![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Jezus, wat ben jij goed." Toen ik mijn Dancing Stage Mario Mix skills toonde. ![]() ![]() |
|
wat is dit een veer in je reet topic zeg ![]() ![]() |
|
Is voor de vrouwen hier idd niet nodig, daar is al een fototopic voor ... ![]() |
|
die ister ook voor mannen ![]() ![]() |
|
Tegen mij zeiden ze vandaag op het werk nog: "Jij kan ook ALLES!!" Maar da's natuurlijk gewoon om te slijmen ![]() ![]() |
|
Nadat je een kopje koffie uit de automaat had gehaald? welkom op ZM trouwens. ![]() |
|
quote: Neuh toen ging ik de vissenkom poetsen ![]() ![]() |
|
"You're my Goddess of Desire" ![]() (Oja,de gelijknamige band ZUIGT, maar dat terzijde) ![]() |
|
Ieeeew. Wat vies. Disko Disko Partizani ![]() |
|
"We moeten je arresteren, je ziet er TE gaaf uit" De modepolitie vanmiddag. ![]() |
|
quote: Ik ben in Almere ooit uitgemaakt als slechts geklede Almeerder door de mode politie -ik had een houthakkers vest met scheuren aan, gescheurd grijs/zwarte spijkerbroek en een Dirty Harry shirt.- Wie zijn hun sowieso om mensen te beoordelen! ![]() |
|
jezus man, vindt je het gek ![]() ooit, heel lang geleden, werd er eens tegen me gezegd dat ik zo in baywatch kon spelen ![]() en nee, niet als zeehond of ander raar gespuis maar als reddende engel rennend over de branding ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben gewoon mezelf en ik pas niet in een hokje, emo emo emo! I am the 1%. ![]() |
|
Zojuist: "Niets is leuk zonder jou. Jij maakt alles leuk!" ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ook net: Godverdomme, wat is jouw kamer een tyfuszooi zeg!! Dankje!! ![]() |
|
quote: geen dank hoor. ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik werd hier van de week nog voor 18jrige aangezien woehhahha ![]() |
|
quote:Die van jou is nog niet binnen ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha, wat een metalromanticus. Jezus man. ![]() |
|
"Mis je een beetje... Iemand die de hele tijd het zelfde denkt, doet en voelt als ik.." M'n zus die ik al een poos niet gezien heb. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Auw. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Niet auw. Lieflieflief!! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
"Ik denk dat Arie het meest aan jou gehecht was" Mn pa toen onze kat doodging die ik al mn hele leven had.. ![]() If things don't go right...Turn left! ![]() |
|
JB, wot bist toe een ontsettende grouwe homo! aaawwwww... broertje ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |