![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
EY! Goddammed! Straks geef ik je geen complimentjes meer voor al je foto's hoor, je deed het net zo goed! ![]() ![]() |
|
Een chick met een grote aars heeft wel wat... ![]() |
|
Ja overgewicht... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Dus, je bent een neger. Prima verder hoor, maar ik zou er niet zo mee te koop lopen. ![]() |
|
Ik hoop dat we samen oud worden ![]() ![]() |
|
Neger een compliment? Of ben je eigelijk een turk? ![]() |
|
Waar is heiden als je hem nodig hebt, hij zou hier nog wel wat complimenten rondstrooien. Maar ach, iedereen weet toch dat negers deel uitmaken van een zionistisch complot om de wereld over te nemen. I am the 1%. ![]() |
|
quote: Negers worden ook zonder voorhuid geboren he ![]() Jaja.......... Maar je weet: Van binnen zijn we eigenlijk allemaal zwart. In de darmen dan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: We're all black, when the lights go out. ![]() |
|
"Jezus wat ben jij een botte klootzak" hehehehehehe De waarheid is hard ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: En dat je fries bent kun je ook beter voor jezelf houden. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Oh ok ![]() ![]() Maar ik spreek geen Fries, mag t dan wel? ![]() |
|
"Ik vind je leuk, maak me geen illussies maar t is nu eenmaal niet te ontkennen." Ghighighighi. Disko Disko Partizani ![]() |
|
How how, dat zei ik niet. Ik zei 'Hoi IJsregen'. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Dit was wat je ermee bedoelde. Ik heb je wel door, uhu! Disko Disko Partizani ![]() |
|
Jij hebt echt een sexy tong! ![]() |
|
& ofc. Je hebt me zo gesteund het afgelopen jaar, ik ben heel blij dat ik jou ontmoet heb ; je bent echt een schatje! Zoiets stond er in een heel lief smsje nadat ik ruzie had met een goede vriendin. ![]() |
|
"Jij kan echt snel en goed n00bs bannen!" ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mindscan, is dat die band met twee jongens/mannen en twee meisjes waarvan er een ook zingt? ![]() |
|
Yeaps! Ik ben de brulaap/ drummer. ![]() |
|
Okay dan, ik heb jullie live gezien in de Bastille, op 'bastille metalfest'. Heel apart, muziekaal zeer goed en leuk om nar te kijken! ![]() ![]() |
|
Dank je wel! ![]() We spelen er binnenkort weer trouwens. 7 juli! Euhm, verdere voortzetting over Mindscan graag in het Mindscan topic ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-06-2006 0:54] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |