezig om een borstimplantaat te ontwikkelen die ook als mp3-speler dienst kan doen.

De gebruiker zou via een draadloze hoofdtelefoon de bestanden af kunnen luisteren. Liedjes selecteren moet via een afstandsbediening die via bluetooth in contact staat met de speler.

Er is nog niks bekend over een prototype of wanneer een dergelijke gadget uit zou moeten komen.


Lig je daar met zo biatch in bed...midden in de nacht te spelen met haar tepels draai je naar rechts komt er opeens een lawaai uit die tieten zeg..man hartverlamming zou het je opleveren.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-10-2005 12:57 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Ze kunnen nog wat verzinnen om die tieten te laten springen op een beat.


mvg wk10


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-10-2005 13:31 by Schaep Profiel van Schaep

En dan per bijkomende cupmaat 40 gig extra of zo. Zo van, nou, nou, jij moet wel een muziekliefhebber zijn. Nieuwe taferelen in de kroeg. Ik zie het wel zitten.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen