|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
neen You suck and that's sad |
|
Die Schaep, wat een charmeur |
|
Mijn oude baas, zojuist op msn: 'het is saai sinds jij weg bent ' Maar ik heb een betere baan nu. |
|
Tijdens een sollicitatiegesprek te horen krijgen dat je CV voor het bedrijf een "droom"-CV is! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Het was er één! |
|
Daarnet toen ik een vriend vertelde over mijn plannen om OF mijn dreads te verven, OF ze te knippen en dat ik wou afvallen; "Jorna, je moet blij zijn met je dreadjes, want ze zijn te gek!! Mooi kleurtje ook, zo houden! Niks aan doen verder en zo prachtig blijven als dat je nu bent! " Pfiew... Disko Disko Partizani |
|
Ik kreeg net een mailtje met daarin "Herwin, je bent de held" En ik ben blij dat dit waarschijnlijk haar laatste mailtje is |
|
Ik hou t gewoon simpel: Je vriendin die zegt "Ik hou van je" ^^ |
|
Dat ik een perfectionist ben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hihihi alweer! Totaal onbekende, die ik uhr... Liet struikelen. "Omdat je zo'n schattig snoetje hebt kom je er mee weg." Disko Disko Partizani |
|
"het moet even gezegd worden dat je deze periode erg goed bezig bent" jammer dat ik me de volgende dag weer keihard 2 uur versliep Je moeder. |
|
|
|
quote: Geniaal |
|
Dat ik altijd gelijk heb. (is wel lang geleden... kan ook zijn dat ik me deze herinnering inbeeld) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hahaha, dat compliment moet ik mezelf altijd geven. Wat al aangeeft dat de anderen ongelijk hebben |
|
quote: Lotgenoot! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
M'n ma pas tegen me: "Doe je haar weer eens in een staart, je bent zo net een geest!" |
|
ik ben hevvie mettol!!! hij blijft lollig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het tegenovergestelde: "Jeetje Marjolijn, je hebt wel een dikke aarsch gekregen!" |
|
Echt zoiets voor een Oom Henk die je al sinds je 13e niet meer hebt gesproken. |
|
Of voor een Arnhemse vriend die je slecht een jaar niet meer gezien hebt..... |
|
Tja, dat blijf je houwe met Arnhemse vrienden die je een jaar niet ziet. |
|
Dan moet jij natuurlijk zeggen: Nou Marjolijn, ik ken je niet, maar dat zal natuurlijk wel heeeeeeel erg meevallen hoor! |
|
quote: Dit is ZM. Wij denken dan, die aarsch was eerst vast ook al flink vet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |