|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kijk .. dat zijn de complimenten |
|
Lol, goed of slecht nieuws vor mij? Pagan land is the future.... |
|
collega van me: "ik ben gewoon ongeneeslijk ziek van je" signature |
|
neuken? |
|
quote: Ik zou zeggen laat hem op een tegeltjes drukken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet de mooiste maar wel leuk; "Jij bent de meest uitbundigste persoon die ik ooit ontmoet heb, in positieve zin." Subtiel kamerolifantje |
|
Niet de mooiste ook, wel een grappige.. Tijdens de kerstlunch met clienten kwam een client naar me toe die ik verder niet ken, hij kwam me vertellen dat ik het allerliefste meisje was en gaf mij een knuffel |
|
quote: |
|
dat ik een perfectionist ben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"ik ben chronisch ziek van je " signature |
|
Gister nog in de kroeg: "Jij bent de knapste barman die hier al heeft gewerkt sinds tijden!!!" Vooral leuk om horen als de grote baas vlak naast je staat Member of the iso-betawuste crew!! |
|
"Je haar begint eindelijk mooi te worden" Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hehehe, damn, dat klinkt goed en tegelijk niet goed Hatsjikidee! |
|
quote: quote:Zelfde persoon, 10 dagen later? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
niet echt mooiste maar toch Mijn broer net tegen mij "Wat zou ik zonder jou doen?" Wel, dat mag hij zich wel eens afvragen ja, hij komt tot rede Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Niet zo diep...... spelfout weggehaald... |
|
Gisteravond: "Je hebt de baard van Chuck Norris, het borsthaar van David Hasselhoff en de pik van Ron Jeremy". |
|
|
|
"Je bent mijn alles." |
|
jij bent jij en dat is een heel sterk iets om trots op te zijn ,. . . |
|
quote: damn ja!! signature |
|
quote:Jezoes, die is wel heel kaasachtig. |
|
"I already have a boyfriend" Suck my piss |
|
Uit een lief e-mailtje: quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |