![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Die Schaep, wat een charmeur ![]() ![]() |
|
Mijn oude baas, zojuist op msn: 'het is saai sinds jij weg bent ![]() Maar ik heb een betere baan nu. ![]() ![]() |
|
Tijdens een sollicitatiegesprek te horen krijgen dat je CV voor het bedrijf een "droom"-CV is! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Het was er één! ![]() |
|
Daarnet toen ik een vriend vertelde over mijn plannen om OF mijn dreads te verven, OF ze te knippen en dat ik wou afvallen; "Jorna, je moet blij zijn met je dreadjes, want ze zijn te gek!! Mooi kleurtje ook, zo houden! Niks aan doen verder en zo prachtig blijven als dat je nu bent! " ![]() Pfiew... Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ik kreeg net een mailtje met daarin "Herwin, je bent de held" En ik ben blij dat dit waarschijnlijk haar laatste mailtje is ![]() ![]() |
|
Ik hou t gewoon simpel: Je vriendin die zegt "Ik hou van je" ^^ ![]() |
|
Dat ik een perfectionist ben ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hihihi alweer! Totaal onbekende, die ik uhr... Liet struikelen. ![]() "Omdat je zo'n schattig snoetje hebt kom je er mee weg." Disko Disko Partizani ![]() |
|
"het moet even gezegd worden dat je deze periode erg goed bezig bent" ![]() jammer dat ik me de volgende dag weer keihard 2 uur versliep ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Geniaal ![]() ![]() |
|
Dat ik altijd gelijk heb. (is wel lang geleden... kan ook zijn dat ik me deze herinnering inbeeld) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
hahaha, dat compliment moet ik mezelf altijd geven. Wat al aangeeft dat de anderen ongelijk hebben ![]() ![]() |
|
quote: Lotgenoot! ![]() ![]() "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
M'n ma pas tegen me: "Doe je haar weer eens in een staart, je bent zo net een geest!" ![]() |
|
![]() ik ben hevvie mettol!!! ![]() ![]() hij blijft lollig ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Het tegenovergestelde: "Jeetje Marjolijn, je hebt wel een dikke aarsch gekregen!" ![]() ![]() |
|
Echt zoiets voor een Oom Henk die je al sinds je 13e niet meer hebt gesproken. ![]() |
|
Of voor een Arnhemse vriend die je slecht een jaar niet meer gezien hebt..... ![]() |
|
Tja, dat blijf je houwe met Arnhemse vrienden die je een jaar niet ziet. ![]() |
|
Dan moet jij natuurlijk zeggen: Nou Marjolijn, ik ken je niet, maar dat zal natuurlijk wel heeeeeeel erg meevallen hoor! ![]() |
|
quote: Dit is ZM. Wij denken dan, die aarsch was eerst vast ook al flink vet ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |