|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mental, je bent zo huilerig, vooruit bed in! kinderbedtijd is allang geweest Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: PWN3D!!!!111!! |
|
quote:*waarom is er geen smiley met een honkbalknuppel* Fuck the world and fuck you |
|
quote: sorry, dat hebben ze me niet geleerd bij het integratie-klasje-dinges-huppeldeflup! anyway: ondertiteling? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Je disste 'em |
|
quote:Forumn00b! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: aaah.. duidelijk. is maar goed dat ik het vraag. was anders compleet aan me voorbij gegaan Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: MEVROUW forumn00b voor jou Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Bewijs maar dat je mevrouwwaardig bent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
O ja, foto!! Hoewel, dat hoort meer in het andere topic. |
|
quote: pff en waarom zou ik dat doen, je bent 'maar' 1 jaar ouder dan dat ik ben Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Mevrouwwaardig zijn heeft niet zoveel met leeftijd te maken. Ik ben simpelweg een Heer van de bovenste plank, altijd al geweest. Ben jij een mevrouw? Bewijs het maar. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-06-2007 23:38] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik heb anders ook nog nooit een foto van jou gezien |
|
quote:Heb ik het over een foto gehad? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ah, je hebt net je adres naar dr gemaild? |
|
quote:Vanzelfsprekend. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: krijg het nog druk dan, met al die MSN aanvragen! en ik maar denken dat 'toch niemand me zou toevoegen' haha WRONG Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Toch heb ik dat niet gedaan. *hihi* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan doe ik het maar niet. |
|
Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote:Dan vraag ik me toch af wie dat wel hebben gedaan. Mental, en ...? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
"Marianne natuurlijk een extra pluimpje voor het organiseren!" I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |