|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1636289 aangezien die vol zit [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-09-2005 12:16] |
|
Hoe werdt Slechtvalk ontvangen? |
|
erg veel mannen met girlies gespot op occultfest en een konijn backstage SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Wat een lekker vette zeg. |
|
Ziet er geslaagd uit |
|
quote:Dit is toch de meest sexy outfit die ik gezien heb gisteren. Roze staat je goed hoor Verlepte theedoek Maar goed dat je je shirt niet hebt geknoopt hoor.."dat staat zo hoerig" Was een erg gezellige dag gisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Slet op 04-09-2005 11:48] ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
is dat Jorna in de hoek, die het zo ontzettend naar haar zin heeft? Bruce Banner |
|
Gezellig, met d'r vrienden. |
|
quote: ja idd, ik zal je foto in het groot sturen De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: dat krijg je ervan, als je festival niet online is Bruce Banner |
|
quote: |
|
Het was wel een geslaagd feestje geloof ik. nu hier ff uitzieken op den bank yay respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: MASTER!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het scheen/schijnde (?) kutgeluid te zijn op Occultfest ? |
|
quote: PWn3d.LOL Wat is een Occultest trouwens? Een test van je Occult gehalte? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vond het wel meevallen. ik heb wel eens slechter gehoord iig... EDIT: @ Bortedinges [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 04-09-2005 12:17] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: en aangepast. dank je Bruce Banner |
|
Ik snap niet dat er zoveel ZM'ers naartoe gingen. Voor welke bands dan? |
|
quote: bands? ik heb niet een band gezien [Dit bericht is gewijzigd door grimbert op 04-09-2005 12:34] De heerschappij, dat ben jij! |
|
patser het is dat je in zo'n heerschband speelt, maar anders... Bruce Banner |
|
lord ruftlucht en no gay op de terugweg bringer of light en no gay toen ze nog redelijk nuchter waren www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: oh w8 toch wel, toxocara... maar toen lag ik voor het podium op de grond De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Voor de verandering |
|
dat was schaep hoor, niet grimbert PWNED! Bruce Banner |
|
quote: ik ben al genoeg verandert, hoeft nu niet meer. en zoals Lain dus zei, dat is schaep... De heerschappij, dat ben jij! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Volgende pagina |