|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Jezus, wat ben jij goed." Toen ik mijn Dancing Stage Mario Mix skills toonde. |
|
wat is dit een veer in je reet topic zeg |
|
Is voor de vrouwen hier idd niet nodig, daar is al een fototopic voor ... |
|
die ister ook voor mannen |
|
Tegen mij zeiden ze vandaag op het werk nog: "Jij kan ook ALLES!!" Maar da's natuurlijk gewoon om te slijmen |
|
Nadat je een kopje koffie uit de automaat had gehaald? welkom op ZM trouwens. |
|
quote: Neuh toen ging ik de vissenkom poetsen |
|
"You're my Goddess of Desire" (Oja,de gelijknamige band ZUIGT, maar dat terzijde) |
|
Ieeeew. Wat vies. Disko Disko Partizani |
|
"We moeten je arresteren, je ziet er TE gaaf uit" De modepolitie vanmiddag. |
|
quote: Ik ben in Almere ooit uitgemaakt als slechts geklede Almeerder door de mode politie -ik had een houthakkers vest met scheuren aan, gescheurd grijs/zwarte spijkerbroek en een Dirty Harry shirt.- Wie zijn hun sowieso om mensen te beoordelen! |
|
jezus man, vindt je het gek ooit, heel lang geleden, werd er eens tegen me gezegd dat ik zo in baywatch kon spelen en nee, niet als zeehond of ander raar gespuis maar als reddende engel rennend over de branding |
|
quote: Ik ben gewoon mezelf en ik pas niet in een hokje, emo emo emo! I am the 1%. |
|
Zojuist: "Niets is leuk zonder jou. Jij maakt alles leuk!" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ook net: Godverdomme, wat is jouw kamer een tyfuszooi zeg!! Dankje!! |
|
quote: geen dank hoor. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik werd hier van de week nog voor 18jrige aangezien woehhahha |
|
quote:Die van jou is nog niet binnen |
|
quote: Hahaha, wat een metalromanticus. Jezus man. |
|
"Mis je een beetje... Iemand die de hele tijd het zelfde denkt, doet en voelt als ik.." M'n zus die ik al een poos niet gezien heb. Disko Disko Partizani |
|
Auw. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Niet auw. Lieflieflief!! Binnenkort weekendje Amsterdam doen dus. Jay! Disko Disko Partizani |
|
"Ik denk dat Arie het meest aan jou gehecht was" Mn pa toen onze kat doodging die ik al mn hele leven had.. If things don't go right...Turn left! |
|
JB, wot bist toe een ontsettende grouwe homo! aaawwwww... broertje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |