|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'Je bent erg inspirerend' Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: ...waarop de maker van het compliment zelfmoord heeft gepleegd? Bruce Banner |
|
Neen, het grappige is dat ze voor haar les godsdienst een persoon moet bespreken die ze belangrijk vindt in haar leven ( ) en ze koos voor mij blijkbaar Faustian Spirit of the Earth |
|
Laat me raden, ze is 65+ en staat al jaaaaren droog? |
|
quote:Net als jij dus? On Topic... dat ik de leukste gek ben die er rondloopt... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 03-12-2006 2:05] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nee, eigenlijk niet, lief dat je zorgen om me maakt. |
|
Ow sorry, je bent idd geen 65+ iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: ze is 19, maar ze staat idd al jaren droog Faustian Spirit of the Earth |
|
In review show greyline. "klonk toch goed in Castricum, jullie geluidsman is echt stukken vooruit gegaan al. Ik vond het geluid mooi, succes met die shows!" Fucking cool om tehoren! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Je suckte eerst enorm en nu minder? |
|
Nu een stuk minder ja! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
aight |
|
)( )( Nix )( )( zegt: Pffff moet nog een behoorlijke Zweedse woordenschat hebben in januari... **** zegt: je bent al een schat nu die woordjes nog I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat een slijmbal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het had zo van jou kunnen komen... Maaar helaas! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Pfwah! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hihhiihihi I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik wacht nog steeds op complimenten van jou! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
een goeie vriend van me uit Zweden vanmiddag... hij vond dat ik en profil op Jessica Alba lijk ik denk dat ie z'n ogen in z'n zak heeft zitten ofzo. maar toch lief geprobeerd. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Da's geen slecht compliment lijkt me Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: zeker niet ik zie t alleen niet... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: nouja doe eens een en profil foto dan [of ik check wel ff de 13e januari ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: die staat op mn myspace [edit] hier dus: http://myspace-048.vo.llnwd.net/00804/84/04/804714048_l.jpg [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 06-12-2006 0:30] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Foto's posten doe je met [img] tags |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |