IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig, onzinnig, heerschend en droevig nieuws XI Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2005 15:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 augustus 2005 13:56 schreef Chelman het volgende:
Ze zijn juist enorm veel waard en daarom dient elke mongool ook dat recht te hebben. De beperkingen op dat recht zijn enkel gebaseerd op: 'Wij gaan je vertellen wat je wel en niet mag denken'.



Ik denk dat ieder zinnig mens er zo over denkt; het probleem zit'm alleen in het laatste criterium wat enorm breed te interpreteren valt en iedereen dus anders interpreteert.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-08-2005 16:03 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-08-2005 16:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 augustus 2005 16:03 schreef skitzoid kitten het volgende:
http://www.walkenforpres.com/

hmmkay


Warren Beatty heeft het volgens mij ook weleens geprobeerd (of in ieder geval erover gesproken). Leuk initiatief, ik vind het mooi dat er mensen zijn die individueel dergelijke stappen ondernemen. Ik denk echter niet dat ik op waarde heer Walken zou stemmen...ik gok erop dat hij enigzins linksche standpunten naar voren zal brengen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2005 17:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Charisma heeft hij in ieder geval wel


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2005 18:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 augustus 2005 16:14 schreef Chelman het volgende:
Warren Beatty heeft het volgens mij ook weleens geprobeerd (of in ieder geval erover gesproken). Leuk initiatief, ik vind het mooi dat er mensen zijn die individueel dergelijke stappen ondernemen. Ik denk echter niet dat ik op waarde heer Walken zou stemmen...ik gok erop dat hij enigzins linksche standpunten naar voren zal brengen.


heel mooi dan(laatste regel) . maar even een vraagje, was er niet ooit ene onafhankelijke kandidaat tot gouveneur gekozen die uit het worstelmilieu kwam (ventura of zoiets) . ik ben erg benieuwd of hij nog iets serieus heeft kunnen bereiken voor zijn staat. Aangzien ik de staat niet ken en ook zijn naam niet val ik jou(US-kenner/fanaat #1) even lastig.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2005 18:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

voor de trendy lieden hier:

'Vechten op evenementen wordt trend'

Bron: Noordhollands Dagblad

Volgens de politie Noord-Holland Noord worden vechtpartijen tijdens evenementen zolangzamerhand een tendens. Afgelopen maandag liep de Lappendag in Hoorn uit op een massale vechtpartij. De politie moest middels charges orde op zaken stellen toen dronken lieden aan het eind van de middag straatgevechten begonnen en daarbij marktkramen onder handen namen. Personeel moest de kramen in allerijl verlaten en winkels invluchten.

Eerder dit jaar liep Koninginnedag in Hoorn uit de hand en in Schoorl eindigde de plaatselijke Meidenmarkt ook in gevechten.

Maandag werden in Hoorn 18 mensen aangehouden. ''De oorzaak is duidelijk. Heel veel drank, in combinatie met drugsgebruik'', aldus een politiewoordvoerster. Ze benadrukte overigens dat maar een klein gedeelte van de feestgangers zich te buiten gaat aan geweld. De gemeente Hoorn noemt het straatgevecht aan het eind van de Lappendag een vervelend incident. Vijftien jaar geleden is reeds een drooglegging om vier uur ingevoerd. Dit is het eerste jaar dat er problemen zijn. Tijdens de Lappendag nam de politie op straat zo'n 60 sixpacks en 30 flessen sterke drank in beslag.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2005 22:36 by M. Profiel van M.

quote:
Restaurant René Froger sluit deuren

Uitgegeven: 17 augustus 2005 19:17
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2005 19:18
LAREN - Restaurant Brink 10 in Laren van zanger René Froger sluit per direct de deuren. Het is volgens een woordvoerder van Froger niet gelukt van het restaurant, voorheen Oesters aan de Brink, een succes te maken. De belangrijkste financier heeft zich onlangs teruggetrokken, aldus de woordvoerder woensdag.

"René Froger was al enige jaren betrokken bij de onderneming en constateert dat het restaurant niet is uitgegroeid tot iets wat hij voor ogen had."

Volgens de woordvoerder heeft de zanger vastgesteld dat hij door zijn drukke werkzaamheden "wellicht onvoldoende aandacht" heeft besteed aan het restaurant. De directie onderzoekt of er mogelijkheden zijn om het restaurant op andere wijze voort te zetten.

Tering. Volgens mij was die Froger nou net een echte topkok.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-08-2005 0:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 augustus 2005 18:05 schreef attila_de_hun het volgende:
heel mooi dan(laatste regel) . maar even een vraagje, was er niet ooit ene onafhankelijke kandidaat tot gouveneur gekozen die uit het worstelmilieu kwam (ventura of zoiets) . ik ben erg benieuwd of hij nog iets serieus heeft kunnen bereiken voor zijn staat. Aangzien ik de staat niet ken en ook zijn naam niet val ik jou(US-kenner/fanaat #1) even lastig.


Volgens mij was het Jesse Ventura in de staat Minnesota, ja. Of hij iets bereikt heeft, weet ik niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2005 9:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Experiment met springstof wordt tiener fataal

Uitgegeven: 18 augustus 2005 08:57

OSLO - Een 17-jarige Noorse jongen is in de nacht van woensdag op donderdag om het leven gekomen door een explosie. Hij probeerde springstof te maken via een handleiding op het internet. Zijn twee jaar oudere broer raakte zwaar gewond. Dat heeft een politiewoordvoerder in Oslo bekendgemaakt.

Na de ontploffing is de wijk waar de jongens woonden ontruimd. De politie sluit uit dat de jongeren uit terroristische motieven een bom wilden maken.



dumkopf...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-08-2005 9:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Typische eigen schuld zaak


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2005 9:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 augustus 2005 0:34 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij was het Jesse Ventura in de staat Minnesota, ja. Of hij iets bereikt heeft, weet ik niet.


ja, dat is waar. okee dan kan ik zelf verder zoeken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-08-2005 12:00 by Smoochy Profiel van Smoochy

AMSTERDAM 2005-08-17 – (Novum) - Bij een totaal uit de hand gelopen verkoop van gebruikte laptops in het Amerikaanse Henico County zijn dinsdag zeventien gewonden gevallen, van wie er vier in het ziekenhuis behandeld moesten worden. Ongeveer 5.500 mensen probeerden een van de duizend laptops die een school voor vijftig dollar van de hand deed te bemachtigen.

Toen de verkoop van start ging werd een oudere man tegen de grond gegooid, werden mensen bijna overreden toen iemand met zijn auto door de menigte trachtte te rijden en werden mensen met een klapstoel geslagen omdat ze zouden zijn voorgedrongen. Een vrouw die een van de felbegeerde - vier jaar oude - laptops had bemachtigd, plaste in haar broek omdat ze haar plaatsje in de rij niet wilde prijsgeven. Er zijn bij de uitverkoop geen arrestaties verricht.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-08-2005 12:07 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Paus Benedictus de "zoveelste" is zopas geland in Keulen en heeft de grond NIET gekust!


mvg wk10


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-08-2005 12:10 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

Gelijk heeft ie. Bah.


Touché, pussycat!


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 18-08-2005 14:14 by Doomsday Profiel van Doomsday

Serveerster krijgt Porsche als fooi


STOCKHOLM - Een gepensioneerde Zweed heeft tijdens een etentje met vrienden een serveerster een Porsche als fooi gegeven. Dat berichtte het dagblad Aftonbladet donderdag. De man vroeg de 19-jarige Josefin Justin naar haar leeftijd, en beloofde haar de sportwagen als zij antwoord zou geven. Hoewel ze aannam dat de man een grapje maakte, gaf Justin antwoord, waarop ze zijn telefoonnummer kreeg.

Toen het meisje de volgende dag belde, mocht ze de auto direct komen ophalen. Het bleek een Porsche 924 uit 1979 ter waarde van ruim 3200 euro te zijn. "Er moet wel wat aan gebeuren, bijvoorbeeld een likje verf, maar verder doet alles het prima", aldus Justin.


"Ik keek in haar ogen en zag een engel, en ik dacht: die Porsche moet zij hebben", verklaarde de vrijgevige Zweed zijn ruime fooi.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-08-2005 14:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 augustus 2005 14:14 schreef Doomsday het volgende:
Serveerster krijgt Porsche als fooi


STOCKHOLM - Een gepensioneerde Zweed heeft tijdens een etentje met vrienden een serveerster een Porsche als fooi gegeven. Dat berichtte het dagblad Aftonbladet donderdag. De man vroeg de 19-jarige Josefin Justin naar haar leeftijd, en beloofde haar de sportwagen als zij antwoord zou geven. Hoewel ze aannam dat de man een grapje maakte, gaf Justin antwoord, waarop ze zijn telefoonnummer kreeg.

Toen het meisje de volgende dag belde, mocht ze de auto direct komen ophalen. Het bleek een Porsche 924 uit 1979 ter waarde van ruim 3200 euro te zijn. "Er moet wel wat aan gebeuren, bijvoorbeeld een likje verf, maar verder doet alles het prima", aldus Justin.


"Ik keek in haar ogen en zag een engel, en ik dacht: die Porsche moet zij hebben", verklaarde de vrijgevige Zweed zijn ruime fooi.


Damn dat is mij nou nooit gebeurt toen ik serveerster was
Alleen dikke fooien als er weer 1 of ander duits iets hier was. Nou ja waar veel duitsers op af kwamen (TT)
Maar 10 gulden is iets anders als een porsche


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-08-2005 14:47 by Hexegot Profiel van Hexegot

KOLOISTENLEIDER DREIGT VUUR TE OPENEN

Uitgegeven: 18 augustus 2005 13:11
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2005 13:24


KFAR YAM - De radicale joodse leider Aryeh Yitzhaki heeft gedreigd dat hij het vuur zal openen op Israëlische militairen als die zijn huis in de nederzetting Kfar Yam in de Gazastrook binnenvallen. Yitzhaki heeft zich met ongeveer veertig medestanders in zijn huis verschanst.

De krant Haaretz meldde donderdag in de interneteditie dat ongeveer vijfhonderd militairen het huis van Yitzhaki hebben omsingeld. Er zouden versterkingen op komst zijn. Het Israëlische leger wil donderdag beginnen met de ontruiming van Kfar Yam in het nederzettingenblok Gush Katif in het zuiden van de Gazastrook.


AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-08-2005 16:26 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hoogbejaarde vrouwen aangerand in Noord-Holland

Uitgegeven: 18 augustus 2005 12:02
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2005 13:53
HOORN - De politie van de politieregio Noord-Holland Noord is op zoek naar een man die ze ervan verdenkt dat hij in de maanden juni tot en met augustus vier hoogbejaarde vrouwen heeft aangerand. Deze slachtoffers, allen ouder dan tachtig jaar, wonen zelfstandig in aanleunwoningen van de verzorgingshuizen Sweelinckhof in Wognum en Berkenhof in Berkhout.

De politie heeft dit donderdag in Hoorn op een persconferentie laten weten. Via de media verspreidt de politie een compositietekening van de vermoedelijke dader. De politie vermoedt dat het om één dader gaat, maar is daar nog niet helemaal zeker van.

Insluiper

Op 8 juni, 9 juli, 27 juli en 3 augustus werd elke keer een hoogbejaarde vrouw aangerand. De dader sloop laat in de avond de woning van de vrouwen binnen. Of er geweld is gebruikt, vertelt de politie niet.

De politie is op zoek naar familieleden of andere bezoekers van bewoners van de verzorgingshuizen, die van hen hebben vernomen dat zij zijn lastig gevallen door bijvoorbeeld onbekende bellers, die seksueel getinte opmerkingen maakten. Ook vraagt zij of deze mensen van bewoners hebben gehoord dat zij zijn lastig gevallen door gluurders. Of de slachtoffers zijn begluurd en gebeld, wil de politie niet zeggen.

Verzorgingshuizen

Verzorgingshuizen in West-Friesland en omstreken zijn inmiddels op de hoogte gesteld van de voorvallen, aldus de politie. Zij heeft ook gekeken of er in andere verzorgingshuizen soortgelijke voorvallen hebben plaatsgevonden, maar maakt niet bekend of dit het geval is.

Wel heeft er in augustus vorig jaar in de Berkenhof in Berkhout een zedendelict plaatsgevonden, dat volgens een woordvoerder "ernstiger was dan een aanranding". Ook hierbij ging het om een hoogbejaarde vrouw. De politie neemt deze zaak mee in het onderzoek.


ZIEK


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-08-2005 16:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 17 augustus 2005 9:54 schreef ghoulliette het volgende:
Ik vind dat ze wel meer mensen de bek moeten snoeren, nazies, relies etc. Als je het niet bevalt rot je maar op.

Zijn onze vrijheden dan zo weinig waard dat elke mongool maar "recht van meningsuiting" mag hebben.

Ik hoop toch niet dat vrouwensteninging straks ingevoerd gaat worden omdat elke mening maar gerepecteerd moet worden.

Erg is goed er is kwaad ongeacht wat bepaalde culturen ervan vinden.
Ghoulliette is het ergens niet mee eens dus het moet maar verboden worden. Uiterst dubieus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-08-2005 16:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 augustus 2005 14:47 schreef Hexegot het volgende:
KOLOISTENLEIDER DREIGT VUUR TE OPENEN

Uitgegeven: 18 augustus 2005 13:11
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2005 13:24


KFAR YAM - De radicale joodse leider Aryeh Yitzhaki heeft gedreigd dat hij het vuur zal openen op Israëlische militairen als die zijn huis in de nederzetting Kfar Yam in de Gazastrook binnenvallen. Yitzhaki heeft zich met ongeveer veertig medestanders in zijn huis verschanst.

De krant Haaretz meldde donderdag in de interneteditie dat ongeveer vijfhonderd militairen het huis van Yitzhaki hebben omsingeld. Er zouden versterkingen op komst zijn. Het Israëlische leger wil donderdag beginnen met de ontruiming van Kfar Yam in het nederzettingenblok Gush Katif in het zuiden van de Gazastrook.


AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH
Ik heb zelf erg dubbele gevoelens over dit hele gebeuren. In eerste instantie vind ik het zeer verstandig en eigenlijk ook eerlijk dat Israel die nederzetting ontruimt. Aan de andere kant zullen genoeg Palastijnen en andere Arabieren dit zien als een overwinning en het o.a. interpreteren als het succes van hun jaren lange terreur.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2005 18:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 augustus 2005 16:26 schreef Iskariot het volgende:
Hoogbejaarde vrouwen aangerand in Noord-Holland

hoeveel sexueel gefrusteerden lopen er wel niet rond???


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 18-08-2005 18:44 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

quote:
Op 18 augustus 2005 18:42 schreef attila_de_hun het volgende:
hoeveel sexueel gefrusteerden lopen er wel niet rond???


10.000.000??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-08-2005 18:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 augustus 2005 18:44 schreef Pierced by the metal het volgende:
10.000.000??


het lijkt er wel op ja


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-08-2005 18:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 augustus 2005 18:46 schreef attila_de_hun het volgende:
het lijkt er wel op ja
Ik denk dat hij je subtitle niet snapt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-08-2005 18:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Er loopt altijd meer rond, dan er vast zit...


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen