|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
VG; Je bent een belhamel jij! Disko Disko Partizani |
|
"Yeah, but we do circles so well!!" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Verdorie, dit topic had ik kunnen openen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
"Met zo'n groot lijf kun je mijn lichaam wel even uitdeuken!" Hersenloze Mayonaise eten |
|
Het enige compliment wat ik me altijd ben blijven herinneren kwam van me beste vriend.. "Weet je dat je GVD geil uit je ogen kunt kijken" I rest my case |
|
.. en toen wapperde die met een vijfje? |
|
quote:Foto? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
van het weekend nog, al was ie niet echt positief, hij luidt: "Oprotten botte lul, of ik trap je een bloedzak" Against God and Government |
|
quote: Nou nee, vlak d'rna wees die me af Maar alles wat zich in de maanden ervoor afgespeeld heeft tussen ons, zou van invloed geweest kunnen zijn op zijn opmerking.. (Maar hij is dan wel de enige man waar ik verliefd genoeg op was om zo te kijken.. En mijn wil op te leggen ) een foto staat op pagina 10 van het Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductie Topic nr. 17 (niet met n geile bilk, maar daar heb k ook helemaal geen foto's van) [Dit bericht is gewijzigd door Elsjefiederelsje op 02-01-2006 16:18] I rest my case |
|
quote:Tja, moet je die jongen ook maar geven wat ie wil ... als ie over een geile blik begint wil ie echt niet weten wat je levensdroom of je diepste emoties zijn ... |
|
HAHA Hij wou gewoon geen relatie met me... (Ook al wist hij dat ik m alles zou geven wat hij maar wenste) En de consequentie van onze one-night-stand kwam ook nogal hard aan Nu weer ON TOPIC aub.... I rest my case |
|
quote: Ben je zo lelijk dan? |
|
quote: I rest my case |
|
En nu een foto waarop je waanzinnig geil kijkt? *Splut* Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Die moet ik in mijn handige, in pocketformaat uitgevoerde verwensingennotitieboekje zetten, prachtig! [Argh, even een fatsoenlijke Nederlandse zin ervan gemaakt.] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-01-2006 18:09] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Op 2 januari 2006 16:13 schreef Elsjefiederelsje het volgende: een foto staat op pagina 10 van het Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductie Topic nr. 17 Pfoe! U mag er wezen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zal ze wel een kutkarakter hebben .. |
|
Lelijkheid bouwt inderdaad karkater, neem de spiegelvernietigende kop en het prachtige karakter van ondergetekende, kan het nog duidelijker? "Knappe" mensen zijn vaak oppervlakkig, arrogant, manipulatief en filosofisch onderontwikkeld. Maar dat gaat natuurlijk niet altijd op, even zeggen voordat ik de Bond van en voor Knappe Personen op mijn dak krijg. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: en ze is te oud... |
|
quote: Van dergelijke reacties word ik inderdaad arrogant Maar ik ben best lief.. Zolang je maar niet met me gaat flirten dan word ik een vreselijke bitch.. I rest my case |
|
Heiden flirt niet, die ramt zijn arische tampeloeris gewoon snoeihard naar binnen |
|
Ik dacht dat mijn vriend de enige gek was die het woord tampeloeris gebruikt quote: En ik ga er zomaar vanuit dat iemand met een prachtig karakter dat niet zou doen (die stelt zich eerst voor ) Maar Jenje, als er jou ooit een compliment gemaakt is, wat was het. En zo niet wat was het minst lullige wat iemand ooit tegen je gezegd heeft? [Dit bericht is gewijzigd door Elsjefiederelsje op 02-01-2006 19:42] I rest my case |
|
Mooiste compliment is iets wat mijn vriendin een tijdje terug tegen mij zei, en wat mijn leven drastisch heeft/gaat verandert/en. Wat dat is gaat niemand wat aan. |
|
Papa Jenje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: HAHAHA!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |