![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"als je nog langer met hem gaat praten, ben je er vanzelf zat van" "je bent scherp" die laatste was tijdens bier, dus ik begreep het wel. Suck my piss ![]() |
|
Na iemand uit problemen met zn leven geholpen te hebben "dank je, je hebt mn leven gered" The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
Ja, die eerste zin verklapte het al wel een beetje. ![]() |
|
quote: Dat is een mooie, ken je haar al lang? Suck my piss ![]() |
|
quote: Och, lang genoeg om dat soort zinnen uit haar te krijgen, dat zegt genoeg, dunkt me. ![]() ![]() |
|
quote: Dat vind ik nou echt een heel tof compliment ![]() ![]() |
|
quote: Van mijn broertje. ![]() ![]() |
|
Mijn Leerkracht vertelde me vandaag dat ik een hele goede spuittechniek had.. ![]() Met de spuitzak dan welteverstaan. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Zo, daar heb je wat aan ![]() ![]() ![]() |
|
steek die maar in je zak, en maak je br0st maar nat Suck my piss ![]() |
|
quote: Het is misschien wel even slikken, maar dat mag geen probleem zijn, de "r" zit weer in de maand. ![]() ![]() |
|
Mijn vader vertelde me laatst dat mijn mentor op school eens op een ouderavond had verteld dat veel leraren bang waren om met mij in discussie te gaan ![]() Hoezo compromis, heb ik het mis dan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 14-03-2006 18:59] Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
"Je hebt een vertelsmoel." Als in: Als ik een mooi verhaal of een anekdote vertel, is het vrijwel altijd grappig, door de manier waarop ik het breng en de kop die ik dan trek. Wel leuk, dus. ![]() |
|
wat een hatelijk topic signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Lainedildo ook weer 10 eurie's rijker... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() Waar had ik die €10,- vandaan willen toveren dan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 20-03-2006 17:32] Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: hehe join the club Je moeder. ![]() |
|
quote: In Natura dan ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Heb je via je uitkering gekregen en bespaard door in een kraakpand te wonen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: in dat geval... uhm jorna? je dreads stinken niet! ![]() edit langselkaarheenlulenquyotevregeetkanker [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-03-2006 17:35] Je moeder. ![]() |
|
O. Oh ja! Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:+1 ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ontopic graag weer. Lullen doe je maar in het lultopic ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |